𝗢𝗡𝗘.

1.8K 135 114
                                    

𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗀𝗂𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾 𝖾𝗇𝖾𝗋𝗀𝗒 !

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗀𝗂𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾 𝖾𝗇𝖾𝗋𝗀𝗒 !

─────── 「 ❀ 」───────

Jam loceng sekolah berbunyi menjalankan tugasnya. lima belas minit kemudian, satu figura berjalan menjejakkan kakinya ke dalam kawasan sekolah.

Kim Yuri. our main character. namanya sudah menjadi hal biasa yang meniti di mulut pelajar NCT High School, terutamanya diakalangan guru-guru. lagi-lagi kalau ada pelajar yang bermasalah. selalu akan naik nama "Yuri yang buat... Yuri yang mencuri...Yuri yang mulakan dulu"

Yuri itu.

Yuri ini.

masak memang masak tapi diorang pun tak boleh nak buat apa sebab walaupun gadis itu mempunyai rekod masalah disiplin yang banyak tetapi gadis itu jugalah yang banyak mengharumkan nama sekolah. tak kiralah dari segi kokurikulum ataupun akademik. KIM YURI IS ALWAYS ON THE TOP.

" again? " tanya seorang pelajar lelaki yang merupakan ketua pelajar nct high shool , kim doyoung. di tangannya terdapat satu buku kecil untuk menulis nama pelajar yang datang lewat.

doyoung yang amat dikenali ramai kerana jawatannya itu sudah muak dengan perangai yuri yang buat sekolah itu seperti rumahnya. bukan sehari dua , malah dah dua tahun perangainya begitu.

" ah , tulis jelah nama aku dalam nota kesalahan. banyak cikadak lah budak ni aigoo. " ujar yuri sambil mengunyah gula-gula getah. dia memandang ke arah doyoung dan memberi tanda bahawa dia sudah lewat ke kelas.

" yelah pergi. anak siapa tahu. " kata doyoung sambil melihat kelibat yuri yang masih terkedek-kedek berjalan menuju ke kelasnya walhal gadis itu sudah tahu yang dia dah lewat. doyoung menggeleng.

setelah beberapa langkah berjalan , tiba-tiba yuri terasa seperti ada orang yang memaut bahunya , dan secara automatik yuri memulas tangan manusia tersebut akibat terkejut.

" yah ! "

" aigoo , yuri-ssi. ini aku lele. " kata chenle atau nama glamournya lele. dia dan yuri merupakan sahabat dari kecil namun perwatakan mereka sangat berbeza.

" yah , deo gwaenchana? kau ni , kan aku dah kata bagi salam dulu. " kata yuri sambil menepuk kepala chenle perlahan. chenle mendecit geram.

" sakit lah sendot. boleh mati aku setiap hari macam ni. " marah chenle. dia sudah biasa dipukul oleh yuri. oleh itu , ramai yang mengingati chenle sebagai kulinya. perit buat beliau untuk hadam.

" okay , mianhae. macam biasa lah , aku belanja kau , okay? " pujuk yuri. dia tidak mahu chenle yang kebudak-budakan itu menangis. lapas belas tahun dia kenal lelaki itu , sehari memang tak sah tak menangis.

c. love energyWhere stories live. Discover now