חלק ב'

64 5 1
                                    

יוטה ואני כבר חצי שנה ביחד ומעולם לא הייתי יותר מאושרת, הוא תמיד הפתיע אותי בדרכים מיוחדות ויצירתיות ודאג שהחיוך לא יסור לרגע משפתי.

הוא שמר על הרגלו הישן מתקופת הקולג' והמשיך ללכת למסיבות, לרוב מבלי שאני אתלווה אליו אבל זה לא הפריע לאף אחד מאיתנו. יש לי עבודה קבועה ששואבת ממני את רוב כוחותי אז בלילות אני העדפתי לישון בזמן שהוא חגג.

אני סמכתי על יוטה בעיניים עצומות, ומעולם לא פקפקתי בו. לא היתה לי שום סיבה לעשות זאת, משום שאני לא הטיפוס הקנאי והוא תמיד דאג להזכיר לי עד כמה הוא אוהב אותי, כנראה זה למה מאוד הופתעתי כשגיליתי שבגד בי.

ביום ההולדת שלי אהובי לקח אותי לשיט, אבל לא מהסוג הרומנטי כי לא היינו זוג קיטשי. הלכנו לדוג דגים וצחקנו המון.

השפרצתי עליו מים והוא רדף אחרי עם דג ענקי גוסס. מעולם לא צחקתי כל כך הרבה ביום אחד, חשבתי שזה היום הולדת הכי יפה בחיי אך כמה שטעיתי,

ברגע שחזרנו לנמל והתכוונתי לרדת מהסירה ששכרנו הוא אחז בידי ובישר לי שהוא בגד בי לפני כמה ימים, הרגשתי שעולמי קרס ולא הצלחתי להוציא מפי הגה.
הוא הוסיף ואמר שהוא היה שיכור וזו היתה מסיבה שהיו מעורבים בה גם סמים ולשם שינוי הוא לקח כמה, הוא הכניס את אחת מהבנות שהכיר שם להריון.

לא האמנתי.

בעצם, לא רציתי להאמין.

מעולם לא חשבתי שזה יקרה לי.

הוא ניסה להגיד לי שהוא אוהב אותי ולא רוצה שום קשר לאישה הזו, אך לא רציתי לדבר איתו או לראות אותו יותר לעולם.

נסתי משם הכי מהר שיכלתי עם המונית הראשונה שראיתי, לאדם היחידי שיכול להבין אותי- דו-יונג.

הוא פתח לי את דלת ביתו מהר לאחר שדפקתי בהיסטריה ונתן לי חיבוק שידע שאני צריכה, הוא לא התלונן על כך שהרטבתי את חולצתו או שאני מוחצת אותו, במקום הוא רק ליטף את גבי והקשיב,

כשסיימתי לספר לו את מה שגיליתי הוא הוביל אותי למטבח והשקה אותנו במנה נכבדת של אלכוהול, הוא ידע כמו תמיד מה אני צריכה עוד לפני שביקשתי.

ישבנו לנו שם עד שעות הבוקר המוקדמות, הוא ניחם אותי והצחיק אותי, הוא גרם לי להרגיש יותר טוב. כשדיברתי איתו הכאב נעלם כלא היה ואולי זה בכלל היה האלכוהול, אך זה לא באמת משנה מה היתה הסיבה, העיקר שזה עבד.

דו-יונג השתדל לא להגיד לי אמרתי לך, ראיתי זאת בעיניו הרחומות, אך הכרתי אותו טוב מידי וראיתי את המילים האלו מתגלגלות בתוך מוחו.

הוא צדק.

הוא תמיד אמר לי שזה יקרה, אך אני בחרתי לא להאמין לו ועכשיו אני זו שסובלת.

That's My Fault || DoyoungWhere stories live. Discover now