הקדמה

1.6K 112 20
                                    

ספיישל פתיחה- 1/3
תהנו♡
אל תשכחו לכתוב בתגובות מה חשבתם

שלושת האחים עמדו על הרציף בעודם מחכים לאוטולימפוס, המרכבה שתיקח אותם אל בית הספר הנחשק- האולימפוסכול. זאוס פוסידון והאדס הרבו להתווכח, אך עכשיו, שלושתם שמרו על דממה, כנראה הסכימו בליבם כי את הרגע הזה יזכרו לעד.
זאוס סירק את שערו בעוד פוסידון הסתכל לכל עבר, מחכה לראות עוד אלים, שכמוהו, מצטרפים השנה לפנימייה.
"לא היינו צריכים להקדים כל כך" האדס שבר את הדממה "אנחנו כאן כבר חצי שעה!"
"מה כואב לך?" רטן זאוס
"שתוק זאוס. זה הכל באשמתך"
"דיי האדס תדבר יפה לזאוס" אמר פוסידון ברשמיות מעושה "אתה יודע שצריך לדבר יפה למלך העולם" זאוס הזעיף פנים ופוסידון הוסיף במלמול "אה רגע אף אחד לא הכתיר אותך "
"אתם יכולים לצחוק אבל אני במקומכם הייתי חושב על תפקידי בתור אל. שמעתי שהשנה נדע איזה אלים ניהייה ומה יהיה תפקידנו בעולם" כעס זאוס בעוד אחיו מתגלגלים מצחוק
"באמת? חבל שלא הזכרת לנו! אתה יודע ששלוש עשרה פעמים בדקה לא מספיקות!" פוסידון נזף בעוד לחייו של זאוס התמלאו סומק אדום.
לפתע נשמעה קריאה והאדס הסתובב בבהלה, הוא ראה שני אלים צועדים לעברם והחליט שזה הזמן להסתלק, הוא שנא להיות בחברת אנשים. הוא התחיל ללכת אך זאוס ראה אותו ותפס בשרוולו
"... וזה האדס" הוא הציג אותו "אנחנו שלישייה"
"אני דמטר וזה פאן" האלה אמרה והצביעה על האל שלצידה- הייתה לו רעמת שיער מדובללת חומה והוא לבש מכנסים עבים ורחבים. "נפגשנו עכשיו. אתם יודעים איפה כל השאר?"
"עדיין לא הגיעו" אמר פוסידון "זאוס החליט להקדים"
"אה מגניב, ואני חשבתי שאיחרנו" היא התיישבה בשילוב רגליים והחליקה את שמלתה הצהובה על ברכיה. היה לה עור כהה ושיער מתולתל נפוח שזור אלומות שעורה.
פוסידון והאדס התיישבו גם הם אך זאוס נשאר לעמוד "אני לא מוכן ללכלך את המכנסיים החדשים שלי!" רטן בתגובה לפרצופיהם של אחיו.

אולימפוסכול - בית ספר לאליםWhere stories live. Discover now