Hi👋

16 6 2
                                        

Εχετε ποτε νιωσει μονες;
Εχετε ευχιθει να μην εισασταν ποτε εκει που καταληξατε?
Ειχατε ποτε ελπιδες για κατι που ετσι και αλλιως ποτε δεν θα γινοταν πραγματηκοτηα και το ξερατε;
Εχετε μπορεσει να κοιταξετε μπροστα αγνοωντας το παρελθον μαζι με ολα του τα προβληματα που δεν σταματανε ποτε να εμφανιζονται μπροστα σας;
Εχετε προσπαθησει να ξεφυγετε απο ατομα που σας αγαπανε....αλλα που να ξερατε....








Εεεεε οκ δεν το λετε και καιφαλαιο αυτο ειναι απλα η αρχη για να παρετε μια γευση απο το βιβλιο....γραφω τρεις ιστοριες ταυτοχρονα και ειναι πολυ εξαντλιτηκο αλλα ομως τα καταφερνω......σας ευχαριστω που θα περασετε τον χρονο σας διαβαζοντας αυτο το βιβλιο....αυτα τα λεμε στο πρωτο καιφαλαιο bb👋👋

Never againStories to obsess over. Discover now