epolgy

206 15 2
                                        

Jennie atau nama penuh nya dipanggil kim jennie yang berumur 17 tahun terpaksa berpura- pura menjadi nerd di sekolah barunya di bangtan highschool, sbb dia nk tgok siapa yang mencari pasal dgnnya sampai lh suatu hari nanti dia akan tunjukkan diri dia yang sebenar..

Jisoo, rose dn lisa adalah kawan baik jennie, mereka tinggal di rumah jennie kerana jennie membeli rumahnya sendiri untuk berdikari,manakala omma dn appa jennie berada di new zealend, kawan ii nya tahu apa yg dirancang oleh jennie. Semasa di skolah baru nya Jennie dibuli oleh sekumpulan bernama bts dn exo, tapi yang lebih suka membuli dia adalah park jimin, dia adalah seorang yang playboy, ramai peminat, tapi, x bagi Jennie untuk nk bersangkut sekali dgn dia, kerana dia sudah berpunya seorang lelaki yang bernama xi luhan.

Xi luhan berumur 17 tahun, dia terpaksa mengikuti omma dn appa nya di china kerana ada urusan kerja selama setahun, dia berjanji pada Jennie masa dia berumur 16 tahun dia akan balik dn pindah ke skolah di mana Jennie pindah pada umur 17 tahun nanti. Xi luhan ni dulu di skolah Daegu dgn Jennie dia seorang yang baik, kingka terkenal, rajin dn handsome begitu juga dgn Jennie dia seorang yang cantik, cute, queenka, rajin dn baik , tetapi jika ada org melebih-lebih cari pasal dgn nya sampai dia x tahan, dia akan belasah org tu dgn teruk x kira yeoja ke namja ke pondan ke, dia belasah je begitu juga dgn luhan..

Jimin:"oii apa ni langgar ii, mata kau taruk mana ? Kat lutut ke?!! "

Jennie:"mianhea aku x sengaja, lagipun aku nk cept, bye"

Jimin:"ehh kau kurang ajar he kau?!! Dh lah nerd , cermin mata besar , baju besar kau x layak lah skolah sini!!! Betul x geng?"

Exo/bts:"betul!!!hahahaha"

*

Kai:"YAHH!!! NERD! MATA KAU TARUK MANA SIAL! HAIHH HABIS BAJU AKU! Jimin kasi setel budk ni! "

Jimin menarik baju jennie dn hendak menampar nya tetapi terhenti apabila...

Luhan:"don't touch my girlfriend bi*ch! "

Bts, blackpink and exo memandang ke impunya suara mata jennie terbutang luas melihat kekasih nya sudh balik..

Jennie:"OPPA!!! "

Selepas itu apa yang akan terjadi??..

Kita nantikan episod yang pertama nanti .

******************

Kim jennie19 tahunSeorang queenka tetapi menyamar jadi nerd

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kim jennie
19 tahun
Seorang queenka tetapi menyamar jadi nerd. Baik, cantik, hot and famous semasa di skolah daegu dulu.chingu kepada blackpink ,bigbang dn ikon
Gf nya kepada luhan.

Xi luhan19 tahunSeorang yang hot, kingka terkenal di seluruh skolah, jahat kepada org yang cari pasal dgn dia atau gf nya sahaja, baik, rajin dn famous, bekas dari kumpulan exo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Xi luhan
19 tahun
Seorang yang hot, kingka terkenal di seluruh skolah, jahat kepada org yang cari pasal dgn dia atau gf nya sahaja, baik, rajin dn famous, bekas dari kumpulan exo.
Bf nya jennie

Park jimin19 tahunSeorang yang playboy, hot, famous,Handsome,pendek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Park jimin
19 tahun
Seorang yang playboy, hot, famous,Handsome,pendek. suka buli jennie, dlm diam suka jennie semasa jennie tukar penampilan dia. Chingu dari group bts and exo

Blackpink
Bts
Exo
Ikon
Bigbang

Utamakn vote and komen k

Bully With Nerd But This Is Queeka!!!?-(JENHAN + JENMIN)Stories to obsess over. Discover now