MELEPASKAN RINDU

24K 158 25
                                    

Jam 7.30 pagi lagi dia sudah bangun. Tak sabar untuk bertemu dengan Abang Haris, abang kesayangannya yang kacak, sado dan gagah perkasa itu. Kata Abang Haris, hari ini dia akan menemani Izz membeli barangan keperluan asrama dan membawa Izz keluar ambil angin sebelum Abang Haris pulang ke rumahnya.

Semalam usai menghantar Izz ke apartment kolej, Abang Haris terus menempah bilik hotel yang berdekatan. Badannya terasa penat dan mengantuk. Mana tidaknya, seaktu sesi bermadu kasih dengan Izz itu, 4 kali dia pancut - satu di dalam lubang ketat Izz dan tiga lagi selamat dihabiskan oleh Izz. Demi adik kesayangannya.

Usai Izz membersihkan diri dan berpakaian, dia terus ke balkoni apartment. Hatinya gembira tidak kepalang. Wajah Abang Haris akan ditatap puas-puas. Tubuh tegapnya akan dipeluk erat. Tiada siapa yang boleh rampas Abang Haris darinya.

Dan burung-burung pun berkicauan dengan bayu angin pagi berpuput lembut. Kelihatan beberapa kelibat siswa menjalankan aktiviti masing-masing.

"Awal nau bangun?"

Izz tersentak. Aduh kacaulah.

Kelihatan Syafiq muncul di pintu balkoni sambil menggosok-gosok rambutnya yang lembap dengan tuala. Sempoi dengan hanya berbaju t-shirt biru dan short merah.

"Ha'ah. Aku keluar dengan abang aku kejap lagi," Izz berbasa basi menjawab.

"Ya ke abang? Ke... girlfriend? Hahaha," jawab Syafiq, cuba untuk berseloroh sambil ketawa kecil. Izz hanya senyum simpul. Malas nak menjawab lebih.

"By the way, aku Syafiq Zulkarnain. Panggil aku Syafiq je," sambung Syafiq memperkenalkan diri.

"Izz Syahir, panggil aku Izz je,"

Kehadiran Izz sebenarnya bakal mengubah sesuatu di dalam apartment ini. Mungkin baik, mungkin buruk. Statusnya sebagai gay masih lagi disimpan rahsia. Dia masih lagi ada Abang Haris walaupun bermula sesi semester ini, akan menjadi sukar bagi mereka untuk bersama.

Izz mengaku, dia pasti akan dahagakan batang. Ada terdetik di hatinya untuk mencari seseorang yang sekapal dengannya, hanya untuk tujuan melampias nafsu walaupun dia yakin Abang Haris akan sanggup datang untuknya.

Tapi melihat keadaan semalam, sewaktu dia ternampak batang Kimi yang besar, panjang, tebal, menegang dalam brief boxernya... entahlah.

Izz dan Syafiq berbual panjang, seolah-olah sudah lama kenal. Berkongsi cerita, dan minat. Ada sesuatu yang Syafiq tak tahu. Andaikata status Izz sampai ke pengetahuan dia, memang soheh on the spot dia akan keluar mencari apartment lain.

..........

Selamat pagi! Bangun juga anak raja ni. Waktu baru pukul 9.45 pagi, jarang sebenarnya dia dapat bangun lambat macam ni. Kalau kat rumah, bangun jam macam ni dah confirm kena bebel dengan Kak Liana, selain terlepas breakfast.

Kimi bangkit menyandar di kepala katil sambil menggeliat meregangkan otot-otot tubuhnya. Untuk beberapa ketika dia terasa segar dan bertenaga.

Dipandangnya katil sebelah. Mana pergi budak semalam?

Telefonnya berbunyi.

"Hmm... hello,"

"Hi, darlingggg. Morningggg,"

"Morning, siapa ni?"

"Alaaa you lupa dah I? Cheryl laa. Last week baru you korek I,"

Ahh, Cheryl. Gadis cashier gerai jus buah di Avenue K. Si cantik manis dengan... tubuh yang mantap, bibir mungil dan dua bungkus 'nasi lemak' yang montok. Ya, minggu lepas Kimi telah merasai tubuh Cheryl, mempamerkan kegagahan batinnya sebanyak 4 round satu malam. Nasib baik tak pancut dalam, semuanya dihadam oleh Cheryl. Kalau tak, jadi bapak pada usia 19 tahun mungkin?

KAWAN JER...(CATATAN SI PISANG BESAR)Where stories live. Discover now