|πρώτη ματιά|

55 12 0
                                        

Πατέρα μου,

Νίωθω πως πνίγομαι.

Νιώθω πως οι σκέψεις μου,δεν είναι σκέψεις.

Μα δεν είναι γλυκιά μου.. Μου ψυθιρίζω.

Είναι οι δαίμονες μου..που με κρατούν ξύπνια την νύχτα.

Και ενώ ξέρω πως δεν σκέφτομαι καθαρά..δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό.

Σκέψεις,σενάρια,αναμνήσεις..τρέχουν στο μυαλό μου και με διαλύουν,όποτε και όσο θέλουν.

Μα δεν ξέρω τι να κάνω για αυτό. Δεν ξέρω πως να γλυτώσω από αυτό..και φοβάμαι.

Έλα πάρε με μακριά πατέρα μου.

Έλα και σώσε με,από τον εαυτό μου,από όλους.

Κάνε με να τα ξεχάχω όλα,με μία γλυκιά,ζεστή,σφικτή αγκαλιά σου.

Μα δεν είσαι εδώ. Και φοβάμαι μήπως ποτέ δεν ήσουν όντως.

Τώρα όμως που έφυγες,εγώ πρέπει να αντιμετωπίσω τον κόσμο. Ολομόναχη.

Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω,μα θα προσπαθήσω.

Το υπόσχομαι.

Η κόρη σου,

Αθηνά

Δίπλωσα το γράμμα και το έκρυψα μαζί με τα υπόλοιπα. Το διαβάζω συχνά τον τελευταίο καιρό. Πάνε όμως πολλά χρόνια που το έχω γράψει.

Ξέρω πως δεν θα μπορέσω να τον ξαναδώ. Εξάλλου έχουν περάσει πολλά χρόνια από την τελευταία φορά που είδα τον πατέρα μου. Μου λείπει πολύ,αλλά έχω αποδεχτεί τον χαμό του.

Όλοι τους πλέον έχουν φύγει από την ζωή και έχω μείνει μόνο εγώ. Μόνο εγώ...αλλά είμαι καλά..πια

Πια όμως δεν είμαι μόνη μου.
Δεν μένω καν μόνη μου.

Μένω με μία πολύ καλή οικογένεια.. Ξέρουν ποια είμαι και με σέβονται. Ξέρω ποιοι είναι και τους σέβομαι και εγώ. Είμαι ευγνώμων για όλα όσα έχουν κάνει για εμένα. Με αγαπάνε και τους αγαπάω.

Ακόμα και σχολείο θα πάω. Θα ξεκινήσω την επόμενη εβδομάδα την δευτέρα λυκείου.

Μετά από πολύ καιρό θα βγω «ξανά» στον κόσμο..

Αρκετό καιρό έμεινα μέσα. Ώρα να ζήσω σαν μία «κανονική» έφηβη.

Περιέργο..αλλά ήθελα να πάω. Να δω πώς είναι. Θα μπορούσα να πάω και μερικά χρόνια πριν αλλά,αθάνατη είμαι. Έχω όλη την αιωνιότητα μπροστά μου. Γιατί να βιαστώ;


 Γιατί να βιαστώ;

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

------------------------------

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

------------------------------

Genre: εφηβική φαντασία, υπερφυσικές, βρικόλακας, λυκάνθρωπος, ρομαντική, περιπέτεια, χιούμορ.

------------------------------

Καινούργια ιστορία λοιπόν!

Μια πολυυ μικρή ματιά σαν «πρόλογος»..αλλά πιστέψτε με δεν έχετε δει τίποτα ακόμα;)

Btw είδατε ότι η ιστορία είναι σχεδόν όλα τα είδη(όπως όλες μου σχεδόν οι ιστορίες-lol), αλλά κυριώς θα είναι υπερφυσική και ρομαντική (με περιπέτεια). Θα προσπαθώ να εχεί αρκετό σασπενς!

Πείτε μου γνώμες και αφήστε ένα αστεράκι!

Αυτά από εμένα!

Αυτά από εμένα!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Άλεξ ♥︎

She is backStories to obsess over. Discover now