aku dan Atikah part 2

25.6K 58 0
                                    

Setelah beberapa bulan menjalinkan hubungan dengan Atikah, kami jadi semakin rapat dan akrab. Tiap malam perkara wajib sebelum tido adalah OTP (bergayut) dengan dia.

Nak dijadikan cerita, satu aku membuka fb Atikah memandangkan aku tahu emel dan paswordnya. Aku baca satu persatu kisah di fb nya.

Sampailah bila aku buka di inbox nya aku tak ketinggalan walau satu meseh di situ untuk dibaca. Macam2 kisah aku mula tahu dari mesej2 disitu. Hinggalah aku terbuka satu chat dia dengan seorang lelaki yang namanya tertera sebagai Anoi. Sebelum baca keseluruhan chat tersebut aku menerokai profile fb lelaki tersebut. Di about tertera dia sekampung dengan Atikah dan yang membuatkan aku lega bila aku melihat photo2 Anoi yang menunjukkan dia sudah pun berkahwin. Maklumlah, aku memang sayang gila kat Atikah ni. Dah la cantik, mantap dan berpelajaran. Pafa aku masa tu dia adalah calon bakal isteri aku yang perfect walaupun masa tu aku masih berhubung dengan ex aku Ifa. Seriously aku memang tak boleh lupakan Ifa ni kerana kenangan2 aku dengan dia masa belajar di kolej dulu sangat banyak dan agak jauh. Aku memberikan level 'agak jauh' kerana kami sudah lalui bermacam2 kisah. Cuma kami belum sampai tahap seks. Walaupun kami lebih dari 10x tido bersama, kami sekadar ringan2 (beromen) sampai aku pancut. Semua kami pernah buat kecuali memasukkan kote kedalam cipap je belum. Mungkin sebab aku terlampau sayang jugak hingga aku tak sampai hati. Hubungan kami berlarut hampir 2 tahun. Tak kira dimana, bila2, asalkan kami mahu. Di hotel, dalam panggung, dalan kereta paling selalu. Jujur aku cakap sampai ke saat aku menulis ni aku masih berhubung dengan Ifaa yang kadang2 bila aku sangap, dialah tempat aku puaskan nafsu walaupun sekadar phonesex.
Aku rasa sudah jauh aku melalut ni. Baca sambungan kisah aku dan Atikah di part seterusnya.

aku dan atikah student uitm kelantanNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ