part 1

30.9K 80 0
                                    

Nama aku F. Aku seorang yang dibesarkan dikawasan luar bandar. So, kiranya level perangai aku ni agak teruk berbanding adik beradik ku yang lain. Kisah yang ingin aku kongsikan ini adalah bukan kisah diri aku atau family aku. Ini kisah tentang perkenalan aku dengan seorang gadis yang bernama Atikah.

Aku dikenalkan dengan Atikah ini oleh adik angkat pada masa itu Ijaa. Ijaa seorang janda muda yg masih belum ada anak dan student Uitm. Kami selalu berhubung walau berjauhan. Kalau nak diikutkan aku sudah lama menahan perasaan geram kat adik angkat aku ini. Dia mempunyai badan yang mantap dan oleh kerana aku tahu pasal kisah silam dia dengan bekas suami membuatkan bertambah keinginanku. Cukup setakat ini kisah Ijaa.

Aku meminta Ijaa carikan aku seseorang untuk mengisi kekosongan hati aku ni. Pada awal perkenalan aku dan Atikah ni, aku beranggapan dia seorang anak load melihat gambar2 di fb nya. Makin lama kami makin rapat dan dia setuju untuk menjadi kekasih aku walaupun kami berjauhan. Awal perhubungan kami aku cukup hormat pada Atikah ni. Kerana personalitinya yang cantik dan jauh beza berbanding aku.

aku dan atikah student uitm kelantanWhere stories live. Discover now