Episode 1- לא ממוקדת

47 4 0
                                    

~בתמונה אמה~
נ.מ אמה
״אחת שתיים שלוש, אני רוצה לראות פירואט מושלם, תעצרו את המוזיקה!״ ריאנה, המורה לקלאסי צרחה. ״פייטון! פירואט! אחת שתיים שלוש! אף אחד לא יקח אותך ככה להיות רקדנית מקצועית! בשביל מה אני עושה את זה בכלל״ היא נאנחה. ״לפני שהשיעור נגמר, אני רוצה להסביר לכן משהו. מכירות את המשפט אין כאב אין הצלחה? אני רוצה שתעבדו על המשפט הזה! תחיו אותו! תנשמו אותו!״ היא צעקה, אבל לא נבהלתי, אחרי 12 שנות ריקוד עם המורה הזאת, כבר לא כל כך מפחדים ממנה. ״אז למה אני עדיין רואה בנות עם כאב על הפנים בפירואטים? בתרגילים שסבתא שלי עושה!״ היא אמרה וכמה בנות גיחכו. ״אף אחד לא רוצה לראות רקדנית עם פרצוף של סבל בפנים. אתן צריכות לשמור הכל בבטן, משוחררות״ ובאותה שנייה כולן הלכו. פתחתי את הטלפון, בודקת כמה זמן נשאר לי עד לשיעור ג׳אז. חמש דקות, מספיק. נכנסתי לוואטצפ תוך כדי שאני מורידה את הגרביון. ״היי אמה! לא הגעת לעשות את העבודה..״ שיט! איך שכחתי! היה אמור להיות לי היום עבודה עם נאש. ״יש לי שיעור ג׳אז עכשיו.. אולי בשמונה וחצי כזה?״ כתבתי במהירות ונכנסתי לחדר ג׳אז. ״אמה תעמדי במקום שלך, מתחילים״

—————

״אוקיי, אז כשיגיע הזמן להתחיל להתאמן לקראת הבוחנים, אודיע לכן.״ המורה אמרה וכולנו הינהנו.
המצב הרגיל.. סוכנים מגיעים לראות אותנו לרקוד ולבחור מישהי למסע הופעות או משהו בסגנון.
״אמה!״ המורה קראה לי מהצד השני של החדר ״כן?״ ״את לא ממוקדת בזמן האחרון.. אני מצטערת אבל כמו שאני אומרת לכולן, אני מביאה לכן צ׳אנסים ואתן צריכות להילחם עליהם. ואת, לא נלחמת. אני מעבירה אותך לשורה אחרונה״ מה? ״אני לא יכולה להיות שורה אחרונה! במיוחד לא כשהסוכנים מגיעים!״ ״זה כבר בעיה שלך, אבל בגלל שאני כן יודעת שאת יכולה, אני אתן לך שבוע להוכיח את עצמך״ הינהנתי ויצאתי. להוכיח את עצמי עאלק.
הלכתי לחדר הלבשה ולבשתי מעל הבגד בלט סוודר ירוק ושורטס, אחרי הכל, זה עדיין חורף.

 הלכתי לחדר הלבשה ולבשתי מעל הבגד בלט סוודר ירוק ושורטס, אחרי הכל, זה עדיין חורף

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

כשיצאתי מהסטודיו, קיבלתי שיחה מג׳וש, אח שלי הגדול. ״אמה? אם הייתי את, הייתי ממהר הביתה, אמא שיכורה עוד פעם״ רטנתי וניתקתי. כן, אמא שיכורה. אבא שלי בגד באמא שלי כשהייתי בת 10, ומאז כמעט כל ערב אמא שותה, ואני וג׳וש צריכים להתמודד עם זה. רצתי הביתה, מתעלמת מהגשם.
כשנכנסתי, ראיתי את אמא, רואה טלוויזה ובוכה, זה פחות נורא מכל שאר הפעמים שהיא שותה, היא אפילו לא שמה לב שנכנסתי. עליתי למעלה ונשכבתי על המיטה, גונחת מעייפות. אני לא עושה היום יותר שום דבר, רק לישון.

ממוקדתWhere stories live. Discover now