NOTICE

198 5 2
                                    

HI and Assalamualaikum kepada semua readers, saya ingin memberitahu bahawa saya tidak akan sambung menulis cerita saya ini kerana pada tahun 2018 saya akan menghadapi ujian paling besar dan terpenting iaitu SPM, sorry for the bad new! Saya tidak dapat buat-buat kerana exam ini penting buat saya, jadi mulai pada esok saya tidak akan update story atau online di mana-mana akaun sosial saya untuk memberi laluan saya untuk fokus pada Spm ini jadi saya tidak akan menulis untuk beberapa bulan ini, maybe around pertengahan bulan 11 baru saya sambung update story selepas habis exam SPM , demi mengejar cita-cita saya akan korbankan masa saya demi exam besar yang sangat-sangat penting untuk saya masuk ke universiti kerajaan yang saya mahukan.

Jadi saya Anis Afiqah ingin memohon maaf jika ada terkasar bahasa atau cara saya menulis ini kurang berkesan atau banyak sangat kata-kata tak eloknya.

Wish me luck for exam SPM for this years, and wish me success in the future  . Thank you for your our support this story don't worry i'll make comeback!  Thank you guys! ❤

Assalamualaikum dan selamat tinggal buat seketika semua 🌸💘

From,

Penulis sengal korang 😹💕

[EDIT] Mistress || 정부Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ