Toți criminali se prezinta??!! Sau eu ii prezint?

187 15 0
                                    

D.P.L Olivia
Dupa ce am fost la conac mi-am zis in gând: ''Hmmmm....poate pot sa fac o petrecere in pijamale cu Crystal~Chan....Doar eu si Crystal~Chan...ca nu am prieteni si pun pariu ca daca le spun la criminali sa vina o sa o omoare pe Crystal~Chan..''
¤Dupa o ora¤
M-am dus la Crystal~Chan si am strigat sa vad daca cineva e acasa...şi chiar Crystal~Chan mi-a răspuns si am intrebat-o:
Olivia: ''Hei Crystal~Chan cum te mai simti?''
Crystal~Chan: ''Ma simt mai bine....tu de ce ai venit aici?''
Olivia: ''Am venit aici sa te întreb daca...vrei sa facem o petrecere in pijamale? Doar noi doua!''
Crystal~Chan: ''OMG!!! BINE INTELES CA DA!!! YAYYYYYY!!!''
Dupaia am mers amandoua in casele noastre..si cand am intrat in camera mea l-am vazut pe MASKY care a spus: ''Vino cu mine...''
Mi-am luat repede telefonul si am încuiat usa...si am plecat.
¤Dupa 30 de minute¤
Am ajuns la conac si am intrat. Toata lumea se uita la mine...si ma simteam rusinata chiar când Slenderman a venit si a spus:
Slender: ''Olivia! Ma bucur ca ai venit!''
Olivia: ''Slenderman...de ce mai chemat?''
Slender: ''Pai....te-am chemat aici...ca sa ti prezint pe toti!''
Olivia: ''Cred ca ii stiu pe toti...''
Slender: ''Atunci...spune cum ii cheamă!''
Olivia: ''Ok''
Toata lumea s-a pus in fata mea si am spus: ''Acela este Jeff'' si arată spre un băiat alb ca laptele.
''Acela e BloodyPainter'' si arat spre un băiat care avea o masca alba cu un zâmbet care era facut din sânge. ''Acela e Hoodie'' si arat spre un baiat cu un hanorac galben. ''Acela e Ben'' si arat spre un spiridus. ''Aceea a Sally'' si arat spre o fetita mica cu un ursulet in brate. ''Aceea e ClockWork'' si arat spre o fata care avea un ceas pentru un ochi. Si după ce am terminat toata lumea ma aplaudat si eu am plecat acasă. Am asteptat o ora si a venit Crystal~Chan sa facem petrecerea in pijamale. Dupa petrecere eram asa obosită încât am adormit instant.

D.P.L Masky
M-am dus sa vad ce face Olivia si când am ajuns am vazut-o ca dormea pe podea...dar am mai vazut o fata care si ea dormea...am intrat pe geam si m-am uitat mai atent la fata aceea...si...am recunoscut-o....era fata aceea pe care Olivia o apara de...de...DE MINE! Vroiam sa plâng la cat de crul pot fi..... dar.....Olivia....m-am îndrăgostit de un înger....ea are o inimă buna iar eu.....am o inimă ''rea''....Dupa ce am spus asta am plecat la conac si când am ajuns acolo m-am dus direct in camera mea sa ma culc.

*WhatssssUpppp Toata lumea!!!
V-am spus ca o sa pun când pot si am pus! Sper sa va placa! Va pwp!! Byeeee😘😘😘!!* *502 de cuvinte*

Iubire Pura (F.F Masky) [PAUZA]Where stories live. Discover now