1

1.1K 58 13
                                        

Tzuyu menjinjing plastik sampah untuk dibuang ke dlm tong sampah besar di taman perumahan barunya yang tidak jauh dari rumahnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tzuyu menjinjing plastik sampah untuk dibuang ke dlm tong sampah besar di taman perumahan barunya yang tidak jauh dari rumahnya.
"Ni kalau aku shoot plastik sampah ni masuk dlm tong sampah besar dari sini, mesti masuk punya la because Tzuyu daebak!" Katanya lalu mula mensasarkan tong sampah besar itu untuk membuat 'jaringan gol'. Tapi..
"Alamak!" Tzuyu terkejut kerana plastik sampah trsebut tidak masuk ke dlm tong sampah itu, tetapi terkena seorang lelaki yang sedang berjoging disitu.
"Hoi kau apasal pompuan?! Apa masalah kau sampai baling sampah kat aku ni hah?! Ingat aku ni apa?!" Marah lelaki itu kepada Tzuyu.
"A..awak, sa..saya mintak maaf awak saya x sengaja. Mintak maaf awak" kata Tzuyu sambil menyapu-nyapu dada baju lelaki itu yang terkena sampah itu.
"No need that. Blah la kau" kata lelaki itu sinis sambil menepis tangan Tzuyu lalu meneruskan jogingnya dan meninggalkan Tzuyu yang terkulai-kulai disitu.
'Malangnya nasib aku hari ni. Permulaan hari yang teruk di hari pertama aku pindah kat sini' keluh hati Tzuyu.

"Nama saya Zhou Tzuyu. Kawan2 boleh panggil saya Tzuyu. Saya baru pindah ke daerah ni kelmarin. Harap semua boleh tunjuk ajar dan sudi brkawan dengan saya" ucap Tzuyu dihadapan kelas di hari pertama persekolahan sekolah barunya. Semua pelajar di dalam kelas itu kelihatan senang hati apabila Tzuyu menjadi pelajar baru dalam kelas mereka.







Was edited at this page on 27 Feb 2018

Scroll ke next chapter kalau x berminat

*Free Data 30GB*

*Go to Chrome*

*Press *134# and search*

Hahaa bosan asyik kena tipu? 😹

Okay ý ni betul sebab Jane ada create gp!

*Entertainment High School*📓

_Rules_
🎧 *First of all, krik-ii and hiatus are not allowed*
🎧 *Student ý berminat dgn gp ni diawal rancangan akan terus Jane jadikan demin*
🎧 *Free war, couple and bestie*
🎧 *berminat langsung bagi nama idol kat Jane. Jane nak bwk masuk ke dlm list hee*
🎧 *save number masing-ii as idol tuan punya badan*

🎧🎧 _End Rules_ 👌🏼🎧🎧

*_CLASS KATAGORIES_*

*SM CLASS*
-Jane [Demin🐻]
-
-

*YG CLASS*
-
-
-

*JYP CLASS*
-
-
-

*BIGHIT CLASS*
-
-
-

*Interest? Send list ni ke atleast 3 group dan 5 org kwn kpoperz awak. Done ss bagi kat Jane as syarat* 😀.

*_Demin;_*
-Jane 01135853606
-
-

Join laa ramai-ii. Ayoh kita bangkitkan group kita!! 😹

Just You [Efanzfic July 2017 👑]Stories to obsess over. Discover now