פרק עשרים ותשע

817 64 34
                                    

"אתם תהיו מחולקים לקבוצות. שלושה תלמידים בקבוצה." לאחר שכל התלמידים ירדו מהרכבת והתרכזנו מול הפרופסורים שעמדו בשורה ישרה, פרופסור דמבלדור התחיל להסביר את הכללים של התחרויות. לא היה לי מספיק זמן להסתכל על המקום שהגענו אליו אז ניצלתי את שלושת השניות בהם הפרופסור לא דיבר בכדי להסתכל מסביבי. היינו על הר. הר ענק מכוסה כולו בדשא ירוק וצח. במרחק דיי גדול מאיתנו איתרתי חיות קטנות, מכוסות צמר לבן משוטטות להן בשיחים.

"בכל קבוצה חייבים להיות תלמידים מלפחות שני בתים שונים. אני לא רוצה לראות שלושה הפלפאפים, גריפינדורים, רייבנקלואים ובמיוחד לא שלושה סלית'רינים." הוא צדק בכך שהדגיש את דבריו בנוגע לביתי הישן. כולם ידעו שהם לא היו רוצים להתערבב עם שאר הבתים, לא משנה מה. מעניין איך הם יתמודדו עם זה. אני מקווה שהם לא יקללו את החבר השלישי לקבוצה ואחר כך יגידו שהוא התעלף לבד או משהו כזה. הם מסוגלים לזה.

"מספר המשימות והתחרויות שיהיו לכם הוא חסוי. לפני כל משימה תקבלו את ההוראות ויאמר לכם באילו אביזרים מותר להשתמש באותה משימה." הוא כחכך בגרונו בכדי להשתיק את המהומה הקטנה שהתחילה בקרב התלמידים. "התשובה היא לא. לכל אלא ששואלים את עצמם אם בכל משימה יהיה מותר להשתמש בשרביטים שלכם, התשובה היא לא. המטרה היא כמובן לנצח בכמה שיותר תחרויות ומהקבוצה המנצחת נבחר שני תלמידים, האלה ילחמו אחד בשני וכך יקבע הבית המנצח." דממה, התלמידים היו צריכים זמן בכדי להקל את כל מה ששמעו. הפרופסורים חיכו בסבלנות שנתחיל לדבר ולשוחח אחד עם השני.

פרופסור מקגונגל התקדמה לצידו של פרופסור דמבלדור. "אני אבחר תלמידים גריפינדורים והאלה הצטרכו לבחור את השניים שהצטרפו לקבוצתם. במקביל כך יעשו שאר ראשי הבתים וכך זה יהפוך את הבחירה ליותר מעניינת. אנחנו נתחיל עם נוויל לונגבוטום."

נוויל התקדם לפרופסור, מסתכל על קהל התלמידים הרחב. "הממ. אני אבחר בצ'ו." לאחר שזכה להנהון קצר מצד הפרופסור, נוויל החזיר את מבטו אלינו. "פנסי מבית סלית'רין."

אני לא היחידה שהייתי בשוק לאחר הכרזתו של נוויל. גם שאר התלמידים הביטו מסביב בכדי למצוא את פנסי. ההיא הייתה מבולבלת אך התקדמה לעבר צ'ו ונוויל. "היא ממש יפה." שמעתי את נוויל לוחש לתלמיד מגריפינדור שעמד בשורה הראשונה.אה, זאת הסיבה. לבינתיים פגמה מבית רייבנקלו בחרה ולקחה לעצמה את פרד וג'ורג'. השניים שמחו והתנהגו כמו משוגעים, כהרגלם.

"היידן פורבס." היה השם השני שאמרה פרופסור מקגונגל.

היידן התקדם לעברה. משום מה פחדתי שיבחר בי והייתה לי הרגשה שכך יעשה אך הוא הפתיע אותי כשאמר שני שמות שלא ציפיתי לשמוע אפילו מהחברים שלהם לבית. "קראב וגויל." מה? השניים עשו את דרכם לעבר הקבוצות הגריפינדורית באי חשק. וואו זה באמת מוסיף לבחירה קצת פלפל. מה לעזאזל עובר בראש של היידן?

לבינתיים ארני מבית הפלפאף בחר את חנה חברתו ואת אדריאן הסלית'ריני. הוא אמר שלפני שנכנס להוגוורטס הוא ואדריאן היו חברים דיי טובים אך הבתים השונים הרחיקו את הקשר ביניהם. מיילס בחר את חברו הסלית'ריני הטוב, מרקוס, והוסיף לקבוצה את אנג'לינה הגריפינדורית בתירוץ שהיא אחת הרודפות הטובות שהוא מכיר.

"קארה מאלפוי."

היה זה תורי להתקדם לעבר פרופסור מקגונגל. הבטתי בדראקו וחייכתי אליו. "אייס." היה השם הראשון שאמרתי. חיוך חמים התפשט על שפתיו כשניגש אליי. "ודרא..."

"ואני." תלמיד אחר התקדם לעברי וניצב ביני לבין אייס. לפני שיכולתי למחות פרופסור מקגונגל הקריאה שם נוסף ואעבירה את תורי. מצמצתי מבולבלת והבטתי בהארי העומד לידי. עיניו של דראקו הצטמצמו בכעס.

לונה בחרה את רון והרמיוני ולאחר מכן בלייז בחר את אחי ואת ג'יני מבית גריפינדור. שוק.

לאחר כשעה עגולה כל הקבוצות נבחרו.

פרופסור דמבלדור קירב את שרביטו לגרונו ואמר את השמות בקול מוגבר. "דראקו מאלפוי, ג'יני וויזלי ובלייז זאביני. פגמה פטיל, ג'ורג' ופרד וויזלי. הרמיוני גריינג'ר, רון וויזלי ולונה לאבגוד. וינסנט קראב, גרגורי גויל והיידן פורבס. קארה מאלפוי, אייס פורבס והארי פוטר. נוויל לונגבוטום, צ'ו צ'אנג ופנסי פרקינסון...." הוא המשיך הלאה והקריאה את רשימת הקבוצות הארוכה. דראקו לא הפסיק להביט בהארי במבט ארסי. הוא ידע שרציתי לבחור אותו, הוא ידע בבדאות שהלכתי לבחור אותו. ובגלל הארי פוטר לא יכולתי להיות עם אח שלי בקבוצה.

לאחר שסיים ראש הוגוורטס לדבר, האגריד התערב ואמר את המשפט האחרון שכולנו רצינו לשמוע. "בהצלחה לכולכם, תתנו את המקסימום שלכם ואל תשכחו להנות."

נשמתי עמוק, מביטה בכמות התלמידים העצומה מסביבי. הנה זה מתחיל.

קארה/ kara (הארי פוטר)Where stories live. Discover now