Seelam¡
Simdi bu kiz niye tvd bittikten sonra boyle bisiye basladi diye dusunuyosunuzdur.
Ama naqiim. Aklima daha yeni geldi bole bisi yapmak. Ki bence iyi de oldu Tvd'nin eski bolumlerini hatirlariz.
Keske final olmasaydi. Cok guzeldi bence.
Tanri askina farkindasini di mi¿ Damon'u bi daha goremicez.
Neyse artikben varim. (•↓•)
Arada bir replikler yerine baska seyler de paylasirim.
Neyse sizi kitapla bas basa birakiyim.
Not:Kapak kisa bir sureligine bole kalcak. Kapak fikri olanlar paylasirsa mutlu olurum.
YOU ARE READING
TvdReplikleri
RandomTvd bitmiş olabilir, ama biz onu unutmak için değil yaşatmak için varız.
