Chapter 6

2K 84 38
                                    

Kisah lalu : Iman Zafran

Sampai sahaja di rumah Iman dan Zafran, Dania menemani Iman masuk ke dalam rumah. Dania membawa beg, buku dan fail Iman lalu di letakkan di atas meja. Zafran yang sedang menonton TV langsung tidak mengendahkan kepulangan Iman. Dia nampak baju Iman semua basah. Bermandi hujan di tempat parkir kereta lah tu. Nasib baik Dania ada. Dia tahu tadi Dania tak balik lagi. Sebab itulah dia berani meninggalkan Iman sendirian. Dia tahu nanti Iman pasti akan mencari Dania untuk pulang ke rumah.

" Iman, kau masuk mandi dulu ya. Dah makan?" Tanya Dania prihatin. Iman tidak menjawab tetapi dia sekadar mengangguk.

" Tak apa. Aku masak. Lepas kau mandi kita makan sekali ya?" pujuk Dania. Iman terus menuju ke bilik manakala Dania ke dapur mahu menyiapkan makan malam untuk mereka.

Dia menyelongkar peti ais, mahu mencari bahan basah untuk memasak. Ayam dan daging yang masih beku dikeluarkan. Begitu juga dengan sayur.

" Iman cakap apa kat kau?" Zafran tiba-tiba bersuara sambil mulutnya mengunyah mister potato sambil menonton TV. Dania masih lagi di dapur yang tidak jauh dari ruang tamu.

" Tak cakap apa-apa pun. Yang kau pergi tinggal dia tu kenapa? Tengah hujan pulak tu?" Dania tidak puas hati sambil tangannya lincah membasuh sayur di singki.

" Alah, mana lah aku tahu masa tu nak hujan. Lepas aku pergi tu terus hujan. Kalau aku tahu tadi nak hujan tak adanya aku nak tinggal dia kat situ," balas Zafran selamba sambil menyuakan keropok kentang itu ke mulutnya.

" Kali ni gaduh sebab apa pulak? " Tanya Dania yang sudah masak dengan hubungan cinta kedua kawan baiknya itu. Sayur yang sudah dibasuh itu dipotong kecil untuk dibuat sayur goreng

" Mabuk lah. Apa lagi. Kau tahu tak semalam dia boleh pergi tido rumah pompuan tu tapi tak bagi tahu aku. Alasan sebab dia mabuk takut nak balik rumah. Kau rasa? Memang patut pun aku marah dia kan?" Zafran mula bercerita dengan nada bengang.

" Zaf, Iman tak nak balik rumah sebab dia takut dengan kau. Takut kau marah! Aku dah cakap kan, kalau Iman buat perangai cakap elok-elok dengan dia. Dah tahu dia tu sensitif kau nak jugak marah dia kenapa. Bila dia merajuk pandai pulak kau cari aku suruh pujuk Iman," Nasihat Dania.

" Aku dah bagi warning awal-awal kat dia. Nak keluar boleh tapi jangan mabuk. Tapi dia mabuk jugak. Memang patutlah kena marah dengan aku. Aku nak ajar dia sikit biar lain kali tak ulang benda sama," Zafran mempertahankan dirinya sendiri.

" Kau boleh cakap elok-elok kan dengan dia. Dah tahu Iman tu kuat merajuk kau nak jugak marah dia," Dania masih lagi tidak puas hati.

" Ye lah aku je lah yang salahkan. Kau pergilah pulak bercinta dengan si Iman tu, baru kau tahu perangai luar dan dalam dia macam mana?" Zafran sudah malas mahu bertengkar dengan Dania. Dia tahu sudahnya dia jugak yang kalah. Dia membaringkan diri di sofa sambil pejam mata.

Iman yang baru siap mandi keluar dari bilik menuju ke dapur. Dia mendapatkan Dania yang sedang sibuk memasak.

" Sedapnya, Dania!!," Iman teruja apabila melihat Dania yang sedang masak lauk sambal udang kegemarannya.

" Aku tahu kau suka sebab tu aku masak. Kau tunggu kat luar eh. Dah siap aku panggil kau dengan Zaf makan," ujar Dania sambil menggaul sambal udang yang sedang dimasak di dalam kuali.

Iman menuju ke ruang tamu mahu menonton TV. Dia duduk di sofa tempat Zafran tido. Siaran TV ditukar kepada siaran yang lebih menarik. Zafran yang sedang tido-tido ayam langsung tidak diusik. Bimbang kemarahan Zafran terhadapnya masih belum reda.

Zafran mencelikkan sedikit matanya memandang Iman yang duduk di hujung kakinya sambil ralit menonton TV. Dia tersenyum memandang Iman.

" Sayang," panggil Zafran sambil tersenyum. Kemarahannya tadi sudah hilang bila melihat Iman. Dia menghulurkan tangannya ke arah Iman. Iman menyambut tangan Zafran lalu Zafran menarik tangan Iman supaya berbaring di sebelahnya atas sofa sempit itu. Leher Iman dicium dengan penuh kasih sayang sambil rambut Iman yang masih basah diramas lembut.

" Urm, wanginya sayang aku ni," bisik Zafran di tepi telinga Iman. Dia memeluk Iman dengan penuh erat. Dia betul-betul rindukan Iman. Maklumlah semalam tidurnya tidak lena akibat Iman tiada di sisinya.

" I miss you, sayang," bisik Zafran lagi. Dia mencium bibir Iman lembut. Pada mulanya Iman tidak membalas ciumannya namun lama-kelamaan Iman sendiri yang naik ke atasnya, menghempap tubuhnya lalu mereka berdua rakus bercium di atas sofa itu.

" Urmmm, uummpphhh, hhhmmm," kedengaran bunyi desahan keluar dari mulut Iman dan Zafran.

" I'm sorry, sayang," ucap Iman.

" Syyhhh, aku yang patut mintak maaf sebab marah kau," Zafran meletakkan jari telunjuknya di atas bibir Iman, enggan Iman meminta maaf darinya.

" Aku emo sangat semalam, sayang. I just worried about you. That's all," ujar Zafran.

" Aku tahu kau marah aku sebab kau care pasal aku, kan?" Iman memandang Zafran manja. Zafran pula tersenyum sambil menggosok kepala Iman.

" I love you so much, Iman. I just can't imagine my life without you," Zafran sambung cium Iman.

" Zaf," panggil Iman penuh makna.

" What is it, sayang?" jawab Zafran sambil matanya memandang tepat ke arah Iman sambil menggosok-gosok belakang kepala Iman.

" Hurm, aku horny lah Zaf. Fuck me tonight please?" Bisik Iman nakal sambil menggesel-gesel bahagian sulitnya di atas perut Zafran. Zafran terdiam dengan permintaan Iman sambil dia terasa batang separa tegang Iman mencucuk perutnya.

" Zaf? Zaf? Boleh ke tak?" Iman menggoncang bahu Zafran beberapa kali apabila melihat Zafran seperti termenung.

" Sure, sayang. Anything for you," balas Zafran. Mata Iman terus bersinar apabila Zafran memberi green light kepadanya.

" Ehem," Dania yang berada di belakang Iman dan Zafran berdeham menandakan kehadirannya di situ. Iman yang sedang menghempap tubuh Zafran pantas bangun sambil membetulkan rambutnya yang messy akibat di ramas oleh Zafran ketika mereka bercium tadi. Zafran pula berpura-pura memeriksa telefonnya. Kedua dua mereka cuba untuk cover malu. Nasib baik Dania ni sporting.

" Makanan dah siap," ujar Dania lantas kembali ke dapur. Malas mahu cakap lebih. Bukan sekali dia melihat Iman dan Zafran beromen di atas sofa. Sudah banyak kali. Mujurlah Dania ni jenis yang terbuka dengan hubungan sejenis Iman dan Zafran.

===========================

Sex scene will coming soon so stay tuned

Kau Pergi JuaWhere stories live. Discover now