PART 3

2.4K 189 3
                                    

keesokan paginya

Harini gfriend datang awal ke sekolah dan mereka bertembung group yang paling dibencinya. Hanya jelingan tajam yang mampu mereka balas ketika berselisih dan dengan sengaja yuju melanggar bahu milik jessica.Apalagi mengamuklah dia macam gorilla apink(bomi).

"kyaa!kotor tau tak baju aku. Huh!perempuan murahan.Kau dengar sini or something happen to your family.Jangan sesekali dekat dengan bts oppa kitorang dan melawan cakap kitorang arraseo."kata jessica sambil evil smile kearah gfriend."mwo!?? shincah!bwahahaha.Btw gomawo."balas sinb sambil menepuk2 bahu jessica.

"kau tau tak orang kata kita ni kembar.Padahal kau dengan krystal tu baru lah kembar.But for me kau ni muka palsu.tak layak muka kau sama dengan aku!"jerit sinb lalu ketawa mengalahkan orang jahat.Snsd terkejut begitu juga jessica.

'Mcm mana dia boleh tau sedangkan org lain tak tau melainkan adik aku dan member aku jer.'gumam jessica dalam hatinya.Snsd mula memandang ke arah gfriend satu per satu. Terpancar wajah curiga pun ada di kalangan snsd."Dahlah,kitorng tak patut lawan org yang tak setanding ngan kitorang ni.Yelah ada orang tu,dia perasan queenka kat sekolah ni.anyeong" Balas sowon dan gfriend beredar.

Snsd seperti berapi dengan kata2 sowon sebentar tadi. "yeoja tak guna!!berani sungguh dia melawan kita.aish!!".marah taeyeon lalu menumbuk meja yg ada disitu."tapi,macam mana dorang tau yang muka aku ni plastik??"tanya jessica yang tidak percaya itu."mollayo,jinjja kitorang taktau jugak."balas yonna."jomlah gi kantin aku malas nk layan yeoja beruk dalam kelas kita tu.kajja."balas sunny.Dua mata hanya memerhati group tersebut dan beredar.

Di dalam kelas

"hyung!!ada berita terbaik punya lah."kata seorang namja diikuti seorang lagi di belakangnya. "apa dia??"tanya suga yang tiba2 muncul di depan mereka semua. "yahh!suga,berapa kali dah kitorang kata jangan guna teleport kau kat sini.Bahayalah". marah jhope."alah,sorry ah. Sengaja nk tengok reaksi korang" balasnya tersengih2.

"hah!apa benda yang terbaik sangat tu?".perli suga pula."sibuk ah hyung ni,tadi bukan main lagi skang ni jadi swag pulak."marah v apabila ayatnya dipotong. "cepat kau bagi tau skang ni berita apa yang gempak tu."kata jin pula."Tadi v dengan kookie terdengar yang snsd si jessica tu hanyalah palsu.i mean muka plastik".kata v teruja."haah,tadi first time kookie dengar sinb marah dekat jessica kut.uishh pedas giler ayat dia doh.Tapi memang terbaik lah sampai snsd sendiri pun mengalah".cerita jungkook lagi kepada hyungnya.
"jinjja?eh!??korang salah tengok kot,tak mungkinlah snsd boleh kalah dengan yeoja biasa macam tu.Harap ramai tapi hampeh!". balas namjon yang diam dari tadi.Tiba2 gfriend masuk sambil menjeling tajam kearah bts.Bts yang rasa seperti itu terus bertanya kepada gfriend."wae? kenapa pandang kami macam tu?".soal jimin."mengumpat pasal kitorang kan?!alahai,ingat tak dengar ke tadi?"soal eunha semula."ouwh..hehehe mianhae chingu ah".balas jin pula."apa2 lah kitorang takder mood so jangan kacau".balas pula umji. Bts mula duduk di tempat masing2 apabila cikgu masuk iaitu sir haha.

"baiklah saya akan mengganti kan cikgu math kamu.Tapi sebelum tu ada beberapa yeoja baru dlm kelas ni.Jangan berani sentuh dia sbb mereka semua donsaeng saya arraseo.Masuk lah"arah sir haha.Bts mula tak sedap hati.Mereka terus meman- dang kearah 6 yeoja amat di kenali mereka semua.Namja dalam kelas itu apalagi klau bukan riuh.Yeoja pula ada yang jeling,benci,suka dan macam2 lh.
6 yeoja tersebut memandang bts dan mereka berkata nampaknya kita berjumpa again right?'
kata salah seorang daripada yeoja tersebut dengan meng- gunakan kuasa telepati dan membuatkan bts tersentak.

-the end-

i not mean this is last chapter okay.mohon maaf klau tak
suka with this fanfic.
Mianhae.teruskan baca and jngn lupa vote and comment.
jeogmal!!


Vampire Where stories live. Discover now