2. Prima zi de scoala.

37 2 1
                                    

E dimineata! O doamne! Incepe liceul! Ma uit la ceas, 4:39. Matinala ca de obicei. Ma duc sa fac un dus rapid pentru ca nu vreau sa ratez fata fratelui meu cand este trezit! Imi sterg corpul cu un prosop si incep sa ma imbrac cu uniforma. Parul il las desprins iar de machiat...eu nu ma machiez.

Gandurile sunt itrerupte de tipatul frateleui meu. Ups!! Ar trebuie sa simt regrete? Neh..!

- Nataly Wood! Treci aici imediat!

- Ce e?! Tocialrii nu au voie sa se razbune? Incerc sa fiu serioasa. Imaginea fratelui meu cu parul in toate directiile, cearcane la ochi si expresia fetei sale de *sa vezi ce o sa iti fac* merita fotografiata!

- Nat pune telfonul pe pat!

- Sau ce!? Ma ameninti cu lingura? Te rog!

- Nu uita cine este noua fata din liceu. Doar nu vrei sa ii arat lui Dan poza cu tine in costum de baie! Trebuie sa recunosc arati wooow!

Dan?! Nu pot sa cred ca e la acelasi liceu cu mine! Va intrebati cine e? Ei bine...este baiatul de care am fost indragostita din clasa a5-a pana in a7-a. Ultima data cand l-am vazut a fost acum 2 ani. Tot ce imi amintesc este ca am vomitat pe el la petrecerea de ziua lui Dylan.

- Naaaat!!? Ma auzi?

- Scuze...nu am fost atenta. Ce ziceai?

- Vom intariza!

- O doamneee! E numai vina ta!

- Stai linistita. Naill e in fata casei. Ne duce el. Spune fratele meu cu un zambet care ma sperie.

Inchid usa cu cheia. In fata casei era parcat un Audi q7 rosu. Urc pe bancheta din spate iar Dylan in fata langa sofer..logic. Fara sa ma uit imi pot da seama ca Naill se uita in oglinda retrovizorie la mine.

-Nat?! Pune-ti centura!

Nu apuc sa spun ceva ca simt cum corpul meu se izbeste de scaun. De ce nu pot sa mor ca un om normal?!

- Poti sa-ti deschizi ochii! Spune Naill amuzat.

Imi plec capul in jos...cobor din masina si ma indrept cu pasi repezi catre secretariat sa imi iau orarul si manualele.Nu apuc bine sa pun mana pe clanta ca usa de la intrare se deschide si face contact cu fata mea.

- Scuze ...scuze scuzeee! spune un baiat inalt cu ochi verzi. O doamne...e Dan! Fara sa spun nimic il ocolesc si intru in scoala. Daca as putea sa ma fac invizibila... Ajung la secretariat, imi iau tot ce imi trebuie si ma indrept spre clasa mea10D. Intru in clasa neobservata si ma asez in ultima banca. Dan s-a schimbat mult. E foarte inalt si nu mai poarta ochelari iar eu...eu sunt neschimbata. Parul castaniu  si ochii caprui ai mamei..deloc inalta si nicidecum atragatoare.

-Buna! Eu sunt,Dan. Pot sa ma asez langa tine?

Dau din cap afirmativ evitand contactul vizual. Perfect! Acum mai stau si cu el in banca! Uneori ma intreb daca sunt un magnet de ghinion.

- Cum te numesti?
Imi fac curaj si ridic capul. Ce frumos e!!

- Nataly! incerc sa mimez un zambet cat se poate de normal.

- Nataly? Nataly Wood?

Perfect! Stie cine sunt!!

- Da. Eu sunt!

- Wow! Ultima oara cand te-am vazut..

- Am vomitat pe tine. il intrerup eu mutand capul in jos uitadu-ma la tenesii mei ca si cum ar fi cele mai interesante lucruri.

- Am vrut sa zic ca ultima oara cand te-am vazut erai..
Ei bine nu erai la fel ca acum. Am si uitat de faza aia! spune el si chicoteste. Ce frumos rade!!

- Mda...

Palma mintala. Atat pot sa zic.  Si tu te-ai schmibat Dan! Nu....eu trebuia sa zic mda...

- Te-am suparat cu ceva? Imi cer scuze pentru faza de azi. Nu am vrut sa te lovesc.

- E ok. spun si ma uit in ochii lui superbi. Chiar imi era dor de el...

-Mai mai mai...pe cine avem noi aici? intorc capul si ramana cu gura cascata.  Universul ma uraste!!!!

Hei! Aceasta este prima mea carte scrisa si as vrea sa stiu parerea voastra. Imi cer scuze daca mai apar greseli.

Sa ma prezint:

Sunt Nicoleta. Sunt din jud. Galati mai exact din Tecuci. Imi plac ursii panda! Defapt ii ador!😀 Sunt o directiorera-mixer de aproximativ 1 an jumatate. Sunt singura la parinti. Am 15 ani si sunt in clasa a9-aD
Daca mai aveti intrebari imi puteti pune si as vrea sa va cunosc si eu mai bine.

Pupiiiici💖

SchimbareaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora