פרק 33

3.2K 218 17
                                    

נכנסתי לבית הספר עם הרגשה קצת מוזרה, ופתאום הרגשתי ידיים שריריות עוטפות אותי  ולאט לאט מוזיזות את שערי ממני, לאחר כמה שניות הרגשתי שפתיים מתחילות לרדת לי לאט לאט לצוואר ובכל נשיקה הרגשתי באוויר.
הרגשתי גם את החיוך שהיה לו.
"אנחנו נאחר בגללך "אמר בין הנשיקות.
" טוב צודק ביי" אמרתי הולכת משם, פתאום הרגשתי זרוע חזקה מסובבת אותי ובתוך שניות שוב הרגשתי את שפתיו על שלי והפעם אני חייכתי,.
"טוב יאללה באמת שלא נאחר " אמרתי מתנתקת.
הוא צחק בזמן שאני לוקחת את המזוודה שלי ומתקדמת לכיתה.
" ביי" צעקתי מרחוק.
והוא פשוט המשיך לעמוד לצחוק ולחייך את החיוך שובר בנות שלו.
נכנסתי לשכבה וכל המבטים היו עליי ויכולתי לשמוע את הלחשושים שבאים יחד עם המבטים.
"הי " גל אמרה משום מקום.
"אני מבינה שכבר הספקתי להבין שכל בית ספר יודע, אבל כל הבית ספר " היא אמרה ומבטה היה מכוון לעמית.
אני פשוט לא הרגשתי כלום באותו הרגע, לא חרטות, לא אהבה, פשוט כלום, הרגשתי שאני לא אוהבת, לא מתגעגעת אליו יותר פשוט כלום,הוא הסתכל לתוך עיני ואני לשלו ובבת אחת זזתי.
התעלמתי ממה שגל אמרה והמשכתי לכיתה, פשוט נכנסתי והתיישבתי בשולחני, המורה נכנסה והתחילה להסביר על החוקים של הטיול ואני לא הקשבתי פשוט נזכרתי במה שהיה אתמול במועדון.

' "בואי רגע"  יון אמר שניה לפני שנכנסו למועדון.
הלכנו כמה דקות והגענו למין נוף מרהיב שכזה, הוא היה חשוך אבל מואר בעזרת הפנסים שהיו שם, והיה שקט פשוט מושלם אבל גם רועש, העצים מסביב היו כל כך חיים ומלאי תשוקה.
התיישבנו על ספסל שהיה שם ושקט שרר לכמה שניות אחדות.
"מה זה המקום הזה? " אמרתי שוברת את השקט המביך.
" שהייתי קטן הייתי בא לפה הרבה, יום אחד ההורים שלי רבו ואבא שלי פשוט קם והלך, מאז לא ראיתי אותו, יום אחד הגיע מישהו אלינו הביתה ואמר שהוא עבד עם אבא שלי, בתכלס אף פעם לא ידעתי במה הוא עובד, וזה לא כל כך עניין אותי, הוא התחיל לספר לי ולאמא שלי שהוא היה עובד בסמים ובמאפיה, " הוא סיפר את זה והלב שלי דפק חזק, כל כך חזק שיכולתי להישבע שהרגשתי שהוא עוד שניה יוצא מהמקום, פחדתי שאולי זה קשור לאבא שלי,לעסק הזה..
" הוא סיפר גם שאבא שלי הוריש לי כשהוא ברח סכום כסף גדול מאוד ואת העסק, ומאז אני מנהל אותו, כל הבנים שאת מכירה בעסק הזה, וגם - אח שלך.. " אמר בלחש.
" אני יודעת" אמרתי בשקט, החלטתי להוריד את העול הזה ממני ולספר לו הכל,.
"לאבא שלי גם יש עסק כזה, אני לא הכי מתגאה בזה ואפילו מפחדת, יש אחד שהם הסתבכו איתו ומשם,הכל הידרדר, חטפו אותי ואנסו אותי " סיפרתי בקול רועד כמעט ובוכה.
כל כך התביישתי, התביישתי שהוא ידע שהשפילו אותי בצורה כזו.
"ועכשיו הוא רודף אחריהם ופשוט לא משחרר"  סיימתי להגיד, הרגשתי אבן שנפלה מהלב שלי
הוא פשוט שתק, הוא היה קצת בשוק אבל לא כל כך.
" זה בסדר " הוא לחש.
"כל פעם שההורים שלי רבו הייתי בורח לפה, הכרתי את המקום באחת הפעמים שבחרתי, ממש במקרה,"  הוא הוסיף ברוגע.
"והבאת לפה הרבה בחורות? " שאלתי מפחדת מהתגובה שלו.
הוא חייך חיוך קטן ופשוט נשק לראשי,לא כל כך הבנתי מה זה אומר כן? לא?  פשוט החלטתי להניח לנושא לבינתיים.

" יאן, יאן" גל צעקה לי מעירה אותי מהזיכרון המתוק.
"מה?" שאלתי בעצבים כי העירה אותי מהדבר הכי טוב שיש.
"עולים לאוטובוס בואי" אמרה, לקחתי את המזוודה שלי ויצאתי עם גל מהבית ספר, בדרך ראינו את הבנים אבל יון לא היה שם, מוזר , חייכנו לבנים שראינו והמשכנו האלה.
"היי" צעקתי ליון שיצא מאחד השיחים ולא היה נראה הכי רגוע שאפשר, הוא חייך והמשיך פשוט לא לקחתי את זה אישית, אני לא יודעת מה קרה לו ואני לא צריכה להסיק מסקנות.
עליתי לאוטובוס והתיישבתי ליד גל, גל ישבה במעבר ואני ליד החלון, תמיד אהבתי את זה ותמיד אוהב, יש בזה רוגע שהוא לא מוסבר, להסתכל מהנוף, הרבה יגידו שזה מטומטם ושזה רק נוף של אוטובוס כבל אני לא אני אוהבת את זה , חיברתי את האוזניות שלי לטלפון ושמעתי שירים בשקט.
לפתע ראיתי מולי את האוטובוס של הבנים, חיפשתי בכל החלונות את יון, ואז ראיתי אותו, יושב שם ליד החלון עם פרצוף מודאג, הסתכלתי לראות מי יושבת לידו וזו הייתה נטשה, הזונה של כולם, ראיתי איך היא נמרחת עליו וזה לא מזיז לו בכלל, כאב לי, סגרתי את הווליון ברגע שראיתי שהוא קלט אותי והתיישבתי חזרה ושמעתי שירים רואה את גל צוחקת עם כולם .
פתאום היה לי הודעה מעמית 'צריך לדבר זה דחוף היום בערב תיפגשי איתי שניהיה במעונות'  מי הוא חושב שהוא??  אני לא הולכת להיפגש איתו, סיננתי אותי וחזרתי למחשבות שלי.

נקודת מבט יון - 
ישבתי בבוקר עם החברה מתכנן עוד מבצע סחורה, לפתע היה לי טלפון.
הלכתי לצד מאוחרי איזה שיח ועניתי, לא היה כתוב כלום רק מספר.
"הלו" אמרתי
"יון חמוד אין לנו הרבה זמן תתחיל בזה היום או שאנחנו נפגע בה כבר לבד " אמר והבנתי לבד מי זה, דימה,.
לפני כמה זמן הוא התקשר אלי ואמר שיש לו עבודה בשבילי, הוא התחיל לספר לי על ילדה בשם יאן שאיתי בבית ספר, ושאני צריכה להיות איתה ולפגוע בה, בתכלס לא הזיז לי, אני כבר רגיל זה, הסכמתי והתחלתי בתכנית, התחברנו עם חברה שלה והבנתי שזה מה שיוביל אליה וצדקתי, "פאק היא שווה"  חשבתי לעצמי.
התחלתי להתחבר אלייה ובסוף גם הפכנו לזוג ופשוט במועדון התחלתי להרגיש לידה זרמים לא מוסברים, רציתי לשמור עליה, פשוט לשמור.
היה לי עוד יותר קשה לפגוע בה עם כל העול הזה,.
"טוב אני אעשה את זה, רק אל תפגע בה" אמרתי לו וניתקתי.
"היי " שמעתי את קולה הרח ומתוק אומר לי והרגשתי מגעיל שאחרי מה שהיה בבוקר אני צריך לסנן אותה ולהיות בן זונה.
" הי" סיננתי והלכתי משם, פשוט הלכתי, לקחתי את המזוודה שלי ועליתי לאוטובוס, התיישבתי ליד החלון ופתאום נטשה באה והתיישבה לידי.
"נו התגעגעת אליי נכון? " אמרה וחשפה מעט את החזה שלה.
לא עניתי היא פשוט התיישבה ולא היה לי כוח אפילו להתווכח איתה וגם ידעתי שזה די יעזור לי בתכנית אפילו שלא רציתי.
היא ישבה וכל הנסיעה היא פשוט נמרחה עליי , באיזשהו שלב היא תפסה לי את היד, אפילו לא טרחתי לשחרר, אלוהים יודע למה, הסתובבתי לחלון וקלטתי אותה, את המלאך שלי סוגר את הווילון עם מבט עצוב, ידעתי שזה בגללי וזה היה עוד יותר קשה, החלטתי שאני לא משאיר את זה ככה, אני חייב לעשות עם זה משהו!

הי בנות רק רציתי להגיד שאני ממש מנסה להשקיע ולעשות את זה כמה שיותר מענין אבל התגובות ממש ירדו וגם מי שרואה, אני ממש אשמח שכולן ימשכו לקרוא וגם מי שקוראת שתמשיך, ותודה כמובן לאלה שמגיעות וקוראות זה ממש עושה לי טוב לראות את זה אוהבת מלא ומחר יעלה עוד פרק אוהבת💙

המאפיונר הפרטי שלי Where stories live. Discover now