פרק 12

74 7 0
                                    

יצאתי גם והיתקדמנו לכיוון הפארק, היתיישבנו על החומה,"את יודעת את באמת ציירת מוכשרת מאוד" הוא אמר לי,איזה חמוד הוא "לא הייתי אומרת שאני ציירת אבל תודה" אמרתי,הייתה שתיקה מביכה כזאת לכמה שניות "טוב אז אני ילך עכשיו" אמרתי וקמתי ללכת, לפתע הרגשתי שהוא תופס לי את היד "את חייבת ללכת?" הוא שאל אותי,היסתכלתי עליו "אמ.. א..אני מניחה שאני יכולה להישאר עוד קצת זמן" אמרתי והיתיישבתי חזרה "אז מה את עושה פה בכל מקרה? אתם לא פה רק בשבתות?" הוא שאל "כן אבל החלטתי להישאר עד שבוע הבא שההורים שלי יבואו לשבת ואז אני ילך איתם" עניתי והורדתי את הראש למטה,שוב הייתה שתיקה מביכה "ישלך עיניים ממש יפות" שמעתי אותו אומר, לורן בדיוק התקשרה "כן א..אני חייבת ללכת, תודה על המחברת" קמתי והלכתי, עניתי ללורן "היי" "היי את עסוקה?" היא שאלה "לא כלכך, הרגע חזרתי מהבית של עידו" אמרתי "וואו מה? תחזרי אחורה,היית בבית של עידו? למה?" היא שאלה "הו סתם הוא החזיר לי את המחברת שלי כי השארתי אותה בטעות בגינה שלו" אמרתי לה "את בטוחה שבטעות?" היא אמרה בגיחוך "כן לורן זה היה בטעות למרות שאני לא מבינה איך לא עשיתי את זה ממזמן זה אחלה רעיון" צחקנו "היה משו חוץ מזה?" היא שאלה "וואי כן שמעי היתיישבנו במקום הקבוע שלי וזה הוא החמיא לי על הציורים ואז הייתה מן שתיקה מביכה כזאת אז אמרתי לו שאני ילך הוא תפס לי את היד הוא אמר לי להישאר ואז המשכנו לדבר ושוב הייתה שתיקה כזאת הוא אמר לי שיש לי עיניים יפות ואז היתקשרת אז הצלת אותי ממבוכה ענקית בטירוף אז, תודה" אמרתי לה "מה את אמיתייית?? היית מנתקת לי והייתם ממשיכים לדבר" היא אמרה לי בקול "על מה, מה הייתי אומרת וואו תודה ששמת לב באמת אחרי שנתיים?" אמרתי לה "לא יודעת אבל היית משנה נושא או משו" היא אמרה לי "טוב זה לא משנה עכשיו אני בדרך הביתה נראה אני ילך לישון אצל אביב" אמרתי "טוב חיימשלי אז תדברי איתי אחרכך" היא אמרה "סבבה אני יתקשר לשירה לא דיברתי איתה בכלל" אמרתי וניתקתי, היתקדמתי לכיוון הבית של אביב.
דפקתי בדלת "פתוח" אביב אמרה לי, פתחתי את הדלת ונכנסתי "טוב עכשיו את יכולה להגיד שיש לך גיס" אמרתי בגיחוך וסגרתי את הדלת "מה זאת אומרת, דיברתם??" היא אמרה בהתלהבות "בואי שבי אני יספר לך הכל" היתיישבנו על הספה וסיפרתי לה כל מה שקרה.
"טוב שמעי חייבים להמשיך לפתח את זה לאנשיהו" אביב אמרה "איך בדיוק?" עניתי לה "לא יודעת אין איזה אירוע כלשהו במושב השבוע?" היא שאלה "מאיפה אני יודעת אני לא גרה כאן" אמרתי לה ואמא שלה בדיוק יצאה מהחדר עם מזוודות "היי ליאן נחמד לראות אותך שוב" מזל אמרה לי "היי אתם נוסעים לאנשיהו?" שאלתי "כן אביב לא סיפרה לך שאני ואבא שלה ביוון השבוע?" היא אמרה לי "לא היא לא,טוב תהנו" אמרתי "תודה חמודה,אביב תשמעי אנחנו יוצאים עכשיו את יודעת מה הכללים אם את צריכה משהו סבתא פה" אמרה וחיבקה את אביב "ביי אמא תהנו" אביב אמרה וההורים שלה יצאו.
"יוווווו שמעי ישלי רעיון" אביב אמרה בהתלהבות "מה?" אמרתי "אני יסביר לך בדרך אנחנו הולכות לקניות עכשיו" היא אמרה ומשכה אותי החוצה לאוטו, "אוקיי את מוכנה להסביר לי לאן הולכים ומה הרעיון שלך?" אמרתי מבולבלת "אוקיי בזמן שההורים שלי לא פה אני הולכת להזמין את כל הנוער במושב אליי הביתה ו.." היא אמרה וקטעתי אותה באמצע "וואו השתגעת מסיבה? ההורים שלך יהרגו אותך!" אמרתי לה "אל תדאגי הם ביוון הם לא יגלו כלום" היא אמרה והמשיכה לכיוון הסופר.
חנינו ולקחנו עגלה "אוקיי את משוגעת לגמרי, מאיפה הכסף לשלם על כל מה שאת הולכת לקנות עכשיו?" אמרתי לה "מה נראלך שההורים שלי יסעו לשבוע ולא ישאירו לי כסף?" היא אמרה "את חולת נפש" אמרתי והיתקדמנו, היא קנתה כל דבר אפשרי שהיא ראתה חטיפים, שוקולדים, בלו, XL, כל דבר.
יצאנו מהסופר והיתקדמנו לכיוון ראשון לציון לקניון הזהב "אוקיי למה אנחנו הולכים לשם עכשיו?" שאלתי "אז מה נראלך שאני יזמין את עידו ולא יהיה לך משו חדש ללבוש?" היא אמרה "אמרתי לך כמה אני אוהבת אותך לאחרונה?" אמרתי לה והמשכנו לנסוע.
הגענו וישר אביב לקחה אותי לזארה, נו ברור, וישר נידלקה לי על שמלה בצבע כחול כהה עם סנדלים גבוהות שחורות,נכנסתי למדוד דווקא יושב עליי בסדר,היתקדמתי לקופה לשלם ופתאום ראינו את עידו.

the distenceWhere stories live. Discover now