two (2) parents

63 10 0
                                    

. אוליב מנויה לעיתון כבר חודשיים, ובשום מודעת דרושים שראתה היא לא מצאה את העבודה המושלמת בשבילה.

"אתה לא מתכוון לחפש לך עבודה גם, הארי?" אוליב שאלה, אוחזת בכוס הקפה ומעבירה עמוד בעיתון. "את מכירה אותי, אני לא מישהו שעובד."
הארי אמר והעביר את הערוץ בטלוויזיה תוך כדי שלגם מהבירה הרביעית שלו להיום.

"אז אני אמורה לפרנס את שנינו? נו באמת!" היא אמרה ונשפה בקווצת השיער שנפלה על פניה. "בינתיים אני לא רואה אותך עובדת, אז בבקשה, תני לי לראות טלוויזיה בשקט!" הוא אמר בטון מעט גבוה, והגביר את הקול בטלוויזיה.

אוליב סגרה את העיתון והטיחה אותו בפינת השולחן, לגמה את הלגימה שנותרה בכוס הקפה שלה ויצאה החוצה.

"לא סגרת את הדלת טוב!" הארי צעק, ואוליב חזרה ללא ברירה, כי היא ידעה שהוא לא מתכוון לסגור אותה.

היא התקדמה במורד המדרגות, מוציאה את מפתחות האוטו מתיק הצד שלה. היא הרגישה כאילו הארי הוא תינוק והיא צריכה לטפל בו. מאז והם נישאו, הוא לא עשה כלום, והוא עוד מעז להגיד שבינתיים היא לא עושה כלום. 

אוליב התניעה את הרכב בעצבים, וכשהוא השמיע רעשים וכחכוחים, היא הבינה שהיום הזה הולך להיות אסון.

הארי צעד לעבר המרפסת, משחק הספורט שבו צפה נגמר, והוא לא מעוניין לצפות בתוכניות ריאלטי משעממות. הוא פותח עוד בקבוק בירה, אבל לאחר שהבטן שלו מתחילה להראות כאב, הוא מוותר על כך ואת הבקבוק מניח בצד.

"הארי! הארי!" אוליב צעקה לו מלמטה. עוברי אורח בוהים וחלקם אפילו מעט מצחקקים, היא מגיבה במבט זועף שהרתיע מעט מהם.

הארי בתסכול, שם את נעליו ומצקצק בלשונו. הוא לא אוהב לעשות כלום, הוא תמיד בבית, או אצל חברים טובים. מידי פעם כשנגמרת הבירה ואוליב בסידורים, הוא יורד למכולת בקצה הרחוב.

אוליב ממשיכה לקרוא לו לבוא כאשר הוא כבר נמצא בשער הבניין, והוא סותר לעצמו במצח, מנטלית כמובן.

"מה הבעיה? תדברי מהר." הוא אמר ללא רצון וחשק. אוליב הייתה כל כך מושפלת, לאחר שרבה איתו, היא צריכה את עזרתו. "תעזור לי להתניע את האוטו." היא לא מעזה להסתכל עליו, והוא מגחך.

"קודם כל, תסתכלי עליי, ולא על השכן שקונה לחם במכולת. ושנית כל, לא אמרת את מילת הקסם." הוא מתגרה בה, היא נאנחת בתסכול ועצבים, ומבקשת שוב רק ביותר נימוס.
הארי מנסה להתניע את המכונית, אבל ללא הצלחה. הוא יוצא ופותח את את המכסה של קדמת הרכב, מצקצק בלשונו, ומודיע לאוליב, שהיא תצטרך לקחת את האוטובוס.

"עדיף כבר שאני אשאר בבית." היא אומרת, ומשתדלת שלא ליצור איתו קשר עין. הארי סוגר את המכונית, ומביט בידיו המלוכלכות. הוא עובר ליד אוליב, ומנגב את זה על החולצה שלה בחיוך ממזרי.

Vinyl Girl H.sOù les histoires vivent. Découvrez maintenant