פרק 90 - הכל בשביל הנסיכה שלי

957 76 36
                                    

i back bitchessssssss
תודו שהתגעגעתם אליייי.
אז החלטתי שעד ה- 28 לחודש יעלה פרק 100
בערך כל שלושה או ארבעה ימים יעלה פרק.
הערב קטנה לגבי הפרק:
בהתחלה לא תבינו אבל תמשיכו לקרוא
תהנו !

נקודת מבט אלינור:

״תשחררו אותי״ צעקתי לאנשים שכבלו אותי באזיקים ״מצטערים הוראות של הבוס״ אחד אמר ״למרות שאנחנו מתים עלייך״ השני אמר והראשון נתן לו כאפה בראש, כבר הסקתי שהשני מטומטם ״תשחררו אותיי, הצילו!״ צעקתי והתנערתי מנסה להשתחרר ״תפסיקי, אף אחד לא ישמע אותך״ הראשון אמר ונאנחתי ״אתה לפחות יכול להגיד לי איפה אני?״ שאלתי בתבוסה ״על מטוס בדרך לניו יורק״ השני אמר והנהנתי, מטומטמים כל ניו יורק שייכת לאדם בשנייה יאתרו אותי.

7 שעות לפניי כן:

נחתנו וירדנו מהמטוס "אלינור" לייזה צעקה לי וראיתי שהיא ודיוויד מחכים לנו עם המכונית של לייזה "לייזה" צעקתי בחזרה וחיבקתי אותה חזק "שמעת את החדשות?" היא שואלת ואני מנידה בראשי "יש הערב מסיבה בבית של המפיק, טוב זה לא בדיוק מסיבה, זה יותר מפגש פלצני אבל בסדר" לייזה אומרת ואני צוחקת "יאללה בואי נגיד לדיוויד שהוא אבא" אני אומרת ומסתכלת על דיוויד, לייזה נושמת עמוק ואנחנו מתקדמות אל דיוויד וברנדון "אממ בייב יש לי משהו להגיד לך" לייזה פונה לדיוויד "מה יש?" הוא שואל והיא שוב נושמת עמוק "אני בהיריון" היא אומרת ומשפילה את ראשה "אני הולך להיות אבא" דיוויד צעק בכל שדה התעופה ולייזה הרימה את ראשה צוחקת "אמרתי לך שהוא ישמח" אמרתי ללייזה מחויכת, דיוויד הרים את לייזה ונישק אותה "מעניין איך אתה תגיב" אני אומרת לברנדון והוא כורך את ידו סביב כתפי ולאחר מכן מנשק את ראשי "נשבע אני אצעק את זה בכל ניו יורק" ברנדון אמר בחיוך וצחקתי.

עוד שעתיים נערכת ה׳מסיבה׳ ואני כבר מתחילה להתכונן ואז נזכרתי שבכלל לא הבאתי שום שמלה שמתאימה לאירוע כזה, דפיקה בדלת קטעה את מחשבותיי על שמלה לאירוע ״אלי זה אני״ הקול של ברנדון הגיע מבעד לדלת ופתחתי את הנעילה ״ידעתי שלא הבאת שמלה לאירוע הזה אז החלטתי לקנות לך אחת״ הוא אמר והוציא מתוך שקית שמלה מהממת שהצדדים בה פתוחים ויש גם פתח ברגל בצבע כחול הוא גם הוציא מהשקית נעלי עקב בצבע גוף ושרשרת מהממת (תמונה)

עוד שעתיים נערכת ה׳מסיבה׳ ואני כבר מתחילה להתכונן ואז נזכרתי שבכלל לא הבאתי שום שמלה שמתאימה לאירוע כזה, דפיקה בדלת קטעה את מחשבותיי על שמלה לאירוע ״אלי זה אני״ הקול של ברנדון הגיע מבעד לדלת ופתחתי את הנעילה ״ידעתי שלא הבאת שמלה לאירוע הזה אז החלט...

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou télécharger une autre image.

״תודה אהוב שלי״ אמרתי וחיבקתי אותו חזק ״הכל בשביל הנסיכה שלי״ הוא אמר ונישקתי אותו ״יאללה צא אני צריכה להתארגן״ אני מגרשת אותו מהחדר ונועלת אחריי. אני נכנסת למקלחת ומחליטה לחפוף את שיערי שארך וכבר מגיע לי למותן. יצאתי מהמקלחת לבשתי הלבשה תחתונה ואז את השמלה ׳כמה שהיא יפה ככה היא לא נוחה׳ חשבתי לעצמי, עזבתי את המחשבות על כמה השמלה לא נוחה ונעלתי את נעלי העקב לאחר מכן ענדתי את השרשרת, אני לא אוהבת להתאפר אז וויתרתי על האיפור אבל שמתי אודם חום כזה (כמו של קיילי ג׳נר - ה.כ), ראיתי שנשאר לנו עוד 38 דקות עד תחילת האירוע ויש לנו נסיעה של לפחות 35 דקות אז לקחתי תיק בצבע של השמלה (שגם אותו ברנדון קנה לי) ושמתי בתוכו את הטלפון את האודם ומסטיקים ויצאתי מהחדר וירדתי לסלון.

״וואוו״ זאת הייתה המילה היחידה שברנדון אמר לי כשראה אותי ״תודה״ אמרתי ועשיתי סיבוב ״יאללה בוא״ אמרתי וברנדון לקח את המפתחות של האוטו ויצאנו. הוא פתח לי דלת המרצדס ונכנסתי פנימה, הוא מיד אחריי ״תודה״ אמרתי והוא הניח את ידו על ברכי החשופה ״עוד פעם, הכל בשביל הנסיכה שלי״ הוא אמר וחייכתי ״אני לא יכול לחשוב לעצמי מה יקרה לי אם יקרה לך משהו, פצע קטן אצלך זה כמו פצע ענק אצלי״ הוא אמר ממיס את ליבי ״אני אוהבת אותך״ אמרתי בהכי פשטות שיש אבל עם כוונה אדירה ואוהבת.

אנחנו כבר בערך שעתיים באירוע וכבר הספקנו להגיד למפיק על כך שליזה בהיריון והוא שמח מהרעיון כי גם ככה הדמות של לייזה צריכה להיות בהיריון. ״ברנדון אני דקה חוזרת״ אני אומרת והולכת לקחת עוד משקה ״שמפניה״ אני אומרת לברמן בזמן שהוא מוזג לי ״סלחי לי״ מישהו תופח בכתפי ״כן?״ אני שואלת בחיוך ״אחיינית שלי חולה עלייך תוכלי לצלם לה סרטון לבת מצווה?״ האיש שאל אותי וחייכתי ״ברור״ הוא אמר והוציא את הטלפון שלו מכיסו ״קוראים לה רוז״ הוא אמר לי והנהנתי ״לרוז המקסימה אני מאחלת לך המון מזל טוב לבת המצווה, תמשיכי להיות מקסימה כמו שאת אוהבת המון״ אמרתי ושלחתי נשיקה לעבר המצלמה ״תודה רבה״ האיש אמר לי וחייכתי ״בכיף״ אמרתי והסתובבתי לקחת את השמפניה שלי, לגמתי לגימה אחת ״לילה טוב אלינור״ הברמן אמר לי ופתאום ראיתי שחור.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
טוב אין לי מה להגיד חוץ מ--------
התגעגעתייייייייייייי המוןןןןןןןןןן💋💋

Why did it happen to me?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant