0.1

552 66 51
                                        

*natasha grup kurdu*

*tony, bruce, clint, bucky, sam, steve, wanda, pietro, vision, wade, thor, loki gruba eklendi*

natasha: merhaba marvel ailesi!

clint: nat, bu ne?

natasha: geniş ailemizin sürekli birbirinden haberdar olması için sevimli bir grup ♥

sam: black widow, gittikçe pink widow'a dönüşüyor

bruce: dalga geçmeyin kızla, bence gayet iyi bir fikir

wade: SEQS?

tony: çok ayıp wade!

steve: tony! sende mi?

tony: söylemesem olmazdı rogers

steve: siylimisim ılmızdı rıcırs

wanda: çocuklar! neyiniz var bu gün 

thor: sensin çocuk

tanrıyım ben

TANRI!

bucky: kıçımın tanrısı

loki: iki çekiç sallayan herkes tanrı oluyor bu günlerde

tony: loki+1

natasha: +1

clint: +1

thor: kalbimi kırıyorsunuz

sam: çocuklar madem hepiniz buraya yazacak kadar işsizsiniz

neden birlikte bir şeyler yapmıyoruz?

tony: parti? bol içkili? ve kızlı?

bucky: aklın fikrin karı da kızda stark

AMA OLUR

vision: sıcak

hepiniz yanacaksınız dışarı da

wanda: vision haklı

hava çok sıcak

vision: oh bana hak veren birileri♥

wanda: ♥

pietro: WANDA! 

KENDİNE GEL 

ABİN BURADAYKEN NE O ÖYLE KALP MALP

natasha: pietro rahat bırak çocukları genç onlar daha:(

clint: telefon kasıyor susun biraz

tony: yo

yooo

yooooooo

bucky: yooooooooo

bruce: canım sıkılıyor

ve siz daha da sıkıyorsunuz

sam: aşk olsun

tony: çocuklar gece parti var

ayarladım her şeyi

bucky: OLEY BE STARK BE

steve: bucky? her şey yalan mıydı?

bucky: steve ben.. açıklayabilirim

natasha: dırırırıııım

clint: size susun dedim:(

ben bilirim yapacağımı

*clint gruba peter'ı ekledi*

peter: oh hey merhaba çocuklar!

ah tanrım stark'ta burada

MERHABA BAY STARK!

tony: tanrım...

marvelous // textingStories to obsess over. Discover now