*natasha grup kurdu*
*tony, bruce, clint, bucky, sam, steve, wanda, pietro, vision, wade, thor, loki gruba eklendi*
natasha: merhaba marvel ailesi!
clint: nat, bu ne?
natasha: geniş ailemizin sürekli birbirinden haberdar olması için sevimli bir grup ♥
sam: black widow, gittikçe pink widow'a dönüşüyor
bruce: dalga geçmeyin kızla, bence gayet iyi bir fikir
wade: SEQS?
tony: çok ayıp wade!
steve: tony! sende mi?
tony: söylemesem olmazdı rogers
steve: siylimisim ılmızdı rıcırs
wanda: çocuklar! neyiniz var bu gün
thor: sensin çocuk
tanrıyım ben
TANRI!
bucky: kıçımın tanrısı
loki: iki çekiç sallayan herkes tanrı oluyor bu günlerde
tony: loki+1
natasha: +1
clint: +1
thor: kalbimi kırıyorsunuz
sam: çocuklar madem hepiniz buraya yazacak kadar işsizsiniz
neden birlikte bir şeyler yapmıyoruz?
tony: parti? bol içkili? ve kızlı?
bucky: aklın fikrin karı da kızda stark
AMA OLUR
vision: sıcak
hepiniz yanacaksınız dışarı da
wanda: vision haklı
hava çok sıcak
vision: oh bana hak veren birileri♥
wanda: ♥
pietro: WANDA!
KENDİNE GEL
ABİN BURADAYKEN NE O ÖYLE KALP MALP
natasha: pietro rahat bırak çocukları genç onlar daha:(
clint: telefon kasıyor susun biraz
tony: yo
yooo
yooooooo
bucky: yooooooooo
bruce: canım sıkılıyor
ve siz daha da sıkıyorsunuz
sam: aşk olsun
tony: çocuklar gece parti var
ayarladım her şeyi
bucky: OLEY BE STARK BE
steve: bucky? her şey yalan mıydı?
bucky: steve ben.. açıklayabilirim
natasha: dırırırıııım
clint: size susun dedim:(
ben bilirim yapacağımı
*clint gruba peter'ı ekledi*
peter: oh hey merhaba çocuklar!
ah tanrım stark'ta burada
MERHABA BAY STARK!
tony: tanrım...
