Chapter 3

11 1 0
                                    

לאחר שסוף סוף נגמר האימון אני הולכת הביתה. הרחק מקייט והשאלות שלה. באמצע הדרך אני נזכרת שאמרתי לאדם שאני אבוא אליו לפני שאני אלך הביתה. למזלי ביתו קרוב לביתי אז אני מגיעה לשם תוך דקות ספורות ולא נעלצת לשנות את דרכי בצורה משמעותית.
לאחר שני צילצולים הדלת נפתחת, אמו עומדת בפתח.״טיילור.״ היא נושקת ללחי. ״שלום גברת אנדרסון.״
״אדם בחדר שלו.״אני מהנהנת והולכת לחדרו.
הדלת פתוחה ואני רואה אותו יושב מול השולחן עסוק בשיעורי בית. אני נוקשת על הדלת בכדי לקבל את צומת ליבו.הוא מבחין בי וקם לעברי. הוא נושק לשפתי בעדינות ומוביל את שתינו למיטה. יותר נכון אותי. אני מתיישבת על המיטה והוא חוזר לכיסא מול השולחן.
הוא מתחיל לספר לי על העבודה שלו בספרות והראש שלי מתמלא במחשבות אקראיות.
***
אני מחפשת בתיקי את העבודה בצרפתית ומגלה ששכחתי אותה ״פאק״ונאנחת בתסכול. ״חשבתי שבנות כמוך לא מקללות״ קול מקפיץ אותי וגורם לי לדפוק את ראשי בשולחן -אית׳ן. אני שומעת את קולו צוחק . אני מגלגלת את עיניי וקמה. ״לא התכוונתי להבהיל אותך רק רציתי לשאול משהו״ אני נעמדת ורואה נערה בלונדית עומדת מאחוריו ומשחקת בשיערה בשיעמום. ״תשאל״ ״שכחתי אצלך את הג׳קט שלי אתמול?״ ״אני אבדוק היום ואם כן אז אני אתן לך אותו ״ ״אני אבוא איתך ״ ״בסדר״ ובדברים אלו הוא מתרחק עם הבלונדינית תלויה על כתפו . אני מלחיטה לצאת מהכיתה .אני פוגשת בקייט המספרת לי בעצב שלאית׳ן יש חברה ,לילה מהכיתה המקבילה לנו . אני מהנהנת בשקט ומקשיבה לתיסכולה ולתלונותיה הלא פוסקות של קייט.הצלצול קוטע את שטף דבריה ואנו הולכות לכיתה.
***
״את הולכת עכשיו ?״אית׳ן מתקדם לעברי .״קודם אני הולכת לאדם ורק אחר כך הביתה אתה יכול לבוא יותר מאוחר״ ״אדם?״ בלבול ניכר על פניו ״הא הזה שנישק אותך לפני שעשית לי סיור אתמול״ אני מהנהנת והוא מתרחק , חוזר לבלונדינית שלו. אני צועדת לביתו של אדם ומתחרטת על החלטתי לשלול את ההצעתה של ג׳נה להקפיץ אותי לאדם כאשר אני מרגישה טיפטוף מתחיל לפגוע בי. אני מעיצה את לכתי בתקווה שאספיק להגיע לביתו לפני שהגשם יתחזק אך לאחר שניות מתחיל לרדת גשם ואני נעמדת מתחת לתחנת אוטובוס נטושה לא יודעת מה לעשות עם עצמי.

Complicated Where stories live. Discover now