Eps 6

1.1K 62 0
                                    

Part ni byuntae sikit . So jangan kecam saye k . Just Ff . If ade yg nk marah sye or pape .. bole komen k ..

Tiba-tiba...

Lampu pun terpadam ketika SinB menonton tv . SinB pun bangun untuk membuka lampu itu semula tetapi dia tidak tahu di mana . Cume lampu tv sahaja yang terpasang ketika itu .

Tiba-tiba...(tiba2 lagi..haha)

Lampu tv itu pun terpadam . SinB hanye mengesyaki Jungkook yang mematikan lampu tv dan lampu syiling . 'Yahh, Jungkook yahh bukak baliklah lampu ,aku tau kau yang tutopkan? ' tanye SinB sambil marah . Tetapi , tiada jawapan yang diungkap oleh Jungkook . SinB pun melangkah perlahan ke depan kerana tidak nampak laluan .

Tiba-tiba...(tiba2 lagilahh..haha)

Jungkook memeluk SinB dari belakang dengan erat supaya SinB tidak boleh bergerak. 'Yahh, Jungkook . Lepas lah sakit tau tak.' kate SinB dengan marah sambil mengeran kesakitan . 'Janganlah marah chagi , inikan malam pertame kite . Jangan marah2 . Just ikut masuk bilik je k . ' jawab Jungkook yang lagi tersengih dan menolak SinB dengan memakse dari belakang . 'Mwo!!! , Yahh .. Jangan harap lah .. Aku sanggup tidur dekat luar daripade tidur dengan kau ' kate SinB dengan marah lagi . 'Arr jinjja ? kalau macam tu ... hmmm.... terpakse ganas sikit lah malam ni ye .. ' kate Jungkook dan mengangkat SinB . 'Yahh!! turunkan akulah paboo...Yahh!! Yahh!! Yahh!! .' jerit SinB .

*Skip dekat dalam bilik*

Jungkook meletakkan SinB di atas katil dan Jungkook terus duduk diatas SinB . SinB hanye mengeran untuk di lepaskan je dan sambil memukul bahunye Jungkook . Beberape minit kemudian, Jungkook kelihatan geram dengan perbuatan SinB . Jungkook pun memegang kedua belah tangan SinB dengan erat supaya SinB tidak dapat bergerak . Semakin lama , muka Jungkook dekat dengan SinB dan.....

💏💋💋💋💋💋 !!!

SinB hanya terkejut dengan ciuman kedua itu . SinB tidak menolak ciuman itu dan terus menutup matanye dengan perlahan .

*Pagi*

Di pagi itu , SinB pun sedar dari tidur nya . Dia melihat Jungkook terbaring di sebelah nya . SinB terkejut dan terus turun dari katil itu . Dia melihat Jungkook di sebelahnye dengan memakai baju tidur SinB . SinB baru sedar yang dia telah memakai baju tidur Jungkook . 'Arrrrggg!!! Yahh paboyaaa !!! ' jeritan kuat dari SinB sampai membuatkan Jungkook terjaga . 'Yahhh , waeyo ?? Kacaulah kau ni , aku nak tidur pun tak boleh.' kate Jungkook sambil menguap . 'Yahh, asal kau pakai baju aku dan asal aku pakai kau hah!!!' tanye SinB sambil memeluk tubuh nya . 'Ooo , so kau nak tau lah ni sebab ape aku pakai baju kau dan kau pakai baju aku?? . Aku yang saje tukar . Hahaha !!' gelakkan kecil dari Jungkook . 'Mwoo!!! Kau !! Kau ni gatal .. Heshh...'kate SinB yang tengah marah .

*Skip time bersiap*

SinB dan Jungkook pun bersiap untuk pergi ke sekolah . 'Chagiya , tolong ikatkan tali leher ni ' kate Jungkook dengan manja . 'Takyah nak ber chagi chagi sangatlah. Geli aku . Lagisatu pakailah sendiri . Kau ade tangan kan.' kate SinB dengan kasarnye . 'Chagiyaa !! Tolonglah.' kate Jungkook dengan manja lagi sambil memakse SinB untuk mengikat tali leher nye . 'Haishh, yelah2 ' kate SinB . 'Macam tu lah chagiyaa' kate Jungkook .

*Selang beberape minit kemudian..*

Ketika mereka hendak pergi ke sekolah . SinB pergi sekolah dengan menjalan kaki dan Jungkook pergi sekolah dengan menaiki keretanye . Ketika SinB berjalan , Jungkook memanggil nye untuk menaiki bersame dengan nye . Tetapi SinB endah dengan kate-kate nye . Jungkook pun memakse nye dengan memberhentikan keretanye di hadapan SinB . Jungkook terus turun dan menarik SinB ke pintu kereta . SinB dipakse masuk ke dalam keretanye . SinB tidak berkate ape-ape terus masuk sambil mengeluh .

*Di sekolah*

Mereka pun sampai di sekolah . Ketika itu , SinB terlihat Namjoon berjalan masuk ke arah pintu masuk . SinB terus mengejar Namjoon dan meninggalkan Jungkook di dalam kereta . 'Haishh , bini aku ni .Tak sedar ke dia tu dah kahwin dengan aku .Si Namjoon ni tak habis nak ngorat bini aku.. Siap kau' kate Jungkook dengan geram . 'Namjoon oppa .. Annyeong and good morning' kate SinB dengan gembire . 'Annyeong and good morning too .. Macam mane malam pertame ?? Seronok ?.' tanye Namjoon . 'Oppa dah tahu ke semalam SinB dah kahwin ??' tanye SinB balik . 'SinB yaa of course lah tau. Semalam Namjoon pun adelah time SinB kahwin .' kate Namjoon . 'Jinjja ?? Kenape SinB tak perasan pun . Tak kesahlah . Yang pasti SinB takkan pernah jatuh cinta dengan dia. Just oppa je.' kate SinB . 'SinB yaa , awak dah kahwin . Namjoon tak nak merampas bini orang..Lagi pun , Namjoon tetap sayangkan SinB . Tapi nak buat macam mane . Jodoh tak kesampaian .' kate Namjoon lagi . 'Siapa kate Namjoon rampas SinB . Jungkook yang merampas SinB dari Namjoon . Kalau nak di ikutkan SinB tak nak kahwin dengan dia . Ini sebabkan omma SinB yang pakse .' kate SinB . 'SinB yaa awak tak boleh cakap macam tu . Kadang-kadang pilihan omma adelah jodoh yang tepat .' kate Namjoon . Mereka berdua berborak sampai tak sedar yang mereka sudah sampai ke kelas mereka .

*Skip

Time cikgu masuk . Semua memberi salam kepada cikgu . 'Ok semua hari ni kite ade pelajar baru pindah kelas ' kate cikgu nye . 'pindah kelas ? ' bisik murid-murid nye .. 'Ini lah pelajarnye . Name dia Jeon Jungkook' kate Cikgu . SinB hanye terkejut apabila dapat tahu Jungkook sudah satu kelas dengan nye .

To be continue....

hope bagi korang best . if ade yg buat korg x ske dlm ff ni. bole komen .. jangan segan2 , jangan malu2 ..ok

Vote please😉👇

Forced Married (Complete)Where stories live. Discover now