פרק 24

8.6K 705 96
                                    




הסטתי את הראש שלי הצידה לוקחת צעד אחורה "פעם הבא שתנסה את זה אני אסטור לך חזק כול כך שיהיה לך קעקוע קבוע של היד שלי על הפנים שלך" הוא גיחך אבל לא היה שום דבר משועשע בפנים שלו.

"אני מניח שפשוט נחכה ונראה אה?" "זה לא נחשב הטרדה מינית בוס?" הדגשתי את המילה בוס והפעם שהוא גיחך החיוך כן הגיע לעיניים שלו. "אז אני מבין שזה כן?" נאנחתי לוקחת נשימה עמוקה "בסדר גמור אני אעבוד אצלך עד שאחזיר לך את החוב לא שנייה אחת יותר" הוא הנהן אחת מזוויות פיו עולה מעלה לחצי חיוך "כמובן, תתחילי מחר", הנהנתי עושה את דרכי אל דלתות העץ הגדולות ואז עצרתי מסתובבת אליו.

"במה אני אעבוד בדיוק?" הוא גיחך ושהוא הביט בי תחושת חרדה החלה לחלל בתוכי, זה לא מבט טוב "בתור העוזרת האישית שלי כמובן" בן זונה!.

לא עניתי לו ועזבתי את המשרד שלו במהירות יודעת שאם אשאר שם שנייה אחת יותר אני אעיף לו משהו לראש רק בשביל לראות את החיוך הזחוח הזה נמחק מהפנים שלו. גבר עקשן מתסכל ומעצבן!!.

טרקתי את דלת הדירה הקטנה שלנו בעוצמה וג'ון מיהר לצאת מהחדר שלו מביט בי בהלם. "קייט מה קרה?" הבטתי בו בדממה ואז נרתעתי שהצד שלי החליט להזכיר לי שהוא עדיין כואב. "כלום" הוא הרים גבה בחוסר אמון ושילב את הידיים שלו בצפייה. גיחכתי לא יכולה שלא לחשוב עד כמה הוא דומה לי באותו רגע "באמת? בגלל כלום כמעט שברת את הדלת?" נאנחתי זורקת את המפתחות לקערת הזכוכית שנחה על שולחן הסלון ונופלת על הספה הנוחה.

"א'ייתן סחט אותי לכך שאסכים לעבוד בחברה שלו" "באמת? ידעתי שאני מחבב אותו" הבטתי בג'ון בהלם "אתה אחי הקטן אתה אמור להיות בצד שלי!" הוא גיחך והתיישב לצידי "אני באמת בצד שלך קייט ובגלל שאני בצד שלך אני אומר לך את זה: זאת הייתה ההחלטה הכי טובה שהייתה לך אי פעם" הבטתי בו מזווית העין שלי וגיחכתי מושכת אותו לחיבוק וכשנפרדנו בלגנתי לו מעט את השיער.

"תפסיקי! אני יוצא עכשיו" הרמתי גבה בהפתעה שראיתי את הסומק הקל מתפשט על הלחיים שלו "עם מי?" "חברים" הוא ענה מהר מידי ואני נאבקתי בדחף לחייך "חברים אה? אז אם אני אתקשר למייקל ואשאל אותו הוא יהיה מודע ליציאה הזאת?" הוא שתק אבל הסומק שעכשיו כבר הספיק להפוך לאדום עז סיפק לי את כול התשובות שהייתי צריכה.

"תראו תראו ליפיוף יש דייט" "ל-לא! זה רק סרט" נאבקתי חזק כול כך בצחוק שאיים לפרוץ מבין השפתיים שלי "אל תתבייש ג'ון אנה היא ילדה מקסימה" הוא הביט בי בהלם וגיחכתי "ראיתי איך היא הסתכלה עלייך ביום שחזרתם מהטיול" "את מדמיינת דברים" "לא אני לא, אני חושבת שזה חמוד שיש לך חברה קטנה" הוא נעץ בי מבט זועם ואם לא העובדה שהפנים שלו היו אדומות כול כך הייתי מוצאת את ההבעה על הפנים שלו רצינית.

"לפחות לאחד מאיתנו צריך שיהיה חיי אהבה" נרתעתי מעט ואז צחקתי "1-0 לך אחי הקטן תצפה למתקפת פתע מאוחר יותר" הוא פרץ בצחוק נושק לראשי וחוזר לחדר שלו כנראה לסדר את השיער.

In Both HandsWhere stories live. Discover now