פרק 5

26.8K 857 394
                                    

כעבור שנתיים ...

״כל הקופסאות במשאית הובלה?״ ,שאלתי את אדם בעצבנות, הייתי כל כך מותשת מכל היום הזה.

אני ואדם עוברים לגור ביחד והעצלן הזה לא עזר לי לארוז בכלל, הוא רק הלך איתי להסתובב בחנויות של דברי בית.

״הכל פה יפה שלי כנסי כבר למכונית״ ,הוא אמר ונשען על המכונית.

פאק הוא היה כל כך שווה ,הוא לבש מכנסי סקיני צמודים וחולצת טי שירט שחורה שמבליטה את כל השרירים שלו.

......

״זה מושלם!״ ,דילגתי ברחבי הבית החדש שלנו. אני עוברת לגור עם אהבת חיי והבית פשוט מושלם ,שני חדרים ,סלון מרוחב מחובר עם מטבח ומרפסת.

״את מושלמת״ ,הוא עמד מאחוריי וחיבק אותי.
״אני רוצה לחנוך כבר את המיטה החדשה שלנו״ ,קרצתי לעברו והבליטה בין רגליו התקשחה אני ואדם התחלנו לשכב לפני חודשיים כשהוא חזר מהצבא וכל כך התגעגעתי אליו ואז קרתה הפעם הראשונה והמושלמת שלנו.

פלאשבק ...

שכבתי בחדר שלי לעוד ערב בלי אדם ,בלי הנשיקות ובלי החיבוקים ,פאק אני כל כך מתגעגעת אליו והשאירו אותו לסגור עוד שבת ,אני ימות אם זה יימשך ככה..

המחשבות והדמעות חנקו אותי אז פשוט החלטתי להרים את הטלפון ולחייג אליו. קמתי מהמיטה והתקדמתי לשידה שליד הארון וחייגתי לאדם.

אחריי שני צילצולים הקול שלו נשמע והדמעות בעיניי התחילו להתחדש, ״בייבי אני מתגעגע״ ,הוא התחיל את השיחה והדמעה מעיני נזלה ,פאק אני רוצה אותו פה.

״אני כל כך כל כך כל כך מתגעגעת חזק שאתה לא יכול לדמיין״ ,אמרתי בקול רועד מבכי. ״את בוכה?״ ,הוא שאל בקול מודאג ואז אני המהמתי לרמקול ואדם נאנח.

״תפתחי את הדלת בחדר שלך״ ,הוא אמר והחזקתי את הטלפון בידי והלכתי לדלת ,פתחתי אותה וראיתי את אדם עומד עם זר של ורדים בדיוק כמו שאני אוהבת ,עם המדים והטלפון באוזנו.

Mr&Mrs GrinWhere stories live. Discover now