BAHAGIAN 11

5.3K 65 4
                                    


Tidur lena akiff terjaga apabila deringan dari handphonenya memecahkan mimpi siangnya. Dia mencapai telefon bimbitnya lalu di matikan jam penggera yang telah disetkan sebelum dia tidur tadi. dia membalikkan tubuhnya menghadap ke siling rumah mewah itu. Matanya terkebil kebil mengingatkan kembali mimpi yang datang menjengah tidur siangnya. Ezzah. Seorang gadis yang telah berjaya mengunci pintu hati lelaki nya. Namun disebabkan peristiwa hitam yang telah berlaku. Akiff terpaksa melupakan semua kenangannya bersama ezzah. Dia menghela nafas yang berat pada ketika itu. Kepala nya terasa berdenyut denyut. Mungkin kerana akibat dari tidur siangnya tadi. Setelah sekian lama mimpi seperti itu tidak mengganggu tidurnya, ia kembali menghantui tidurnya, hahh! Kenapa kau mesti muncul lagi? Cukup lah kau hantui hidup aku selama ni. Tolong lah bagi aku ruang untuk aku jalani kehidupan ni dengan aman. Mimpi tadi menginggatkannya kembali tentang peristiwa pertama kali mereka bersua muka. Bukanlah seperti cerita relationship goalls yang selalu dibanggakan oleh orang lain. Pertemuan mereka bermula dengan pergaduhan. Pertengkaran. Dendam. Tapi mungkin benar apa yang selalu kita dengar. Jangan benci, nanti lama lama jatuh cinta. Hah! Dia mengeluh untuk kesekian kalinya. Dia melihat jam yang tergantung di sudut biliknya. 6.45 p.m lama juga aku tidur. Dia meregangkan segala urat ditubuhnya. Ahhh! Lega sikit. Baru dia hendak bangun dari katilnya. Dia dengar bunyi derapan kaki menuju ke biliknya. Lantas dia membaringkan diri dan berpura pura sedang tidur. Kedengaran tombol pintunya dipusing. Akiff membuka sedikit matanya untuk mengintai siapa yang masuk ke dalam biliknya.

Lahhh. afiff. Ingatkan siapa tadi. Buat suspen je. Dia bermonolog di dalam hati. Afiff zamani, anak kedua di dalam keluarga tersebut. Afiff merupakan adik kepada akiff. Dan bawah afiff ada lagi seorang adiknya. Tetapi perempuan. Iaitu Aina imani. akiff hanya mempunyai tiga orang adik beradik. perbezaan umur yang tidak terlalu jauh antara mereka menyebabkan hubungan mereka adik beradik sangat akrab. Rumah agam itu yang selalunya hambar akan bertukar seperti kuil apabila tiga orang adik beradik ini bersua muka. Afiff zamani, merupakan seorang mahasiswa di UiTM Puncak Alam, mengambil jurusan pengurusan perniagaan. Hmm sama macam ayah. maklumlah, anak emas ayah. Tidak macam akiff. Apa yang ayahnya tidak berkenan. Itulah yang menjadi kegemaran akiff. hobi, lagu kegemaran, makanan, cita rasa. Cukup berbeza. Tapi itu bukanlah menjadi asbab untuk akiff tidak disayangi di dalam kelurga tersebut. Dato' Fazli sangat menyayangi ketiga tiga anaknya. Baginya, walaupun dunia korporat menganggap nya sebagai idol yang perlu untuk dicontohi dan disegani. Namun, perkara berkaitan keluarga. Lebih diutamakan.
Itu antara salah satu resepi yang digunakan oleh beliau untuk memastikan keharmonian keluarganya sentiasa dapat dipelihara.

Akiff membatukan diri. Masih berpura pura seperti dia sedang diulit mimpi yang indah. Namun dia perasan bahawa afiff memandang dirinya semenjak dia melabuhkan dirinya disebelah akiff tadi. Satu perkara yang keluarga mereka tidak ketahui. Dan semua orang turut tidak mengetahui perihal mereka ialah. Akiff dan afiff. Mereka nampak sempurna di semua mata yang memandang. Tapi sayang, dua dua bernafsu songsang. Tapi afiff masih mencari kenikmatan bersama insan yang bergelar wanita. Dia hanya menjadi songsang apabila bersama dengan abangnya sendiri. Akiff, 100% sangap batang. Afiff mendekatkan dirinya dengan tubuh akiff. Tangan akiff yang menyilang di dada dirungkai kan dan didepangkan ketepi. Lalu dia membaringkan kepalanya di lengan kiri akiff. Kaki nya memeluk pinggang akiff. Erat. Lalu tangannya di mainkan disekitar dada bidang milik akiff. Di belai belai tubuh badan milik abangnya. Leher jinjang milik abangnya dicari. Lalu dia menyedut sedikit supaya tidak meninggalkan kesan yang terlalu ketara. Puas dia menjilat leher abangnya. Dia beralih pada bibir yang selalu menjadi igauannya. Afiff mengakui bahawa abangnya merupakan seorang yang sangat hebat beraksi di ranjang. kerana itulah dia boleh menyangap pada abangnya sendiri. Seperti terlihat di ruangan matanya, peristiwa pertama kali yang menyebabkan dirinya boleh terjebak dalam dunia songsang itu. fikirannya melayang terbang mengingati peristiwa yang berlaku pada dua tahun lepas.

SONGSANGWhere stories live. Discover now