פרק 10

2.8K 48 1
                                    

זה היה קופר. מבט עצוב היה מרוח על פניו ואני? אני הייתי כל כך פגועה.
הוא חיבק אותי חזק ולחש לי באוזן " לינה.. אני יודע שזה לא המצב האולטימטיבי אבל אנחנו נצטרך להפיק מזה את המיטב. אנחנו נחזור לבית הזה ונחזור לאדם כי זה מה שנכון לעשות."
"נכון לעשות?!" אנע מצייצת מתחת לזרועתיו הגדולות שנמצאות סביבי. " מה שנכון לעשות זה לספר לי את האמת. מה שנכון לעשות זה לברוח מכאן. ואני מתכוונת לעשות את זה איתך או בלעדייך. אני לא מתכוונת לתת לאף אחד להיות מעליי ולהגיד לי מה לעשות!"
באותה השנייה שפתיו של קופר מתרסקות על שלי. אני נותנת ללשון שלו ליכנס ולחקור את פי. וזה כל כך נעים. אבל תוך כמה שניות אני חוזרת לעצמי ודוחפת אותו קלות ממני. אני מסתכלת על קופר ובוחנת את פניו. הוא עם ניצוץ בעיניו והוא אומר לי בקול צרוד "הו לינה. אולי אדם נמצא מעלינו ואומר לנו מה לעשות אבל מי אמר שאנחנו לא יכולים לרמות את המערכת שלו?!"
הוא קורץ לי ומחייך חיוך מתוק.
"למה אתה מתכוון?" אני שואלת.
אבל קופר רק מהנהן ואומר לי " את עוד תראי. וחוץ מזה שאני כל כך הולך להיות מעלייך ואני אגיד לך מה לעשות. ואת? את כל כך תהני מזה".
אני מסמיקה קלות מהגסות. הוא מושך אותי מהריצפה הקרה ואנינו מתחילים לצעוד לכיוון הבית או אפשר אפילו לומר שאל כלוב הניסיונות של אדם.
כשאנחנו ניכנסים לבית עוברת בי צמרמורת. אני מרגישה שמשהו צופה בי. אני מרגישה שכל תנועה שלי נשפטת, נכתבת ומתפרשת על ידי אותו אדם שצופה בי דרך המצלמות של אדם. זה מפחיד אותי.
אבל כשאני כל כך קרובה לקופר זה כבר לא משנה לי.  הוא כל כך משפיע עליי.
אני עייפה וקופר מציע שאני פשוט אלך להתקלח ולישון אני מהנהנת כאות הסכמה ומתחילה לצעוד אל כיוון חדר האמבטיה.
ציפצוף חזק נשמע ברחבי הבית. אני מסתובבת ובוהה בקופר בשאלה.
אבל הוא רק עונה לי בחוסר כוחות שזה הסימן שיש לנו משימה מאדם. אני נתקפת חלחלה ומרגישה את הטלפון שלי רוטט בכיסי. אני מושכת אותו בתנועה חדה וקוראת את הכתוב בו. קופר מחכה אותי עם הטלפון שלו- שנינו קיבלנו את אותה הודעה ואנחנו מסתכלים אחד על השני המומים.

המשימה הראשונה:
בחדר האמבטיה מחכים לכם שמנים ריחנים וסבונים.מי אמר שהשהות שלכם לא תהיה נעימה?
אז למה שמנו לכם את זה בחדר המקלחת? כדי שתתקלחו ותהנו.
אבל הכמות של השמנים והסבונים תספיק לכם למקלחת אחת ולכן אתם תתקלחו ביחד כשכל אחד מסבן את השני. אין לכם הרבה ברירות ואתם תעשו את זה.
ואם לא? אתם תענשו בהתאם.
בהצלחה מתוקים שלי תהנו.

אני חסרת כוחות. אני מפחדת ומתרגשת בו זמנית.
אני לא רוצה את זה ככה. אבל קופר נראה מרוצה מהמשימה. הוא מצטרף אליי בהליכה שקטה לחדר האמבטיה.

אני לא מאמינה שחזרתי לבית הזה.

Love & SexOn viuen les histories. Descobreix ara