capter2

463 35 0
                                    

[ THIS PAINFUL ]

[GOOD BYE ]



Setelah itu wendy di hantar ke hospital..dalam masa itu juga sehun tak sedar kan diri kerna terlalu terkejut tubuh sehun lemah melihat tubuh wendy berlumuran dengan darah..seakan sehun ikut kemalangan..sehun pun tak sedar kan diri selama 3jam..dan tak tau apa yang jadi pada wendy dapat kah ia di selamat kan atau tidak..sehun sedar dari pengsan nya..

"Wendy.."

Dan wendy lah orang pertama ia cari sehun melihat sekeliling nya putih..dan ia sedar ia berada dj bilik rawatan hospital..pintu di buka oleh seseorang sehun melihat arah pintu dengan maya layu nya.

"Omma...wendy wendy mana.."setelah melihat omma nya menangis sehun bangkit dari baaring nya dan turun dari katil..omma nya menahan nya dari keluar..dan mengeleng buat kan sehun tak faham apa pun..
"Omma..sehun nak jumpa wendy..dia mana! "Soal sehun pipi nya basah kerna airmata nya.."sehun-aa~~wendy dia~~hiks..eotteokhe omma tak tahu nak kata apa~~"tangis omma nya lirih.."saya nak jumpa wendy.."sehun menolak omma.nya ketepi dan keluar mencari wendy..saat sehun keluar di luar dah ada v momo hayoung dan oppa wendy jungop..mereka menangis dan itu lah apa sehun nampak..jungop menghampiri sehun wajah nya bercampur marah sedih dan kecewa..

"Oh sehun..awak gagal..awak gagal melindungi wendy!! Awak buat wendy! Koma! Tak guna!"

Jungop menumbuk sehun s ehinga tersubgkur ke dinding..alangkah terkejut nya sehun apabila jungop mengata kan wendy koma..

"Hyung bergurau kan.."sehun tak percaya.."bo..bergurau!! Saat macam ni pun! Kau nak kata aku.bergurau! Hah! Adik aku di dalam! Koma! Dan bertarung sendirr antara matu dan hidup!! He's my dongsaeng! Aku tak nak kehilangan wendy~~"jungop terduduk tak dapat ia ia menerima wendy koma..sedang kan sehun masih tercengak..
"Hiks..wendy kehilangan banyak darah..sangat banyak sehinga webdy hampir mati..daj sekrang wendy koma~doktor belum dapat pasti kan ada kah wendy akan selamat atau tidaak~~momo takut~"buat kali pertama nya yeoja sedingin dan seego momo menumpah kan airmata nya mengenang kan nasip sahabat nya itu..v memeluk momo dengan erat nya.

"Koma? Hahaha..korang bergurau..wendy hanya pengsan dan dia akan sedar tak lama lagi..saya percaya itu...hiks..andwaee~~"dada sehun sebak sukar ia menarima sangat sulit bagi nya kerna ia amat mencintai wendy lebih dari apa pun..doktor keluar dari bilik rawatan wendy..wajah mereka nampak kecewa dan berputus asa..

"Doktor..apa keputusan nya"soal hayoung yang dah menangis tanpa henti nya.."kami..kami hanya mampu belakukan sebaik nya..segala nya terpulang pada wendy untik bertahan..masa yabg dia ada tingal lah sikit.."jelas doktor.."apa maksdu doktor.."soal sehun pulak"dia tak dapat sembuh..darah banyak hilang dan ada keretakab besar di kepala wendy.."balas doktor..tetiba sehun menolak doktor itu ke dinding dengan kuat nya.

"Sehun!"V menghalang sehun dari mencedera kan doktor itu.."APA MAKSUD KAU! HAH!! KAU NAK CAKAP WENDY AKAN MATI!! "Marah sehun..v berusaha menolak sehun dan melepas kan doktor itu.."wendy akan selamay.."kata sehun kembali mengalir kan airmata nya..hayoung beranj kan diri untuk dekati sehun..

"Hiks..se-sehun..hiks awak kena terima~wendy koma dan-"

Hayoung tak dapat menerus kan ucapab bya saat swhun merenung nya penuh kebencian ke arah nya.."ia salah awak..."ucap sehun buat kan hayoung dan lain terkejut"INI SEMUA SALAH KAU! SEBAB KAU WEBDY DI TIMBAH KEMALANGAN!! KAU DAH BUNUH WENDY!!"sehun menengking hayoung dan meletak kan semua kesilapan ke atas hayoung..hayoung tergamam tak sangkah sehun akab menuduh nya..tapi bila hayoung ibgat kan kembali wendy kemalangan saat menyapa nya dengan ceria..hayoung menunduk kan kepala nya hati nya sakit..ini semua salah nya jika ia yg pergi wendy pasti tak apa-apa..

This Painful Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu