Part 7(LAST EPISOD)

1.8K 171 32
                                    

Kris terdengar dan dalam masa yang sama,dia melihat satu cahaya yang sangat terang.Dia merasakan tubuhnya ditarik oleh cahaya itu dan dia sudah kembali ke tubuh asalnya.Denyutan jantung Kris berdegup semula seperti biasa dan menyebabkan semua orang disitu terkejut seolah-seolah dia sudah stabil.Jarinya bergerak-gerak dan dia membuka mata perlahan-lahan.Padangan pertama yang dia lihat adalah EXO yang meluru berlari ke arahnya lalu memeluknya.Kris mengusap kepala membernya,menandakan yang Kris amat merindui membernya.Kris membuka alat bantuan pernafasan selepas EXO meleraikan pelukan.

"Mianhae sebab hyung buat korang macam ni...Hyung tak akan tinggalkan korang buat kali kedua...Mianhae..."kata Kris.

"Baik kau buat macam kau janji...Kalau tak aku sepak kau balik galaxy..."kata Xiumin membuatkan Kris ketawa.

"Hyung dengan yang lain pergilah prepare TLP..."kata Kris.

"Tapi kita orang nak duduk dengan hyung..."kata Sehun.

"Sehun...Pergi jelah..."kata Kris.

"Arrasso..."Sehun memuncung.

Kris ketawa kecil.EXO ke concert TLP pada malam itu.Kris meminta izin doctor untuk keluar namun dialarang.Kris bertegas mahu keluar,membuatkan doctor mengalah. Manager Yang membawa Kris ke concert itu memandangkan Kris masih belum pulih sepenuhnya.Manager EXO dan wakil S.M memberi kebenaran kepada Kris untuk membuat persembahan bersama EXO.Kris menukar pakaian kepada pakaian pentasnya dan menuju kebelakang pentas membincangkan sesuatu bersama staff.Semasa EXO sedang menyanyikan lagu WOLF dan sampai dipart Kris,tiba-tiba lampu terpadam membuatkan semua terkejut.

"Ketibaan Mr. Galaxy yang baru pulang dari galaxy!!"kata pengacara.

Satu lampu menyuluh ke arah bumbung dan mereka melihat sepasang sayap berwarna putih dibelakang Kris.Kris dengan bergayanya memakai baju wolf bernombor 00 telah dibawa turun dengan tali yang tidak dapat dilihat,menyambung lagu yang tergendala.

"Hyangi madgo,saekkal,aemihago wain boda uahage jaba meogeul tteda..."kata Kris membuatkan semua member EXO menangis dan EXO-L menjerit.Apabila Kris sampai diatas pentas,dia berkata.

"Annyeongseyo...EXO-M leader,appa,fashion icon Wu Yifan a.k.a Kris imnida...Hari ni saya salah seorang member EXO dan saga tak akan tinggalkan member saya seperti yang saya buat dulu...EXO SARANGHAJA!!"kata Kris dan dia dipeluk EXO yang sudah menangis.

Setelah kejadian itu,Kris pulang ke EXO semula dan S.M telah membuat kontrak baru untuknya.Dia adalah member EXO dan juga pelakon pada masa yang sama.Apa yang lebih menggembirakan,Kris telah disahkan kanser hatinya telah pulih dan Kris tidak perlu berulang kehospital lagi Dia kini boleh hidup seperti biasa bersama member kesayangannya dan dorm EXO kembali berseri kerana Mr. Galaxy telah pulang.Kris dan Suho berkerjasama semula sebagai ketua memimpin EXO.Betul kata mereka...

"WE ARE ONE,WE ARE EXO FROM PLANET EXO!!"

Akhirnya kini mereka kembali seperti mereka mula-mula debut.12 member semasa debut dan 12 member sehingga sekarang.

~~~~~~YES..DAH HABIS..AMACAM BEST X??HEHE..JANGAN LUPA BACA MY NEXT FF OK..~~~~


Yi Fan Don't Leave Us For Second TimeWhere stories live. Discover now