17 ♡

DRACO
Tuesday, December 16
Rebel's Home

"Yuh ever think about yuh fada?" I asked her.

She was laying on my chest, thoroughly fucked.

"Yeah" She replied.

"Weh yuh think bout him seh?" I asked her.

"What's with the questions?" She eased up looking at me, eyebrows furrowed.

Affi feel yuh out first babes.

"Just a ask" I replied.

"Sometimes me wonder y him never want me or why me parents never want me pon a whole" she replied.

"Wah yuh mean?" I asked playing in her hair.

"Me mada tell me seh when she find out she pregnant and tell him him seh him nuh want nuh pickiney and him give her money fi dash me weh and she did a guh dweet but she did affi guh play bingo suh she use the money and she never fail fi remind me seh me unwanted because when me a did eleven she did a ready me fi put me out to man suh me could a contribute my part of running the household then she get pregnant with Cara and me get the baby mada position, then came Nick and yuh know how that guh. If me did have one wish me would a just waah know if a sumn wrong with me why never worthy of dem love. Even the men who've came into my life prove to me seh me nuh love-able" she said softly and I felt my chest getting wet.

"Babe" I said putting both her and myself to sit up facing each other.

"Stop think like that babe. Me know seh certain things weh yuh guh thruu might mek yuh feel da way deh but I truly believe that you are deserving of love and affection. Your kindness, intelligence, and resilience are just a few reasons why you are worthy of love. Never you seh dat back outta yuh mouth. Yuh ex man dem a idiot and sorry fi seh dis but yuh mada was a wukliss cyaliss gyal. Yuh deserve every love in this world and as long as di two a we have breath, me naah fail fi remind yuh daily" I said to her as she wiped her tears.

"Yuh feel dat?" I asked her placing her hand over my heart and she nodded.

"You dat a beat fa, me love yuh to yasso yerr?" I pressed her hand down on it and she nodded.

"Wait, yuh love me?" She asked.

"With everything I am" I replied and she began crying again.

"I love you too" she replied leaning in to kiss me.

"Laawd yuh mek nose naught ketch pon me lip" I leaned back pulling away and she giggled before taking a napkin off her bedside table and wiping my philtrum before cleaning her nose.

"Have sumn me waah talk to yuh bout pon a serious level now" I told her and she looked at me a bit worried.

"Anno nothing bad man, well me nuh think suh really" I told her.

"Ok" she replied skeptically drawing out the k.

"Me find yuh fada, well nuh find him but yeah" I said.

"Wah yuh mean yuh find me fada?" She asked me and I told her I meant exactly what I said.

"And yuh sure seh a me puppa?" She asked and I nodded.