After I got my bags and unpacked I decided to take a nap to help numb some of the mental and physical pain I was feeling.

*********
I woke up to a knock at the door I checked the time and it was 10:30 and looked around the room some of my bags were still packed, 'a so long mi did a sleep' I shook my head.

Another knock came from the door so I went to open it, "Coming" I said while opening the door, on the other side was Natalie with a tray of food and a bottle of juice, "Yuh father seh me fi gi yuh this and a pain killer", she spoke with attitude, she and her daughter a the same thing nave no rass manners and no know them place only thing weh would a different a the fact seh one no know how fi talk English and the other no know how fi talk patois.

"Thanks" I took the tray and began closing my door but she stopped me with her foot, I look from her foot up to her face with an eyebrow raised "Is there something more?" I asked "Yuh know seh yuh nah go stay yah forever dont?" She asked now getting my full attention "And wah fi stop me from stay inna me father house miss?" giving her the same attitude she is giving me and it seemed to make her angry "Mi no want yuh inna me husband house gyal" she raised her voice taking a step closer cause me to take a step back. Me father need fi change him type in women cause is like seh a bay mad gyal him chat to, I placed the tray on the dresser and turned to her "Gyal like yuh mada, afta me no fraid a you, you nor di jacket weh yuh gi me fada, nah mek me come out a me father house dont fuck yuh self" I said taking steps forward until she was back in the hallway, as she was about to say something I slammed the door in her face.

"A wah do them people yah man from day is like the whole a dem wah draw me out" I said out loud and hissed.

Deciding to only drink the juice, cause mi no know if dah ooman deh put poison inna me plate. I took up the bottle of Coca-Cola and my phone sat on the bed to check my messages.
There were messages from class groups, my aunt, some classmates, Jay, Shan, our gc and an unknown number.

Our gc considered of me, Jay, Shan and Shane there was over 200 messages.

Top shottaz💣💥

Twinn💞: Aye gyal twinkle weh yuh deh yuh no see the time

Jay👇: di one twinkle gone leff me wid di bwoy steppa

Shane: yuh lie so twinkle a lock dung the gyal dem candy cane

Me: likkle ugly boy Jay yuh love chat and no Shane a me belly me go full wid him.

I exit the group went through my aunt all she was doing was cussing me out cause of my mother then replied to some of my classmates then checked the unknown number.

876 (232-****)

Unknown: yuh don't even txt me fi seh yuh good

Me: am I supposed to know who you are?

Unknown: me full yuh belly and yuh no memba bout me

Unknown: me shame

Me: Ozzil?

Unknown: yes princess 😏

Me: how yuh get me number

Unknown: no worry head. Yuh good tho?

Me: smth like dt ye

We continue speaking for a hour more until I told him I was not going to be at school until next week and he started calling me

"Hello?" I answer cautiously.

"Weh yuh mean yuh nah come a school till next week a wah happen to yuh" he asked sounding worried.

"Yah worry bout me steppa" I said trying to hide my laugh.

"Don't call me so and stop laugh mn"

I laughed louder "ok Ozzil Timothy Johnson and me no feel good that's why me nah come"

"A wah me tell yuh me middle name fah man" I could hear him hiss and mumbled something

"Talk mek me hear likkle boy"

"Me no seh nothing inno and look how she a nyam off me head"

"Afta yuh no edible"

"Yuh soon know wah edible man"

"Umm chile bye"

" A joke hush, but who me ago sidung beside if yuh nah go deh school till next week"

"The same people yuh used to sidung side a before you start talk to me"

"A you me wah sidung side a"

"Oh well yah fi wait till next week den"

"OK fine"

We continue to speak until I fell asleep.

_______________________________________
Mnk a wah me write fi this a swear.