Bir işe başlayınca bitirmek gibi bir takıntım var kitap okurken de kitabı bitirmeden uyuyamazdım ama ilham kaçınca da devam edemiyorum o yüzden bu hikayeye devamkeee :))
"Bu gece burda uyuyayım mı gülüm. Hem yatağa da siftah yapmış oluruz"diye sırıttı.
Kutay dürümü ağzına alıp kocaman ısırmadan önce kurmuştu cümlesini.
Siftahmış ay götüm. Yatakta azcık yiyişek öpüşek diyemiyor da uyuyak diyor ırzına limon sıktığım.
"Yok ben salonda ki koltukta yatarım, çift kişilik çarşaflarım yok."
Kutay hayal kırıklığı eşliğinde lokmasını yuttu. Ayranından büyük bir yudum aldı. Yavrum yaa boğazında kalacaktı az daha.
"Tamam o zaman çarşaf aldığında gelirim" dedi masumca.
Götünü ısıracam sonunda bu çocuğun. Sırıttığımı görünce kızarak baktı.
"Bilerek yapıyorsun demi?"
"Evet seninle oynamak hoşuma gitti"
Bir zamanlar dükkanda benimle uğraşmasının bahanesi olarak söylemişti. Şimdi aynı cümle karşısına çıkınca kaşlarını çattı.
Surat ifadesine dayanamayıp güldüm.
"Nasılmış mahalle abisi acıttı demi?"
"He la bi kötü oluyormuş insan"
Yemeğim bitince gülerek bir sigara aldım ağzıma, ucunu yakıp içime çektim.
Benim hayvan yarim ikinci dürümü yediği için önce bitirmiştim. O da ayranından son yudumunu alıp eli ceketinin cebindeki sigara paketine gitti. Paketin ambalajını açmadan elimle durdurdum.
"Dur dur bende var senin sigarandan" deyip çekmecedeki açık paketi önüne koydum.
Kutay paketi açıp içine baktı. İki tane boşluk vardı. Bana gülümseyerek bakınca sigaramdan nefes çekip omuz silktim.
"Bi deneyeyim dedim ama içilmiyor anasını ya"
Kutay paketten bir dal çıkartıp dudaklarına koydu ama yakmadı. Sehpadaki çakmağı çenesiyle işaret etti. Çakmağı alıp sigarasının ucunu yaktım.
"Eyvallah gülüm"
"Biz garip bir çift olduk" dedim birden
Sigarasından derin bir nefes çeken Kutay o ne demek oluyor der gibi göz kırptı.
"Bir duruyoruz birbirimizi emcürüyoruz, bir duruyoruz kavga ediyoruz, aynı anda kavgaya dalıyoruz. Oturmuş kırk yıllık evliler gibi yemek sonrası sigaralarımızı içiyoruz. Birbirimizi tanımadan bir ilişkinin içine giriyoruz. Biraz farklı ilerliyoruz sanırım"
Kutay bir süre öylece kaldı. Yüzünden aynı anda farklı duygular geçti. Şüphe, mutluluk, korku.
Eğilerek dirseklerini dizlerine dayayıp uzun uzun gözlerimin içine bakıp sigarasını bitirene kadar bekledi. Sonrada boş ayran kutusunun içine izmati attı. Cıss diyen ses sessizliği böldü.
"Bu seni korkuttu mu?"
"Nasıl yani?"
"Beni tanımadan seni öptüğüm ve bir ilişkiye girdiğin için. Farkındayım biraz hızlı ve değişik ilerledik ve seni bir yıl boyunca bekleyip izleyen bendim. Sense damdan düşer gibi benimle sevgili oldun. Bunun cevabı beni korkutuyor ama pişman mısın Yakup?"
Ciddiyetten nefret ediyorum yaa. Ama şu anda ciddi olmam lazımdı. Çünkü bu soruyu bir aydır hiç sormamıştık kendimize.
Kafamı iki yana salladım ve tekrar sigara yaktım. Kutay'ın daha ayrıntılı bir cevap beklediğini biliyordum. O da bir sigara yaktı.
YOU ARE READING
Mahalle Abisi - BxB
General Fiction[TAMAMLANDI] Semt çocuğu - Ankara bebesi "Ankara'nın soğuğu üşütür çiçeem."