"Weh him waah mi go fah? Fi lecture mi again?" I asked annoyed.

"Plus it a start too late, mi nuh waah drive home dem time deh." I say, finding the only plausible excuse that I had.

Fabian kissed his teeth loudly.

"Yuh a gwaan like yuh nuh have a yard 20 minutes away bro. Stop eh fuckery." He says, sounding annoyed.

I shook my head.

"A nuh my yard. A yuh sister place and mi nuh live there suh anymore." I deadpan.

Him nah learn.

"Cut that fuck cause yuh and mi sister cya lef and yuh cya move out a unu home. Mi done talk." He says staring at me intently.

A wonder if him know seh a mi a the older one?

"Is a bad up thing?" I chuckled.

"Yuh and Shan can chat all a unu fuckery to unu one another but nuh come to we wid that bro. As mi say, forward with me later and just sleep a yuh yard. Plus, mi feel like mums have man under quiet and me know she waah yuh come out a her space for awhile." He says and we both started laughing.

Ms Jackie think she a trick nuh body.

"Gweh from yah suh, cause yuh know she nah run me."

"She nah run yuh, we know that but come in and breeze mi mother." Fabian

I kissed my teeth loudly and he side eye me.

The man love gwaan like him a mi bigger bredda from him find out bout me and Shan issues. One thing with him though, he's not in your face with his advice nor support.

Very subtle on those things.

But me being who I am, I quickly catch on to his M.O.

" wah mi fi even bumboclaat wear?" I exclaimed as a last resort.

Mi really nuh waah guh nuh weh with CJ enuh. Man a move like a him a Shan daddy.

That's me.

Well, one time I was.

Me a nothing now.

" yuh a gwaan like yuh nuh have clothes! One shirt and one pants or a fucking shorts." Fabian says frightening me.

A wah do them raaas man yah?

He got up and walked into Shan's room and I raise my brow at him. A weh him gone in deh suh fah now?

I quickly followed behind him.

I walked in to him in the closet removing my shirts and placing them on the bed.

A dress the man ago dress mi?

"Wah the fuck a gwaan bredda?" I asked him, a bit amused.

"Mi a sort out yuh clothes fi the par." He said casually while he held up a black dress shirt and a grey long sleeve cashmere looking sweater top that I liked. 

"Pick one." He said in a demanding tone.

"Grey." I said without thought.

".hmmm" he said, dropping the grey shirt on the bed and putting the black one in the closet.

Next he threw down one of my jeans beside it. I picked it up and held it out to examine it. It was Ralph Lauren skin fit jeans with  a slit in each knee that his sister had bought mi.

It made me smile at the memory.

"Suh we a work with that and yuh can beat a bad dessert. Weh yuh think?" Fabian said, holding his chin with serious look on his face.

I had to laugh because he really reminded me of his sister just now. The two a them love dress up and they had a keen eye for fashion.

If yuh follow Shanique, she buy clothes everyday.

I nodded my head at him and he smiled.

"Now pack yuh overnight bag cause a over unu yard mi a sleep too." He tells me before leaving the room.

Mi nuh give this bredda a whole apartment to himself.

Shaking my head, I pulled out my small duffel bag. It suppose to can hold my two piece a sumn dem weh mi ago need for the night. A change of clothing, mi slides, cologne and deodorant and most importantly, mi gun.

Toothbrush and dem sumn deh stock up over the house.

Double checking everything, I closed my bag and headed to the shower. Mi feel stressed and a proper shower should help, plus mi waah back Mi fist without the distraction.

The memory of Shan earlier stir up me cocky and mi cya hold out nuh longer.