3.

279 15 2
                                    

ღამემ ლუსისთვის მშვიდად ჩაიარა.მისგან გასაკვირად აღარ უტირია.და გათენდა.ყველა გადართული იყო ლუსის გალამაზებაზე.ლუსისთვის ამ დრომაც უფერულად ჩაიარა.მას თითქმის 6 ადამიანი ერთდროულად ეხვეოდა.ზოგი თმის ვარცხნილობას უკეთებდა,ზოგი მაკიაჟს,ზოგი ფრჩხილებს საბოლოოდ კაბა ჩააცვეს სამკაულები გაუკეთეს და ლუსი და მისი ოჯახი ქორწილისთვის დადგმულ ადგილას მივიდნენ.ყველა შიგ შევიდა ლუსის გარდა.ის ჯერ კიდევ მანქანაში იჯდა და ფიქრობდა მის გადაწყვეტილებაზე რომელსაც შეეძლო მისი ცხოვრების თავდაყირა დატრიალება. საბოლოოდ ლუსი დარბაზში შევიდა და ყველამ ყურადღება მასზე გადაიტანა.

ჯეიქეი უკვე ერთობოდა და სვამდა თუმცა როგორც კი ლუსი დაინახა ლამის დაიხრჩო

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ჯეიქეი უკვე ერთობოდა და სვამდა თუმცა როგორც კი ლუსი დაინახა ლამის დაიხრჩო.ლუსი მის უკვე ,,ქმართან" მივიდა.
ლუსი-გამარჯობა. (მიესალმა მის მეგობრებს)
(?)-გამარჯობა.(მიესალმა ექვსი ბიჭი ერთდროულად)
ჯუნქუქი-ლუსი.გაიცანი ესენი ჩემი თითქმის ძმები:ნამჯუნი,ჯინი,ჰოუფი,შუგა,ჯიმინი და თეჰიონი არიან.
ლუსი-სასიამოვნოა.
         -ჩვენთვისაც.(თქვეს კვლავ ერთ ხმაში)

დადგა ის მომენტიც,ჯეიქეისვის მის ცხოვრებაში ყველაზე მნიშვნელოვანი თუმცა ლუსისთვის ყველაზე აბნეული.
(?)-კიმ ლუსი თანახმა ხართ თუ არა ცოლად გაყვეთ ჯეონ ჯუნქუქს?
ლუსი ფიქრობდა თუმცა ამ ფიქრმა გოგონა ფიქრების სამყაროში გადაიყვანა და ვერც მიხვდა რომ უკვე უაზრო საქციელი გამოუვიდა.
ლუსი ჯეიქეის შეხებამ გამოაფხიზლა.
ლუსი-............ თანახმა ვარ.
ხალხმა  ლუსის პასუხი აჟიოტაჟებით შეამკეს.
(?)-ჯეონ ჯუნქუქ თანახმა ხართ თუ არა რომ ცოლად შეირთოდ კიმ ლუსი?
ჯუნქუქი-თანახმა ვარ.
ხალხმა იგიგე რეაქცია გამოხატა ჯეიქეის  პასუხზეც.
ყველა ულოცავდა ახლად დაქორწინებულ წყვილს.ყველა ფიქრობდა რომ მათ ერთმანეთი სიგიჟემდე უყვარდათ.ასეც იყო ჯუნქუქის გადმოსახედიდან.შორიდან მართლაც რომ ტკბილ ოჯახს ჰგავდნენ.
მამა-ლუსი ჩემი გოგო გილოცავ.
ლუსი-არ გინდა კიმ ჯონგჰიუნ.არ გინდა აფერისტული საქციელები.იცოდე რომ ამ დღეს შენ შენი შვილი ,,კომპანიის" გამო დათმე.დღეიდან შენი მთავარი მტერი მე ვარ,და იცოდე არ მოვისვენებ სანამ დედაჩემის და ჩემი დის საფლავთან დაჩოქილს არ გნახავ.

The•Moon•LoveWhere stories live. Discover now