Vega, Lyra takım yıldızında yer alan en parlak yıldızdır. Dünyadan yaklaşık 26 ışık yılı uzakta olan Vega, belirgin bir mavi ışıkla parlar ve görünür büyüklüğü ile gökyüzünün en parlak 5. Yıldızıdır.
Vega Lir, 21 yaşında olan ve hukuk okuyan genç bir kızdır. En yakın arkadaşları Bade Rigel ve Taner Arkut'dur. Bade de onunla beraber hukuk okumaktadır. Taner ise uzun yıllardan beri onunla olan ve aynı kafede çalıştığı arkadaşıdır.
——————————————————————
Öğretmen dersi bitirdiğinde en yakın arkadaşı Bade ile yemekhanenin yolunu tuttu. Bugün pek bir sessizdi, normalde onu susturmak için yemekhanede ağzına bir kaşık dolusu yemek tıkıştırması gerekirdi. Bu sessizliği sevmişti fakat bir yandan da kuşkulanıyordu. En sonunda dayanamayıp sordu;
'Bade, neyin var? Neden seni susturmam gereken yerde konuşturmaya çalışıyorum? Diye sordu.
Bade, derin bir of çekerek;
'Yok bir şeyim Vega, sadece bugün modumda hissetmiyorum.' Diye cevap verdi.
Vega, Bade'nin bu tavrına bir anlam verememişti fakat onu rahat bırakmayı seçti.
'Eh, peki madem öyle olsun.' Dedi ve yollarına devam ettiler.
Yemekhaneye vardıklarında yemek sırasının yine dış kapıya kadar uzadığını gördüler. Vega;
'Hayır ya anlamıyorum, sanki yemek kaçıyor da koşa koşa yemekhaneye hücum ediyorlar' diye söylenerek sıradaki yerine geçti.
'Yemekler güzel olunca birbirlerini eziyorlar, kötü yemek çıktığı zaman ise buraya adımını atan olmuyor.' Dedi Bade.
Sırada beklerlerken arkalarından gelen kişilerin sırayı kaynatıp öne geçtiklerini gördüler. Yemek sırasında önüne geçilen Bade çıldırmak üzereydi. Vega onu tutmaya çalıştı fakat başaramadı. Bade önündekilere
'Pardon da burada bir sıra olduğunu görmüyor musunuz?' Diye çıkıştı.
Sırayı kaynatanlar bu hiddetli çıkışmaya dönüp bakmadılar bile. Bunun üzerine daha da sinirlenen Bade;
'Bu kadarı da olmaz ya! Sizi insan yerine koyup da laf söyleyende kabahat!' Diye söylendikten sonra hızla sıradan çıkıp yemekhaneyi terketti.
Öylesine hızlı yürüyordu ki Vega ona yetişmek için koşar adımlarla ilerliyordu. Kolundan tutup Bade'yi kendine doğru çekti ve
'İyi misin?' Diye sordu.
'Nasıl iyi olabilirim ya! Görmüyor musun şu saygısız insanları? Laf söylememe rağmen arkalarına bile dönüp bakmıyorlar.' Dedi. Bunun üzerine Vega;
'Bade'cim tamam lütfen biraz sakin ol, zaten bugün doğru düzgün de konuşmadın korkutuyorsun beni.'
'Sakin falan olamam Vega. Sıkıldım artık her şeyden, öğleden sonraki derslere katılmayacağım eve gidiyorum ben.' Dedi ve Vega'nın elinden kurtulup hızlıca yürümeye devam etti.
Şaşkınca donakalan Vega, arkadaşının kararına saygı duydu ve onu yalnız bırakmayı seçti. Ayrıca onun da yemekhane sırasına canı sıkılmıştı ve tekrardan oraya gitmek istemedi. Telefonunu cebinden çıkardı ve kulaklıklarını taktı. Boş zamanlarında müzik dinlerken kafasının içinde senaryolar oluşturmaya bayılırdı.
Oturduğu bankta şarkısını dinlerken Bade'nin neden son bir kaç gündür böylesine hiddetli ve en ufak bir şeye bile tahammülü olmayan biri olduğuna anlam veremiyordu. Belki de ailesi ile arasında bir şey olmuştu. Yoksa kendisi mi bir şey yapmıştı da durum buraya gelmişti. Anlayamıyordu, o yüzden üzerinde fazla durmamayı seçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMANDA SAKLI ANILAR
FantasySUPERNOVA isimli hikayemi ZAMANDA SAKLI ANILAR olarak değiştirip, üzerinde düzenlemeler yaparak tekrardan yükledim. Hikaye buradan devam edecektir. Zihin okuyabilen bir kadın ve zamanı kontrol edebilen bir adam. Güçlerini birleştirdiklerinde neleri...