Tepki 1/Kızlar

1.7K 83 89
                                    

Tepki: Onlara aniden sarılsak

Beidou: Önce şaşırır sonra gülerdi, sırtına çok sert vururdu ve çok sıkı sarılırdı.

Hu Tao: Bir anlığına şaşırır sonra o da gülümseyerek sana sarılır.

Yanfei: Bir ayağını kaldırarak, gözleri kapalı bir şekilde ve sırıtarak sarılır.

Sucrose: O çok utanır,  çok narince sarılır.

Jean: Şaşırır 'Her şey yolunda değil mi?' der biraz endişeyle, onaylar şekilde kafanı salladığında gülümseyerek sana sarılır.

Eula: Jean ile aynı

Xianling: 'Y/N ocakta yemeğim kaldı beniim.' der, sarılır ve hızlıca yemeğine bakmaya gider.

Amber: Önce neden sarıldığını sorgular (kötü bir anlamda değil). Sonra hafifçe gülümseyerek sana sarılır. 

Barbara: Barbara' nın fanlarının yanında sarılırsan seni çok kıskanırlar ve ölümcül bir aura yayarlar bu yüzden korkup sarılmayı bırakırsın, yalnızken sarılırsan sana sıkı sıkı sevinçle sarılır.

Diona: ' Ehe tabi ki bana sarılacaksın.' der gururlu bir şekilde, sevindiğini belli etmek istemez. Sana normal bir şekilde sarılır.

Qiqi: Hiçbir şey demeden sarılmana karşılık verir, içten içe sevinir.

Klee: Sana sarılarak 'Hadi bir yerleri patlatalım!' der.

Lisa: Sırıtarak 'Beni mi özledin tatlım?' der.

Fischl: Utanırdı, kekeleyerek 'i-insan i-içinde s-sar-sarılmasan.' der ama çok kekelediği için anlayamazsın, bu yüzden Oz tercüme eder.

Kamisato Ayaka: Bir eliyle yelpazesini tutardı, diğer eli de senin belinde olurdu ve gözleri kapalı gülümseyerek sarılırdı.

Keqinq: Şaşırırdı, seni nazikçe uzaklaştırırdı ve gülümseyerek 'İşime dönmem gerek' derdi.

Raiden Shogun : Sertçe itti ve küçümseyici bir bakışla uzaklaştı, içten içe çok sevindi.

Kujou Sara: Baal'dan daha az sert bir şekilde ittirir, kınayıcı bakışlar atar ve uzaklaşır.

Mona: Aniden sarılmanla ufak çaplı bir şok geçirir, şaşırmasının yerini utanma alır ve sana sarılır.

Ningguang: O şaşırmazdı, bir elini beline koyarak hafif bir sırıtışla sana sarılırdı.

Noelle: Hem şaşırır hem utanırdı, sarılmana hızlıca karşılık verirdi.

Ganyu: Noelle ile aynı

Sayu: Şaşırarak 'Bir şey mi oldu?' der, senin dediğin şeye karşılık (Çok tatlı olduğun için sarılmak istedim vb.) 'Oh peki.' der ve o da sana sarılır.

Rosaria: Pek tepki vermezdi, sarılmana sakince karşılık verirdi.

Xinyan: Sana sarılırken belinden tutarak kaldırırdı, ikiniz için de çok eğlenceli bir an olurdu.

Yoimiya: Havai fişeklerini izlerken ona sarıldın, karşılığında sana sıcak bir gülümseme ve kucaklaşma verdi.

Genshin tepkiWhere stories live. Discover now