פרק 9

1.2K 78 2
                                    


*נקודת מבט של ליה*

המשכתי לשמוע שירים ותוך כדי שקעתי במחשבות על הארי, אני לא יודעת למה אבל הוא המחשבות עליו העסיקו אותי הרבה בזמן האחרון. הנמכתי טיפה את הווליום והמשכתי לשקוע במחשבות.
*לקום לקום קדימה ליה* שמעתי את לואי קורא לי ונכנס לחדר. הורדתי את האוזניות ונייל ולואי נכנסו לחדר שלי.
*קדימה לקום* נייל הוסיף לדבריו של לואי.

*לקום לאן?* שאלתי מנומנמת. *אנחנו הולכים ליריד* נייל ענה. *תלכו אתם, אין לי וכוח וחשק ללכת* עניתי ובאתי להחזיר את האוזניות בחזרה לאוזניים.
*אנחנו לא שאלנו אותך* לואי עצר אותי מלשים את האוזניות. *עוד 10 דקות את יורדת למטה מאורגנת ואם לא אנחנו נדאג לך* נייל אמר בחיוך ושניהם יצאו.
בלית ברירה שמתי עליי חולצה פשוטה וג׳ינס ארוך עם נעלי בובה.

ירדתי לסלון וכל הבנים חיכו לי שאני ארד. הייתי קצת מופתעת והייתה שתיקה כמה שניות עד שעצרו אותה.
*זזים?* נייל שאל וכולם קמו על הרגליים. חיכיתי שכולם יצאו ונעלתי את הדלת. *אנחנו עולים על כל המתקנים* נייל קבע שיצאנו מהבית. *לא למדת מהפעם שעברה?* שאלתי וצחקנו. המשכנו ללכת עוד קצת והגענו ליריד.

*אני אחכה פה* הצבעתי על הספסל שהיה לידנו והתיישבתי עליו. *את ממש לא יושבת פה* לואי הקים אותי ואמר. *את עולה איתנו על המתקנים* הוא קבע והנדתי בראשי. *יש לי פחד גבהים מטורף ואחרי הפעם האחרונה עם נייל אני לא עולה לשום מתקן* קבעתי והוא גילגל עיניים וצחק. *נייל זה משהו אחר ואני זה משהו אחר. את עולה למתקנים* הוא קבע והנהנתי בלית ברירה.

*מישהן ראה את הארי?* לואי שאל ושמתי לב שהוא באמת לא נמצא. *הוא אמר שהוא צריך לעשות משהו ושהוא יחזור עוד מעט* זאין ענה ולואי הנהן.
הגענו לגלגל ענק והייתי בשוק מהתור הארוך שהיה שם. מי אוהב את הגלגל הענק לעזאזל???.
*יש תור ארוך בואו נלך למתקן אחר* ניסיתי לגרום להם ללכת משם.

*זה לא יעבוד לך, אנחנו עולים על הגלגל הענק* נייל אמר וחייך. הסתכלתי על הגלגל הענק והוא היה באמת ענק!!!
*אם תבהי בו הוא לא יזוז* לואי קטע אותי מלבהות במתקן וצחק. *מצחיק מאוד* נתתי לו מכה קטנה וצחקנו. הגיע תורנו והיינו 3 בכל סיבוב. אני הייתי עם נייל ולואי וזאין וליאם היו לבד, הנחות סלב.

המתקן החל לזוז ואני התחלתי לפחד.
*אי אפשר לרדת מהמתקן?* שאלתי והם הנידו בראשם וחייכו. *בקושי זזנו* נייל אמר וצחק. *הזהרתי אתכם כבר* אמרתי. *היי ליה תסתכלי* נייל הציע
*אל תשכח את פעם שעברה* הזהרתי אותו והוא צחק. *הנוף ממש יפה* לואי אמר והוזיז אותי טיפה ופלטתי צעקה קטנה.


*את ממש מפחדת אה?* הוא שאל והנהנתי. *אתה רוצה להגיד שלא האמנת לי שאמרתי את זה בפעם הראשונה?* שאלתי והוא צחק ולא ענה.
*מתי זה נגמר?* שאלתי שהייתי קבורה בתוך החזה של לואי *עוד כמה דקות* נייל ענה. עד סוף הסיבוב לא הסתכלתי למטה וכשזה נגמר הרגשתי חופשיה סוף סוף.

*רואה, זה לא היה כזה נורא* לואי אמר ונתתי לו מבט רצחני. *ועכשיו למתקן הבא* נייל אמר והייתה לי הרגשה שזה לא הולך להיות כיף. *הולכים לרכבת ההרים* לואי אמר והלב שלי נפל. *אתם עושים את זה בכוונה?* שאלתי והם צחקו ושתקו. עלינו והתיישבנו במקומות שאני יושבת ליד נייל. *אולע נעבור מתקן?* הצעתי והוא הניד בראשו.

הרכבת התחילה לזוז והתחלתי לפחד שוב. *נייל!!!* צעקתי עליו שהרכבת התחילה לנסוע במהירות. *תשתחררי* הוא צעק גם בחיוך. התכרבלתי בתוכו מתה מפחד. *עכשיו את מסתכלת על הנוף* הוא הרים אותי בעדינות ואמר.
האמת שהנוף היה יפה למרות שבקושי ראיתי משהו בגלל התזוזה המהירה.
הרגשתי את השיער שלי עף והצטערתי על זה שלא הבאתי גומיה.

*זאת הפעם האחרונה שאני עולה איתכם על מתקנים* אמרתי שירדנו משם והם רק צחקו עליי. *את רעבה?* לואי שאל והנדתי בראשי, *אני צריכה לעכל את כל מה שעברתי עד עכשיו* אמרתי והם המשיכו לצעוק. ראינו את ליאם וזאין ואיתם את הארי באים לכיוון שלנו. *איך היה?* זאין שאל והסתכלתי עליו ולא עניתי.

*אני מבין* הוא הצטרף אליהן וצחק עליי
*שמחה שהסבל שלי מצחיק אתכם* רטנתי וזה לא הזיז להם והם המשיכו לצחוק. המשכנו ללכת והם קנו לעצמם אוכל ואני לא הייתי רעבה, קניתי רק בקבוק מים קטן וישבתי איתם

••••••••

הגעתי הביתה ועליתי לחדר שלי. היה כבר ערב והייתי נורא עייפה. הוצאתי פיג׳מה מהארון וחלוק והלכתי לכיוון האמבטיה. לאחר כמה דקות יצאתי מהמקלחת והלכתי לכיוון החדר שלי. ראיתי את ליאם, זאין, לואי ונייל יושבים על המיטה שלי. תליתי את החלוק וירדתי למטבח. הוצאתי כוס מים ושתיתי ממנה.

*שמעתי שניהנת* קול מבהיל אמר לי ונחנקתי מהבהלה. *את בסדר?* הוא שאל והנהנתי וראיתי שזה היה הארי.
*אז זה נכון?* הוא שאל ולא הבנתי למה הוא מתכוון. *מה נכון?* שאלתי אותו. *שניהנת* הוא חזר ואמר. *ממש לא* עניתי. *למה?* הוא התעניין. *כי יש לי. פחד גבהים והם החליטו שזה כיף לקחת אותי למתקנים הכי מפחידים* עניתי והוא צחק.

היה כיף לנהל איתו שיחה כזאת. אני לא חושבת שאי פעם ניהלתי איתו שיחה דומה לזאת. הגומה שלו יצאה בזמן שהוא צחק והיא ממש החמיאה לו. *איפה אתה היית?* העזתי לשאול אותו
*הייתי צריך לעשות משהו דחוף* הוא ענה והנהנתי. זרקתי את כוס הפלסטיק לפח והלכתי לחדר שלי בחזרה.

תגיבו ותצביעו כפרעות...

Bad boy want's meWhere stories live. Discover now