פרק 18-

334 33 20
                                    

"האנה?"

הסתובבתי כשהרגשתי מישהו נוגע לי בכתף. איזה בחור עם מסיכה בצבע כחול וכסף עמד שם והסתכל לי בעיניים. אחרי רגע הנדתי בראשי. "לא, הולי."

"סליחה," הוא התנצל וגירד בעורפו.

"הכל בסדר," הגבתי. "אתה לא היחיד שמחפש מישהו."

זה נכון. הריקוד התחיל לפני חצי שעה ועוד לא מצאתי אף אחד- אפילו לא ג׳רמי וקייסי, וידעתי מה קייסי לובשת. נאנחתי והלכתי לסוף האולם ספורט וסרקתי את האזור כדי לראות אם אני מזהה מישהו. מסיכה זה לא הבחירה הכי טובה בבית ספר אם לא מגיעים עם חברים. היה ממש קשה למצוא מישהו. נאנחתי בעצבנות. הלילה אמור להיות כיף אבל איך זה אמור להיות כיף אם אני לבד כל הזמן?

לאכזבתי, המוזיקה החזקה הפכה ממשהו רועש למוזיקה איטית. זוגות התחילו להתאסף ברחבה וגרמו לי להרגיש עוד יותר מטומטמת. זה היה כל כך מדכא לעמוד לבד בריקוד סלואו. העיניים שלי הסתכלו סביב על האנשים שהיו בלי זוג. להפתעתי, היו כמה- כנראה כי אף אחד לא היה יכול למצוא את הזוג שלו עם המסיכות המטומטמות האלה.

"הולי?"

העיניים שלי הסתכלו הצידה, איפה שמישהי שלא זיהיתי עמדה שם והחזיקה כרטיס לבן. הסתכלתי לרגע על הבחורה שלבשה שמלה ירוקה ומסיכה בצבע כסף. לא זיהיתי אותה. אבל הכרטיס היה מכוון אליי.

"מישהו אמר לי להביא לך את זה," היא הגיבה והקריבה לעברי את הכרטיס.

לקחתי את זה במהירות וישר זיהיתי את הכתב המכוער של כריס. "תודה. את זוכרת מה הבחור לבש?"

"אני לא אמורה להגיד לך,"היא אמרה לא בטוחה. "סליחה."

"זה בסדר," לקחתי את הכרטיס ופתחתי את זה. בפנים היה כתוב:

אני רואה אותך. את יכולה לראות אותי?

כיווצתי את המצח והסתכלתי למעלה שוב פעם. הבחורה עם הירוק נעלמה. אם כריס יכול לראות אותי, זה אומר שהוא לא מתחבא מאחוריי אנשים או מאחוריי משהו. העיניים שלי סרקו את האזור אבל לא מצאתי מישהו שדומה לו. הסתכלתי חזרה על המכתב שהיה לי ביד. איך הוא ידע מי אני?

מצמצתי. שאלה מטומטמת.

"הטמבל הקטן הזה," מלמלתי והסתכלתי חזרה על הצמידים שהיה על היד שלי. "אז זה למה הוא הביא לי אותם בבית ספר..."

גברת אליוט עברה בלי מסכה. היה לה מבט מוזר על פניה. מסתבר שאסור למלווים ללבוש מסיכות ואסור להם לרקוד עם תלמידים. למזלי, או לא למזלי, כריס וג׳רמי עדיין החליטו ללבוש מסיכות. או לפחות ג׳רמי. או שכריס לבש מסיכה או שהוא טוב בלרגל אחריי.

פתאום הרגשתי שמושכים לי את היד לעבר רחבת הריקודים. הסתכלתי על הבחור והרגשתי את הלב שלי נופל לתחתונים. אכזבה עברה בי כשראיתי שיער בלונדיני ולא את השיער של כריס. כשהבן אדם הסתובב, שמתי לב שזה היה ג׳יימס. הוא הניח את ידיו על המותניים שלי וחייך לעברי. "אכפת לך לרקוד?"

A Secret Relationship Where stories live. Discover now