OFFICIAL ACCOUNT✅

"Many people are afraid of the dark, but the real tragedy is those who are afraid of the light." -Plato

Karya sweettapple:-

1) Aku Dengan Kau✔

2) Barbie Doll✔

3) Mr. Prince✔

4) Dua Rupa, Satu Hati


⚠Semua tajuk dan perjalanan cerita dihasilkan oleh sis sendiri. Tiada sedikit pun unsur-unsur copy paste ke fotostat ke TIADA. Jika ada diantara perjalanan cerita-cerita sis TERsama dengan perjalanan cerita orang lain, maklumkan pada sis segera kerana sis akan pertimbangkan untuk padam cerita sis. Sekian.


❌ Jangan sesekali copy karya.
  • Kelantan, Malaysia
  • JoinedSeptember 30, 2016


Last Message
sweettapple sweettapple Mar 23, 2020 12:48PM
Assalamualaikum dan hai semua ❤Masuk hari ni dah 6 hari kita dirumah. Mesti boring kan? Tapi nk buat mcm mana, kita terpaksa jgk kena duduk dirumah demi hindari penyakit berjangkit tu (covid-19). Ja...
View all Conversations

Stories by Dayanabilah
Mr. Prince ✔ by sweettapple
Mr. Prince ✔
[Completed] HIRLAND Tidak. Bukan dia yang merancang tetapi takdir Tuhan yang menemukan mereka berdua. Bermula...
Dua Rupa, Satu Hati by sweettapple
Dua Rupa, Satu Hati
Dalam sebuah kebakaran bangunan akibat litar pintas telah meragut beberapa nyawa tetapi ke mana suaminya meng...
ranking #29 in hilang See all rankings
Aku Dengan Kau ✔ by sweettapple
Aku Dengan Kau ✔
[COMPLETED] Asal jumpa je gaduh dan asal gaduh je jumpa.Inilah kisah antara Nur Dyna Amal dan Tengku Daniel A...
ranking #1 in bergaduh See all rankings