denareez

Just started year 2 and got my first stethoscope ☺️ Named her Stitch the steth cuz she’s baby blue. My first block exam was just over so I’ve been very  inactive here. I’ll be updating about my comic book on Instagram soon 

AureilliaSkyland

@denareez Have you ever considered putting your comic on Webtoon?
Reply

CrazyARMYgirl1

Awww congratulations!!! I don’t know you but I proud of youss!!! Go kill it girllll!!!
Reply

Magical_bookz

@denareez That's good news! Really good news! 
Reply

denareez

Just started year 2 and got my first stethoscope ☺️ Named her Stitch the steth cuz she’s baby blue. My first block exam was just over so I’ve been very  inactive here. I’ll be updating about my comic book on Instagram soon 

AureilliaSkyland

@denareez Have you ever considered putting your comic on Webtoon?
Reply

CrazyARMYgirl1

Awww congratulations!!! I don’t know you but I proud of youss!!! Go kill it girllll!!!
Reply

Magical_bookz

@denareez That's good news! Really good news! 
Reply

denareez

So sorry I haven’t been replying to PM. The lab I’m working in right now is microbiology meaning it’s full of dangerous pathogens. I can’t touch my phone if the professor hasn’t told us to scrub which means to wrap up the work in front and shower my arms with ethanol before exiting the lab. Because CONTAMINATIONNNN. It ends kind of late sometimes and it drains my energy so yep I rarely get around to  response to PM cuz there’re so many of them. (My PM is pretty weird. The notification bug I guess.) So, if you want to ask me smth, message board would be a lot better!
          
          I can’t answer to questions about personal info, sorry ;-; I intended to keep my identity secret *cough* Cryonics *cough* 

denareez

COMIC and NEW ART 
          
          So I’m posting more JALES art today cuz I’m feeling quite guilty for ghosting haha. 
          
          What’s up? I know I have been really unresponsive TT I’ll get around to answer the PMs and you guys’ post I promise :D Thanks for sticking around! I’m just done with the final exams. Yes. I’m finally done with my first year in medical school and I love the whole experience. Anyway, I just got back to drawing and, hopefully, I could wrap up my first comic. It’s not SCC though. I feel like I want to break from the genre and try something new so, look fwrd to an urban fantasy comic. It’s proven to be quite a hard work. I’m thinking of crowdfunding as a way to complete this project of mine. I’ll notify yall again on IG when it’s the right timeee. Sneak peek of the new comic is on my art Instagram, avacadrawz, link in profile. Message me so I can go accept your follow request :D 

Magical_bookz

@denareez I am already your follower.
Reply

LittleWildwood

Hi! I just want to say your art is AMAZING and I love your style so much!

denareez

Tysm! That means a lot to me!!! I saw your mssg here and it made me start drawing my characters again after a longgg pause haha XD I just put the new art up in my book :) I hope you like it!
Reply

Nico3702

Ida? What happened to your books? They're gone! Are you restarting them?

denareez

I have to leave them like this until I have enough time to deal with the publication ;-; Maybe in five years when med school is over  we’ll see! Thanks for stopping by to talk! XD
Reply

EmeraldiMay

Hey Ida! Has the time come for Superhero Crash Course to be unpublished from Wattpad??

EmeraldiMay

@MysticGoats I didn't realize until now that the sequel was gone too!! DX Ida did say that she would be taking SCC down bc it was getting published, but that she'd let us know well in advance when that would be. She have us a few dates, but then kept on postponing them. I don't remember anything about the sequel getting taken down tho.
Reply

MysticGoats

@EmeraldiMay I came to reread crash course and saw only the beginning was up - didn't Ida say something about taking it down sometime or am I making that up? Cuz I saw the sequel was gone too.
Reply

hidemeinurlocker

we don't know each other but i was wondering what happened to superhero crash course and the sequel? i love your writing, and i was just trying to catch up when i noticed it was gone...

denareez

Awww I’m so sorry! I need to leave them like this until I have enough time to go through with the publication process  Most companies don’t accept books that had been widely exposed to the public prior to official publication you see ;-; Thanks for reaching out to me though! I’m very glad you love my writing  I wish I have enough time to write again soon! 
Reply

Nico3702

@denareez 
          
          Hello, I'm Zakes/Nico...I'm currently reading Superhero Crash Course and it's an amazing story so far...I would love to become a successful writer like you! And you mentioned Electra in your book...lol, that's one of my Characters in my book. She's a Hero tho. Anyways, gotta wrap this up...and love your artwork, am very impressed. Anyways, bye!