bvckethead

/       IM ALIVE    ???     no lol i have finals  < / 3      BUT CB ANYWAY  &   ill do my best to get them out this week 

NONRISUM

;  YUH PLZ<3
Reply

starhexs

⠀⠀   ** ⠀⠀give me chaotic spam 
Reply

corvellas

you     really    want    me    to    show    you    huh   .   .       mhm   alright    then.      [    nick   chuckles,       arching    his    arms    at    his    side   before    looking    at   the    young   nova    ]      since   you    did   well   in    training    today,      i'll     show    you.

corvellas

⠀ /       visuals.    shorturl.at/bkDHP
Reply

corvellas

[    taking   his    hands    off    his    hips,      nick   feeds    off   sam's    enthusiasm.      it   felt    nice   to   see   him   so   upbeat   about   this,      instead   of    terrified   which   was   the   usual    response    ]      mhm    - —      *    his   face   deadens,       muscles   broaden   as   the   tension   rises   causing    a   strong   gust   of   wind   to   formulate   within   the   room,       his   training    attire   fickles   due   to   the   gravitational   field   of   his   body   emitted.       calm   hazel   orbs   flicker   into   turquoise   stormy   hues,       bundle   of   jet   black   hair   becomes   suspended   and   takes   on   a   new   form.       what   was   once   a   restless   groan   had   now   manifested   into   a   warrior's   growl   as   nick   became   enveloped   in   a   golden   aura,       revealing     that    his   metamorphosis   was   complete.    *      
Reply

bvckethead

@corvellas    |        *    with a look of great excitement painted on his face,     he stepped back in enthusiasm.   *       okay,     i’m ready    —-     NOW DO IT     !!
Reply

starhexs

gonna plot kick you to the sun. 

bvckethead

@widowist    |     ..     what can i do to make up for it    ? 
Reply

starhexs

@bvckethead ,,,       yes it is.     i am upset.    very upset. ⠀⠀ ❪    ACT ONE.    her lover   ❫
Reply

bvckethead

@widowist    |      is this because i broke your phone charger       .. 
Reply

bvckethead

/         portraying sam makes me wanna make a sokka anon too 

scorchmarks

@bvckethead }
            /    lowkey highkey miight join you if you do ,,  with who idk but
Reply

bvckethead

if anyone else calls my helmet a bucket im gonna steal their robux

bvckethead

@widowist     |      i mean if you don’t like your last name you can have mine 
Reply

starhexs

⠀⠀bro i’m gonna fly into a sun. 
Reply

bvckethead

@widowist    |       haha katerina romanova 
Reply

ofpadua

please  explain  your  thought  process  because  i  don't  see  this  going  well —

ofpadua

well ,   it’s  a  lil  funny .  :]    mhm ,   ‘n  you  know  exactly  what  you’re  doing  ‘n  that’s  why  everything  went  exactly  as  planned —
Reply

bvckethead

@ofmagick    |       EXACTL     —-    wait.    this isn’t funny     >:(     i bet you don’t even know how to do this.    it’s very complicated chemistry that only the genius of minds know 
Reply

ofpadua

you —   you  don't  even  remember  your  assignment ?     [ they  reached  a  hand  up  to  stifle  a  laugh  as  they  stared  incredulously  at  the  other . ]     no ,   yeah ,   clearly  you  'ave  done   / nothing /   wrong ...
Reply