Tanni__

Thank you everyone for making me reach this milestone of 500 followers. (Nobody unfollow please) I might not  know you each personally but still that doesn't mean I don't care about you. Today even though I have 500 people following me, I'm the loneliest. I lost my favourite person because of a small stupid mistake. And I've never been so lost. I have no idea how to deal with this. I'd be grateful if you all talk to me during this hard time.

helena_0693

@Tanni__ i completely understand how you feel and I hope it gets better soon ..but if it wasn't your fault don't blame yourself for it , you don't deserve it hm? I am not gonna say give up or move on because I know it's not simple as we say all i can do and say rn is that try to be strong and if by any chance it's your mistake then try to solve it and if it isn't, try  not to  feel guilty of yourself, don't blame yourself, it's gonna be alright and I am always here for you ❤️
Reply

Tanni__

@helena_0693 now, in public I can't go into details but I lost the most precious person in my life. Someone I love so much. It's been 2 weeks now but it still hurts so much 
Reply

helena_0693

@Tanni__ just tell us what happened cutiee ❤️
Reply

Tanni__

Thank you everyone for making me reach this milestone of 500 followers. (Nobody unfollow please) I might not  know you each personally but still that doesn't mean I don't care about you. Today even though I have 500 people following me, I'm the loneliest. I lost my favourite person because of a small stupid mistake. And I've never been so lost. I have no idea how to deal with this. I'd be grateful if you all talk to me during this hard time.

helena_0693

@Tanni__ i completely understand how you feel and I hope it gets better soon ..but if it wasn't your fault don't blame yourself for it , you don't deserve it hm? I am not gonna say give up or move on because I know it's not simple as we say all i can do and say rn is that try to be strong and if by any chance it's your mistake then try to solve it and if it isn't, try  not to  feel guilty of yourself, don't blame yourself, it's gonna be alright and I am always here for you ❤️
Reply

Tanni__

@helena_0693 now, in public I can't go into details but I lost the most precious person in my life. Someone I love so much. It's been 2 weeks now but it still hurts so much 
Reply

helena_0693

@Tanni__ just tell us what happened cutiee ❤️
Reply

Weirdshituuuxyz

Hey bro how r u doing ? I hope ur doing fine take care byyy❤

Weirdshituuuxyz

@Weirdshituuuxyz ig?
            Btw can we talk in pm ???
Reply

Tanni__

@Weirdshituuuxyz well firstly, thank you for thinking about me. And tho I'm not quite well rn I'm trying to take care. I hope you're doing better than me.
Reply

123skzfanstay

hey tanni, i can help you with the chan's ff based on the british period, i write and i have even posted one story called a fan love from my main account, and even if you don't like my work i have a friend who is an official writer and has published many books

Tanni__

And my words were harsher than usual but I was respectfully telling her off. If that seems rude to you there’s nothing I can do. Ulta chor kotwal ko date. You make a mistake and blame me of being rude? And attention seeker? It’s so frustrating

123skzfanstay

@Tanni__ btw i am also bangladeshi just like you
Reply

123skzfanstay

@Tanni__ girl pls pls update your adoption gone wrong bangchan ff it's so good and i am soo invested on it pls girl
Reply

Tanni__

Someone had the audacity to come on my story, promote another story and disrespect me after being called out. Few days ago, someone commented “guys pls check out this amazing story” with a link on my book “Bhool bhulaiya”. I was pissed because I’ve previously mentioned too that I don’t like advertisements on my story or account. Especially when you’re not even my friend or follower or an active reader. I could’ve deleted that comment but then I thought this wouldn't teach her about her mistakes. So I replied, “Ain’t no one checking that out, sweetheart. This isn’t the place to promote your or your fave stories. This is my book and if you can’t appreciate it or say anything about it, just leave it alone.” Most probably something like this. And this is the reply I get- “My apologies but just so you know I didn’t have any evil intentions to promote mine or someone else’s story… it’s just that I liked that so I shared it, which I see is so wrong on this page, I see. 
          I didn’t know you didn’t like when someone else promotes on your story. You could’ve said that in a gentle way sweetie, no need to be so rude. I’m kinda gentle so I expect others to be, but guess what I guess that’s not in your vocabulary. 
          And talking about your story, I didn’t know you were an “attention seeker”. You’re pissed off just because I didn’t complement your story. Well if I keep everything apart, then your story’s truly a masterpiece. My apologies once again, sweetie, first for sharing someone else’s story and secondly for not complementing your story sooner. This apology of mine was from the heart just like your dislike and furiousness towards me. 
          Thank you
          (Name)”
          Well firstly, I’m glad they acknowledged their mistake but lmao me, an attention seeker and rude? Attention seeking is promoting a book on someone else’s book. It’s common sense that my comment section is for opinions on my book. All I said is I want it to be used in that way only, not just for appreciation but any opinion.

123skzfanstay

@Tanni__ that's bad i feel sorry for you it is annoying i know, it hurts
Reply

Tanni__

@Aarvika6342 no, dear. I wasn’t talking about you but yeah, promoting without my permission is a bit annoying. You should ask me before you do. And don’t be sorry, I’m not mad at you.
Reply

Aarvika6342

@Tanni__ you are talking about me or another person? Cause I never disrespect you but yeah yesterday I also promoted mine story ‍♀️ sorry 
Reply