ExplodoQueen

Damn my account is dead lmfao

ExplodoQueen

@sereniity- for real. Plus when you read offline you would multiple books available to read. Now you can only have 2, it really sucks
Reply

sereniity-

I miss the old Wattpad, when everything was free & glitches didn’t happen as much. 
Reply

sereniity-

@ExplodoQueen I think it’s Wattpad’s updates. They’re not even updates tbh. They’re just downgrades. 
Reply

Freckles--

Hey, this is fizz/Tsuyu__Asui , i hope you remember me we used to speak alot on my old account. How have you been ? We need to start talking again >:3

Freckles--

@ExplodoQueen 
            
            Bro me too, and yes we must catch up!!!!!
Reply

ExplodoQueen

@Soldier-Baby 
            
            Ooooh hi it's been a while. I have been clinging onto sanity lol but alright, how have you been? And ye we definitely gotta catch up XD
Reply

ExplodoQueen

Damn my account is dead lmfao

ExplodoQueen

@sereniity- for real. Plus when you read offline you would multiple books available to read. Now you can only have 2, it really sucks
Reply

sereniity-

I miss the old Wattpad, when everything was free & glitches didn’t happen as much. 
Reply

sereniity-

@ExplodoQueen I think it’s Wattpad’s updates. They’re not even updates tbh. They’re just downgrades. 
Reply

xxx_QueenBee_xxx

Hello! My name is Mia, you may call me side hoe, and I am here as a way of spreading the word of my election for Pumpkin Queen! I truly hope you take my campaign into deep consideration and decide on me becoming your Pumpkin Queen! ❤

MarshMelody101

Ngl 
          I thought your pfp was Karma XD

ExplodoQueen

@MarshMelody101 
            
            ((Lmfao I wouldn't be that surprise if that where the case. If they where.. Karma Choi? Saeyoung Akabane? Pfft-
Reply

MarshMelody101

@ExplodoQueen 
            
            Lmao
            707 and Karma are twins—
Reply

ExplodoQueen

@MarshMelody101 
            
            ((I'll probably change my pfp to him later on lolol
Reply