KISAH dari INTERNET 1.0

By jokermalaysia

1.1M 2.2K 38

sekadar berkongsi More

1
2
3
(4)NIKMAT TUBUH KAKAK IPAR
(5)DILANCAP HANI
(6)HARAPKAN PAGAR,PAGAR MAKAN PADI
(7) CIKGU TUDUNG TERLAMPAU!
(8)YANA PENGGODA
(9)KAK JAN
(10)AH LONG
(11)RUMAH SEWA ISTERIKU
(12) RUMAH SEWA ISTERIKU 2
(13) PENGALAMAN TASHA PECAH DARA
(14) ISTERI DIHENJUT GANGBANG DEPAN SUAMI
(15) KISAH LUCAH BERMAIN MAIN DENGAN KAKAK
(16) SUAMIKU SUAMIMU JUA
(17)GADIS BERTUDUNG SEX PARTY JOLOK FRAJ BERAMAI RAMAI
(18)TUBUH MONTOK ISTERI ORANG
(19)KONGKEK AWEK ORANG PUAS GILA
(20)CIPAP KARTINI
(21)CIKGU FARIDAH
(22)MANDI DENGAN FAZITA
(23)AKU DAN DIA
(24)ADIK IPAR
(25)KONGKEK PUKI JEPUN THREESOME MENGULUM BATANGKU
(26)SWINGER SEX AKTIVITI SUAMI ISTERI#1
(27)SWINGER SEX AKTIVITI SUAMI ISTERI #2
(28)ERIKA
(29)ZURA NK UNCLE
(30) CIKGU SUZI
(31)PANTAT ISTERI DIKONGKEK BATANG BESAR JIRAN
(32)Gangbang semua lubang
(33)Faraj Gebu Aku Dinikmati Beramai ramai
(34)PAK DAUND DAN MENANTU-MENANTUNYA
(35)sex party dengan kawan kawan
(36) ISTERI GIAN/SUAMI GANAS
(37) isteri sundal menikmati pelir orng lain
(38) Tengok Isteri Dijolok Banyak Konen
(38) part 2
(39) kenikmatan melihat isteri terkutuk
(40)
41
42 PAK KARIM
43 DIANAH
44 JURURAWAT
45 Isteri Diperkosa
46 Gian Main Dengan Isteri Ustaz
47 main dengan bapa mertua
48 mimi
49 Cikgu Laili
50 Papa jahat
51 Keluarga Salmiah
52 Suhana Isteriku sporting
53 Kerana Nafsu part 1
54 Kerana Nafsu part 2
55 lia part 1
57 Lia 3
58 isteri bertudung seks
bukan update
59 menebuk 2 pupu 1
60 Menebuk 2 pupu 2
61 Anak remajaku
62 cinta terlarang
63 Pengalaman silam di Uk
64 Isteri Bertudung seks ganas
65 Isteri bertudung main filem lucah
66 seks dengan kawan
67 aku bohsia sekolah
68 Janda Ketagih Dirogol dua pelir
69 Pondok Durian part 1
70 Pondok durian part 2
71 Pondok Durian akhir
72 bukan upload
73 Ustazah berpesta seks
74 Pesta Bersama rakan
75 rumah cikgu
Bukan uplond
CERITA BARU
end

56 lia part 2

3.7K 9 0
By jokermalaysia


Tidak lama kemudian, pembantu itu pergi dan dia kembali ke garaj dan membuka pintu kereta dan berkata.

"Saya memberitahu pembantu rumah saya untuk pergi sehingga dia tidak melihat kami dalam keadaan ini. Saya tidak mahu orang lain tahu mengenai perkara ini."

Lia kemudian membawa saya ke rumahnya tanpa melepaskan penutup mata dan belenggu di tangan saya. Setelah dia meletakkan saya di sebuah bilik dan meminta untuk duduk berehat sebentar.

"Saya mahu mengambil beg di dalam kereta terlebih dahulu. Anda tunggu di sini."

Dia kemudian berjalan pergi. Sekembalinya, Lia kemudian menanggalkan bandana yang menutup mata saya, dan juga borgol. Saya menggosok mata kerana penglihatan kabur telah ditutup seketika. Lia kemudian berkata.

"Permainan baru akan dimulakan dan sekarang saya akan mengikat Anda. Jangan cuba lari kerana jika anda melakukannya, anda akan merasakan hukumannya. Ayo, sekarang lepaskan pakaian dan seluar anda".

Saya hanya patuh ketika menunggu dengan berdebar-debar. Saya tidak menanggalkan semuanya, hanya seluar dalam saya yang masih melekat di badan saya. Saya memohon agar dia tidak meminta saya mengeluarkan CD ini. Dia bersetuju tetapi kemudian dia berkata.

"Sekarang CD mungkin berada di badan anda, tetapi saya tidak berjanji apakah CD akan tetap digunakan hingga permainan selesai."

Kegembiraan yang saya rasakan sehingga kemaluan saya berdiri tegak dan keras. Saya tidak sabar untuk diikat olehnya. Lia kemudian membuka almari pakaian di dalam bilik dan saya melihatnya mengambil sesuatu. Tidak dapat dilihat dengan jelas apa yang dia ambil kerana tubuhnya menghalangnya. Dia kemudian pergi ke bilik mandi dan beberapa saat kemudian keluar dan saya melihat dia telah menukar pakaian. Dia sekarang mengenakan gaun malam kimono, yang berwarna hitam dan tipis yang diperbuat daripada sutera dan lut. Ini dapat dilihat dengan jelas dari belakang gaun malam yang elegan seluar dalam yang melekat di tubuhnya. Kedua-dua payudara tidak lagi ditutupi oleh coli.

"Wow, cantik, elegan dan sangat comel anda memakainya. Maaf, mengapa tidak hanya menanggalkan seluar dalam?" Saya bergurau.
"Apa lelaki, bajingan dan orang yang tidak sopan. Tunggu sebentar." Lia kelihatan kesal dan emosional mendengar gurauan saya.

Dengan menahan emosinya, dia kemudian kembali ke almari dan mengambil sesuatu. Terdapat beberapa tudung hitam, putih, biru dan merah yang digenggam di tangannya. Selendang panjang yang diperbuat daripada sutera lembut dan nipis.

"Ayo, permainan sudah dimulai. Letakkan tanganmu di belakang!" datang emosinya.

Saya juga patuh dan meletakkan tangan saya di belakang badan. Anda dapat merasakan kulit jari-jarinya yang halus memegang tangannya di belakang punggungnya. Dia meletakkan tangan saya bersama-sama dan kemudian selendang putih yang dibalut dengan kuat berpusing berulang kali di pergelangan tangan saya. Kadang-kadang dia menarik kedua hujung selendang ke arah yang bertentangan untuk mengukuhkan ikatan. Separuh dari selendang yang dililitnya di pergelangan tangan saya dan kemudian dia mengalihkan selendang di antara rongga pergelangan tangan saya. Kelainan ini adalah untuk mengikat ikatan agar tidak mudah dilepaskan. Setelah beberapa putaran, hujung simpul kedua selendang itu ditarik ke arah yang bertentangan untuk mengetatkan simpul yang sudah terasa kuat dan kemudian dia mengikatnya dengan erat.

"Aduh, sangat kuat. Jangan terlalu keras, maka peredaran darah saya akan terganggu." Saya berkata kepada Lia.

Dia tidak menghiraukan kata-kata saya tadi. Agar tidak membiarkan kedua-dua hujung simpulan itu dilepaskan oleh saya, dia kemudian menyatukan kedua ujung simpulan itu dengan pita saluran.

"Bagaimana rasanya diikat, ini baru permulaan. Saya masih memiliki selendang dan tali yang belum saya pakai," katanya.

Saya merasakan emosinya yang belum reda. Kemudian dia mengambil selendang merah kedua dan mengikatnya di kedua siku saya. Dia melakukan perkara yang sama ketika Lia mengikat pergelangan tangan saya.

"Aduh, sakit. Tolong jangan terlalu kasar" kataku pada Lia.

Seperti sebelumnya, Lia tidak menghiraukan kata-kata saya dan terus menyelesaikan ikatannya. Keadaan yang terikat ini menjadikan saya lebih teruja dan terangsang. Kemaluan saya terasa sangat keras seperti dinding menara.

"Eeh, sepertinya kamu sangat senang diikat. Hati-hati jika sperma kamu keluar sebelum aku mahu. Kamu harus menahannya, kalau tidak aku akan sangat marah dan risikonya boleh membahayakan .." katanya mengejek.

Dia kemudian kembali ke almari dan sekarang mengambil seluar dalamnya dan memasukkannya ke dalam mulut saya. Dia menekan CD jauh ke dalam rongga sehingga menyentuh mulut saya sehingga terasa sesak dan sangat kenyang. Selepas itu, dia mengambil bandana yang telah digunakan untuk menutup mata saya dan membungkusnya beberapa kali di mulut saya yang tersumbat dengan seluar dalamnya. Di hujung bandana dibalut dengan pita saluran dan memutarnya beberapa kali untuk memastikannya tidak terlepas. Ugh, ugh, ugh .. suara sumbang saya dapat didengar memberitahu sesuatu.

"Apa yang kamu bicarakan? Sekiranya anda ingin bercakap dengan jelas, silakan .." katanya mengejek.
"Saya tidak selesai dengan anda. Kaki anda masih bebas dan saya tidak mungkin membiarkannya."

Dia mengambil selendang hitam dan membalutnya di kaki saya seperti yang dilakukan di pergelangan tangan saya. Setelah selesai dengan kaki, dia kemudian terus mengikat lutut saya dengan selendang yang lain. Ikatan itu terasa sangat kuat. Tidak puas, dia kemudian mengambil tali dari beg dan mengikatnya di antara rongga kaki saya dan kemudian menariknya sehingga menyentuh tangan saya. Sakit apabila tangan dan kaki saya disatukan. Dia kemudian membalut tali beberapa kali dan sebelum mengikat hujung tali, dia menarik tali ke arah yang bertentangan sehingga ikatan itu terasa lebih kuat. Ugh, ugh, ugh .. Saya menjerit kesakitan. Tetapi saya tidak tahu mengapa saya sangat menyukai keadaan ini. Saya semakin teruja dan terangsang.

"Itulah yang anda katakan kedudukan hogtie" katanya sambil tersenyum mengejek saya.

Saya hanya dapat mengangguk sebagai tindak balas kepada ucapan Lia.

"Apa yang harus saya lakukan kepada anda sekarang, oke, biarkan saya memikirkannya ketika berehat," katanya.
"Kamu mengatakan bahawa dulu kamu berusaha melepaskan ikatan yang menahanmu, sekarang coba membuktikannya. Aku ingin melihatnya. Aku akan memberikan 30 minit."

Lia kemudian meninggalkan bilik dan membiarkan saya diikat. Saya berusaha bersungguh-sungguh untuk melepaskan ikatan yang menyatukan tangan dan kaki saya. Saya mencuba beberapa kali tetapi sia-sia. Ikatan itu sangat sukar untuk saya capai dengan jari. Lia mengintip dan memerhatikan dari pinggir pintu ke bilik yang sengaja tidak ditutup. Lia kembali ke bilik ketika saya berusaha untuk melepaskan ikatan untuk kesekian kalinya.

"Teruskan jika boleh. Mari buktikan jika boleh. Mari cuba .." katanya.

Dia mengambil sepasang gunting dan kemudian menghampiri saya dan memotong seluar dalam saya dan menanggalkannya. Sekarang saya benar-benar telanjang tanpa sehelai bahan terpasang.

"Sebelumnya saya meminta anda menahan ereksi dan saya senang anda dapat melakukannya. Sekarang saya ingin anda mengeluarkannya. Ayo, mari kita dapatkan sperma anda .." dia memohon dengan suara mengejek.

Saya tidak dapat mengalami ereksi walaupun saya sangat teruja dan terangsang. Setelah beberapa ketika tidak keluar, dia kemudian meletakkan tangan lembut di kemaluan saya dan kemudian menggoncangkannya beberapa kali. Tidak lama kemudian, sperma saya tersebar di sekitar tempat saya berbaring. Semburan sperma yang sangat ketat saya rasa. Sebahagian pukulan melanda wajah Lia.

"Ha ha ha ha .." dia mendengar ketawa puas.

Selepas itu saya melihat wajahnya berubah menjadi benci dan marah. Saya tidak tahu mengapa.

"Kamu lelaki sialan. Saya benci semua orang."

Plak, plak, plak .. Saya dapat mendengar suara Lia menampar ke arah punggung saya. Dia mengulangi tamparan itu berkali-kali. Saya tidak dapat mengatakan apa-apa dan membiarkannya berlaku. Saya menjerit kesakitan tetapi sia-sia kerana mulut saya masih tersumbat.

"Adakah anda ingin mencuba meminta pertolongan? Ayo, jika anda mampu dan dapat. Tolong, datang menjerit sekuat yang anda bisa .." dia tersentak.

Selepas itu, Lia berhenti dan saya melihat wajahnya sedih, seperti sedang memikirkan nasib buruk yang baru sahaja menimpanya. Aku tidak menitiskan air mataku merasa kasihan dan kasihan padanya. Segera dia meninggalkan saya bersendirian di dalam bilik.

Seperti sebelumnya, saya juga berusaha melepaskan ikatan yang membelenggu saya. Untuk kesekian kalinya saya gagal. Saya berasa seperti menunggunya lama 30 minit telah berlalu tetapi terasa seperti berjam-jam. Lia kembali ke bilik, tetapi sekarang wajahnya sudah berubah cerah.

"Adakah tangan dan kaki anda sakit?" dia bertanya kepada saya.

Saya mengangguk.

Dia terus berkata, "Baiklah, maka saya akan membuka semua ikatan."

Dia melepaskan ikatan yang memegang kaki saya dan kemudian lutut saya dan akhirnya siku saya. Dia tidak melepaskan ikatan di pergelangan tangan saya dan lelucon yang menekup mulut saya. Lia meminta saya duduk dan berehat. Lia kemudian berjalan ke beg dan mengeluarkan isinya.

"Saya hanya memberi anda sedikit waktu untuk beristirahat dan sekarang saya akan meletakkan tali ini di seluruh badan anda sebanyak mungkin. Saya sengaja tidak melepaskan selendang anda kerana saya tidak mahu hal-hal terjadi yang tidak saya harapkan."

Dia kemudian menghampiri saya. Dengan tangan yang masih terikat, Lia meminta saya berdiri dan berjalan ke bilik lain. Dengan bimbingannya, saya akhirnya tiba di bilik yang terletak bersebelahan dengan bilik sebelumnya. Saya terkejut melihat ada besi seperti huruf U yang melekat di siling bilik dengan tali panjang tergantung di atasnya. Saya juga tertanya-tanya untuk apa besi yang tergantung di siling itu.

Tanpa menyedarinya, Lia mendorong dan menjatuhkan badan saya ke lantai dan mula mengikat kaki, lutut, paha dan siku saya dengan tali ini. Dia mengikat tali sekuat mungkin dan pada akhir simpulan mengikat tali itu bersama-sama dan melampirkannya sehingga tidak mudah dilepaskan olehku. Dia tidak melepaskan selendang yang mengikat tangan saya, tetapi Lia mengikat tali lain dengan erat ke tangan saya yang diikat. Seterusnya, dia mengambil tali yang sangat panjang dan kemudian mengikat tali di seluruh badan saya dari bahu ke kaki saya. Tangan saya kini bersatu dengan badan saya. Tidak ada ruang untuk bergerak dan terasa sangat ketat. Dia kemudian membisikkan saya.

"Apa yang dapat kamu lakukan sekarang? Kamu adalah milikku dan aku bebas melakukan apa sahaja yang aku mahukan. Kamu tidak boleh menolak. Yang dapat kamu lakukan hanyalah menyerah dan menerima. Saya gembira dengan keadaan ini."

Akan bersambung. . . .

Continue Reading

You'll Also Like

624K 27.5K 48
Girls + Boys = Hell. Apabila girls ditempatkan di sebuah banglo bersama jejaka, cinta dan benci tumbuh sesama mereka. Dengan SPM hampir dekat, masala...
5.5K 635 32
Janji yang diikrarkan hanya dusta . Dipisahkan oleh kehidupan yang terlalu cemburu dengan kebahagiaan . Saat mereka jatuh , Tinggal kenangan yang men...
72.4K 3.2K 16
ENA ARUN SYNOPSIS Delony dan Melvin berkahwin kerana desakkan keluarga. Kerana keluarga Delony dan Melvin sememangnya bersahabat rapat mereka memutus...
7.7K 719 23
[ naega wolf 2 ] "We're still one, right?" @kaereumdawo