KISAH dari INTERNET 1.0

By jokermalaysia

1.1M 2.3K 38

sekadar berkongsi More

1
2
3
(4)NIKMAT TUBUH KAKAK IPAR
(5)DILANCAP HANI
(6)HARAPKAN PAGAR,PAGAR MAKAN PADI
(7) CIKGU TUDUNG TERLAMPAU!
(8)YANA PENGGODA
(9)KAK JAN
(10)AH LONG
(11)RUMAH SEWA ISTERIKU
(12) RUMAH SEWA ISTERIKU 2
(13) PENGALAMAN TASHA PECAH DARA
(14) ISTERI DIHENJUT GANGBANG DEPAN SUAMI
(15) KISAH LUCAH BERMAIN MAIN DENGAN KAKAK
(16) SUAMIKU SUAMIMU JUA
(17)GADIS BERTUDUNG SEX PARTY JOLOK FRAJ BERAMAI RAMAI
(18)TUBUH MONTOK ISTERI ORANG
(19)KONGKEK AWEK ORANG PUAS GILA
(20)CIPAP KARTINI
(21)CIKGU FARIDAH
(22)MANDI DENGAN FAZITA
(23)AKU DAN DIA
(24)ADIK IPAR
(25)KONGKEK PUKI JEPUN THREESOME MENGULUM BATANGKU
(26)SWINGER SEX AKTIVITI SUAMI ISTERI#1
(27)SWINGER SEX AKTIVITI SUAMI ISTERI #2
(28)ERIKA
(29)ZURA NK UNCLE
(30) CIKGU SUZI
(31)PANTAT ISTERI DIKONGKEK BATANG BESAR JIRAN
(32)Gangbang semua lubang
(33)Faraj Gebu Aku Dinikmati Beramai ramai
(34)PAK DAUND DAN MENANTU-MENANTUNYA
(35)sex party dengan kawan kawan
(36) ISTERI GIAN/SUAMI GANAS
(37) isteri sundal menikmati pelir orng lain
(38) part 2
(39) kenikmatan melihat isteri terkutuk
(40)
41
42 PAK KARIM
43 DIANAH
44 JURURAWAT
45 Isteri Diperkosa
46 Gian Main Dengan Isteri Ustaz
47 main dengan bapa mertua
48 mimi
49 Cikgu Laili
50 Papa jahat
51 Keluarga Salmiah
52 Suhana Isteriku sporting
53 Kerana Nafsu part 1
54 Kerana Nafsu part 2
55 lia part 1
56 lia part 2
57 Lia 3
58 isteri bertudung seks
bukan update
59 menebuk 2 pupu 1
60 Menebuk 2 pupu 2
61 Anak remajaku
62 cinta terlarang
63 Pengalaman silam di Uk
64 Isteri Bertudung seks ganas
65 Isteri bertudung main filem lucah
66 seks dengan kawan
67 aku bohsia sekolah
68 Janda Ketagih Dirogol dua pelir
69 Pondok Durian part 1
70 Pondok durian part 2
71 Pondok Durian akhir
72 bukan upload
73 Ustazah berpesta seks
74 Pesta Bersama rakan
75 rumah cikgu
Bukan uplond
CERITA BARU
end

(38) Tengok Isteri Dijolok Banyak Konen

12.8K 19 0
By jokermalaysia

kisah lucah nii pasangan suami isteri yg pada saat ini sudh kehilangan kehangatan, ghairah dan nikmat bersama suami isteri. sdh semula jadi kejadian suami itu dimana akan tiba saatnya bilamana die sudh tidk merasa ghairah utk bersama isterinya lagi.

Tiidak perlu dibincangkan disini mengapa semua ini berlaku, yg menjadi isu disini ialah bagaimana kitorang mengembalikan keghairahan dan kenikmatan ketika kitorang bersama sama dulu waktu mula mula berumahtangga. Itulah hakikat kehidupan sex yg telah aku sendiri lalui.

Bertahun lamanya sex dlm rumahtangga menjadi pudar dan tak berseri lagi. Apa lah lg yg blh dibuat. filem lucah lah menjadi tontonan utk memberikan perangsang bagi menghidupkan kembali rasa ghairah dan membangkitkan nafsu sex.

[film]

Oleh krn terlalu bannyak menonton filem lucah, timbullah dan terbayanglah dlm fikiran akan nikmat kepuasan jika isteri sendiri yg menjadi pelakonnya. Daripada melihat pelakon lain yg beraksi lebih menghairahkan dan menghangatkan jika isteri sendiri yg berlakon.

Citer Kongkek Kenikmatan Tengok Isteri Dijolok Banyak Konek #1
Inilah punca yg memulakan semua cerita yg diceritakan disini. aku membayangkan dlm fikiran isteri main dng lelaki lain dan dng cume membayangkan jer aku sudh dapat merasakan kepuasannya. Bagaimana jika benar terjadi, tentulah suatu yng paling istimewa dapat aku rasai dan kecapi.

Tak dapat aku gambarkan dng kata kata. Semua telah dirancang dng teliti. Bukan mudah hendak mendapat peluang dan kesempatan melihat isteri main dengann lelaki lain. Ini adalah pertama kalau kalau jadi aku akan dapat melihat dng kata kepala sendiri isteri main dng lelaki lain.

Isteri aku pernah main dng lelaki lain sebelum ini tapi aku tak dapat melihatnya sendiri. Pertama kali itu aku juga yg rancangkan. Dari perkenalan dlm internet aku dapat pasangan yg sama sama sealiran.

Kite berjanji di satu Hotel dan bila bertemu kita cume book satu bilik saja. Entah macam mana, kita bersetuju masuk bilik secara bergilir gilir. nak buat macam mana, terpaksalah aku setuju sebab ini pertama kali dlm sejarah hidup.

Jadi stlh dipersetujui aku pun masuk lah bilik dulu bersama pasangan baru aku tu. Tak bannyak yg dapat aku ceritakan krn aku tak berapa bersungguh utk main dng pasangan baru aku tuu krn aku lebih ghairah memikirkan isteri aku akan main dng pasangan barunya nanti.

Saya terpancut cepat ketika main dng pasangan aku tu. aku tak puas. Pasangan aku pun aku rasa tak puas juga tentunya. Selepas kita selesai lalu kita pun turun ke lobi utk berjumpa isteri aku dan suami pasangan aku tu.

Mereka tersenyum bila melihat kami. "cepat" kata mereka. Apa yg dapat kita katakan. aku terpaksa mengaku yg aku tak tahan sangat mahu buat macam mana. Kini tibalah pulak giliran isteri aku mengikut lelaki itu kedalam bilik.

Die agak keberatan, maklumlah tak pernah buat kerja semacam tuu sebelum ini. Terpaksalah aku pujuk krn kata ku aku dahh dapat isterinya, hendak tak hendak terpaksalah die pula kena main dng suaminya pula.

Isteri dng berat hati dan dlm keadaan terpaksa ikut lelaki itu naik kebilik. sesudah isteri aku hilang dari pandangan mata aku bila pintu lif tertutup, tak dapat aku mahu luahkan dng kata kata bagaimana perasaan aku ketika itu bila memikirkan yg isteri aku akan main dng lelaki lain sekejap lagi.

Takut, berdebar, ghairah dan entah apa apa perasaan lg pun aku tak dapat mahu ceritakan. Sesak nafas aku dibuatnya. Tak terkeluar sepatah kata pun aku waktu itu walaupun pasangan baru aku yg baru je aku setubuhi ada bersama aku ketika itu.

Apa yg aku fikirkan dan bayangkan ketika itu ialah isteri aku yg telah aku kahwini selama ini sedanng berada dlm bilik bersama lelaki lain yg baru kita temui. Masa terasa amat lambat berlalu.

Fikiran aku bercelaru. Gemuruh tubuh aku, gementar pun ada dan sebenar nya aku tak dapat mahu gambarkan perasaan aku waktu itu. Bercelaru dan buntu. Ada rasa takut, ada rasa ghairah dan entah apa apa rasa lg yg aku sendiri tak tahu.

Mengelabah dan tak senang duduk aku dibuatnya. sesudah lama dan puas aku menunggu, pintu lif terbuka dan tersembul lah wajah mereka yg aku tunggu tunggu selama ini. Mereka berjalan beriringan dan masing masing nampak ceria dan tersenyum.

Hati aku lega benar bila mereka dahh selesai semuanya. kite berbual sebentar dlm suasana yg amat mesra dan selepas itu kita pun berpisah. dlam kereta menuju balik kerumah aku tak sabar sabar bertanyakan isteri aku apa yg berlaku antara mereka.

Cite Kongkek Kenikmatan Tengok Isteri Dijolok Banyak Konek #1 Kisah Seks
Isteri aku pun sama. jadi aku pun ceritalah apa yg berlaku antara aku dng pasangan aku tu. aku cerita dulu sebab aku tak sabar sabar mahu mendengar ceritanya pulak.

Isteri aku berkata apabila sudh berada dlm bilik, die duduk dihujung katil dan lelaki itu duduk sebelahnya. Mereka berbual sebentar dan faham lah lelaki itu bahawa ini adalah kali pertama bagi isteri aku main dng lelaki lain stlh kita berkahwin.

Isteri aku pada waktu itu masih rasa keberatan utk buat hubungan sex dng lelaki itu. Kalau blh biarlah mereka berbual dan lelaki itu tak jadi sentuhnya apatah lg main dengannya.

Lelaki itu pandai memujuk. Katanya die akan buat isteri aku gembira malam itu dan die tidk akan lakukan apa apa yg isteri aku tak suka. sambiil membisikan kata kata sayang ketelingga isteri ku die pun mula mencium isteri aku.
Cerita Malay Kenikmatan Tengok Isteri Dijolok Banyak Konek #1

Kemudian mereka bercium mulut dan saling menghisap lidah. Mencium pipi, leher dan tangannya mula memainkan peranan. Isteri aku mengaku die mula hanyut dan dahh mula terasa sedap dan nikmatnya disentuhi dan dicumbui oleh lelaki lain.
Maklum lah dng aku suaminya ini dahh bertahun kita main dahh tak terasa kelainannya lagi. dah tak ada apa yg istimewanya lagi. Isteri aku sudh di buai nimat akibat di perlakukan oleh teman baru nya itu.
Mata isteri aku terpejam krn keasyikan yg tak terhingga bila teman nya mecium leher dan tangannya mengusap dan meramas ramas tetek nya(masih berpakaian lengkap). Temannya sedar isteri aku telah lemas dan rela diperlakukan apa saja, die pun mula menanggalkan baju isteri aku.
Tinggallah bra dan kain nya saja. die terus mencium dada isteri aku dan isteri aku tak tahan dan terpaksa baring. Temannya mengiringkan badan isteri aku dan die membuka butang branya dan tersembul lah tetek isteri aku.
Isteri aku sendiri merasa teramat terangsang dan ghairah sekali bila temannya membuka baju dan branya. Maklumlah ini kali pertama die bersama lelaki lain selain daripada aku. Isteri aku mengaku die amat terangsang dan merasa ghairah sangat pada waktu itu.

Dlam hatinya die ingin lelaki itu teruskan aktivitinya meraba, mengusap, mecium dan mengomoli isteri ku. Temannya sudh berpengalaman dan tahu keadaan isteri aku waktu itu dng melihat mata dan reaksi isteri aku.

Die tersenyum krn isteri aku dahh mengalah dan sekarang menyerah tubuhnya sepenuhnya kepadanya. Temannya tak melepaskan peluang terus menghisap dan sebelah tangan meramas ramas tetek yg sebelah lagi. Sebelah tangan lg mengusap usap perut dan turun ketundun isteri aku.

Mata isteri aku terpejam, nafasnya kencang, dadanya sesak menikmati kepuasan. Isteri aku mengaku die terpancut dan faraj nya berair ketika lidah temannya menghisap puting payudara nya dan tundunnya diraba dan diusap.

Isteri aku dahh hilang kewarasan, die merenggek rengek kecil, mengetap bibir dng mata yg terpejam. Temannya bertindak membuka kainnya. Mencium paha dan sekitar faraj nya. Isteri aku lupa diri dan lupa segalanya.

Citer Seks Kenikmatan Tengok Isteri Dijolok Banyak Konek #1
Kenikmatan menguasai diri. Temannya melurut turun pantiesnya yg lembap akibat air isteri aku yg dahh bannyak keluar. Nah sekarang isteri aku berbogel terbaring diatas katil bersama teman barunya. Isteri aku tak dapat menceritakan betapa nikmat dan dirinya benar benar hanyut bila teman nya mencium dan menjilat faraj nya.

Air nya keluar lagi. sesudah puas temannya mencium dan menjilat indah isteri aku, die pun membuka semua pakaiannya. Agak mengambil masa juge bila die membuka pakaiannya sendiri tanpa pertolongan isteri aku.

Dengann masa rehat sekejap itu isteri aku pun membuka mata kembali dan terlihat lah die dng mata nya sendiri dihadapannya berdiri seorang lelaki lain yg sedanng berbogel. Terlihatlah die kepada konek lelaki itu.

Keras terpacak. Kata isteri aku konek nya kecil sedikit berbanding aku punya namun kerasnya lain macam. Ternampak benar benar keras. Temannya merangkak keisteri aku yg sedanng berbaring. Isteri aku faham sekarang tiba pula giliran die memainkan peranan.

Isteri aku yg sudh hanyut dlm keghairahan itu mencapai konek teman nya dan terus menghisapnya dng penuh romantis sekali. aku sudh berpesan padanya supaya hisap konek lelaki dng perlahan dan penuh romantis.

Jngn nampak gelojoh. Isteri aku terus menghisap konek temannya sambill tangannya memainkan telurnya. Temannya mendengus dan mengerang kecil, air mazinya terkeluar dan isteri aku mengaku die dapat merasakan nya dan die terus hisap dan menelannya.

Mgkin temannya tak tahan diperlakukan begituu oleh isteri aku, die pun menarik cepat cepat konek nya dari mulut isteri aku. die mencium dan menjilat pula indah isteri aku. Isteri aku berair lg dan faraj nya memangg kebasahan betul.

Lelaki tadi sudh tak dapat tahan agaknya die terus menindih isteri aku, memegang konek nya dan menusuk ke lubang faraj isteri aku. Isteri aku benar benar hanyut. Tenggelam dlm nikmat nafsu yg bergelora.

Lupa die pada segala galanya. Lupa die yg sebelum ini die keberatan utk terjerumus dlm aktiviti sebegini. Diri die sudh dikuasai nafsu sepenuhnya. Isteri aku tak dapat ceritakan sebenar nya apa yg berlaku bila temannya mula mula menusuk konek nya ke faraj isteri aku krn die benar benar hanyut dlm keghairahan dan tak sedar apa yg berlaku.

Sesudah menyorong tarik , masuk dan keluar indah isteri aku, teman nya dahh tak tahan benar dan die benar benar hendak terpancut dan die berbisik ditelingga isteri aku. Katanya, "sayang, abang dahh mahu keluar ni, mahu lepas kat mana?" Isteri aku yg sedanng dlm kegahirahan yg amat sangat itu menjawab "lepas kat dalam, bang".

Isteri aku baru lepas period dan waktu itu adalah waktu selamat. Temannya puas mendengar jawapan isteri aku dan menambahkan kelajuan tusukannya. dua dua sudh lupa segalanya. masing masing dlm rasa keghairahan yg teramat sangat.

Nafsu telah menguasai mereka berdua. Mereka dipuncak kepuasan yg teramat sangat. Akhirnya lelaki itu membenamkan konek nya sedalam mgkin kedalam indah isteri aku dan melepaskan pancutannya. Isteri aku tersentak dan terangkat dubur nya menahan kesedapan yg tak terhingga.

Teman nya rebah menindih isteri aku dan mereka berkucup kepuasan.

Continue Reading

You'll Also Like

1.6M 58.9K 43
1st Tengku the Series Cover: @Marleneith Berlakunya satu insiden yang melibatkan gadis bermulut murai iaitu Eirene Anfisa membuatkan Tengku Ferhad Ma...
23.5K 1.3K 38
GREY SERIES : NO.1 *.✧ Helena Dahlia Grey × Lorenzo Vitale | Lubaid Wathiq *.✧ ••••• [ one girl × seven brothers ] Helena Dahlia. Gadis kecil yang...
789K 3.9K 11
Cerita tentang cinta. Cerita tentang remaja. Cerita tentang kita. Cerita tentang perempuan. Sebab kita perempuan.
10.6K 844 18
Song ji hyo pelajar yeoja yang popular kerana kecantikannya telah jatuh cinta terhadap kim namjoon seorang seorang leader of kingka yang dinamakan BT...