ɴᴀᴜɢʜᴛʏ ʙᴏʏ ᴠs ʜᴇᴀᴅ ᴘʀᴇғᴇᴄᴛ (...

By zurichi_

116K 7.8K 5.9K

✦✧✧ 🄲🄾🄼🄿🄻🄴🅃🄴🄳 ✧✧✦ Warning ⚠⚠⚠ Yaoi detected!! 😂💢 Dan mempunyai part 🌈 jadi sila hati² ya 😂🦑 Sin... More

N B H P 1 💢
N B H P 2 💢
N B H P 3 💢
N B H P 4 💢
N B H P 5 💢
N B H P 6 💢
N B H P 7 💢
N B H P 8 💢
N B H P 9 💢
N B H P 10 💢
N B H P 11 💢
N B H P 12 💢
N B H P 13 💢
N B H P 14 💢
N B H P 15 💢
N B H P 16 💢
N B H P 17 💢
N B H P 18 💢
N B H P 19 💢
N B H P 20 💢
N B H P 21 💢
N B H P 22 💢
N B H P 23 💢
N B H P 24 💢
N B H P 25 💢
N B H P 26 💢
N B H P 27 💢
N B H P 28 💢
N B H P 29 💢
N B H P 30 💢
N B H P 31 💢
N B H P 32 💢
N B H P 33 💢
N B H P 34 💢
N B H P 35 💢
N B H P 36 💢 (END)
Extra (KhaIzo) Part 1 🦆
Extra (KhaIzo) Part 2 🦆
Extra (KhaIzo) Part 3 🦆
Extra (KhaIzo) Part 4 🦆
Extra (KhaIzo) Part 5 🦆
31 Disember 😂 (Ganti tahun lepas punya 💀)

Extra (KhaIzo) Part 6 🦆 (END)

3.7K 111 194
By zurichi_

Serius rasa bersalah nak publish ni huhuhu...

---

"Weh Kaizo!! Ada orang call kau!!"

Kaizo yang sedang memasak dengan riangnya dikejutkan dengan kedatangan seekor makhluk yang tiba-tiba saja menyergahnya sehingga dia hampir-hampir tercampak senduk yang dipegangnya. Kaizo menoleh ke belakang dan dapat lihat orang itu ialah adiknya a.k.a Fang sedang memegang 'phone'nya.

"Siapa yang call?"tanya Kaizo malas manakala Fang pula hanya meletakkan phone Kaizo di atas kabinet berdekatan dengan tempat Kaizo memasak.

"Mana aku tahu, unknown number... Yang aku tahu, dari tadi number ni asyik call kau je sampai banyak missed call..."jawab Fang dengan tenang sambil mengira bilangan missed call yang terpapar pada screen phone Kaizo. Ini menjadikan Kaizo mendengarnya hairan.

"Aik? Aneh. Hmm... Takpalah. Kalau number tu call lagi, kau accept je dan click speaker--"

He knelt to the ground and pulled out a ring
And said, "Marry me, Juliet
You'll never have to be alone
I love you and that's all I really know
I talked to your dad, go pick out a white dress
It's a love story, baby, just say, "Yes"...

Fang hampir-hampir saja tergelak setelah mendengar ringtone Kaizo yang berbunyi lagu Love Story by Taylor Swift manakala Kaizo pula hanya mampu menahan geram dengan pipinya yang mulai memerah.

"Pftt-- Minat Taylor Swift rupanya itik ni!!"ejek Fang yang mula mentertawakan Kaizo menjadikan si itik malu sehingga pipinya semakin memerah tetapi dia cuba sedaya upaya untuk menyembunyikannya.

"Di-diamlah!! Dah, angkat call tu!! Aku ketuk kau guna senduk ni kang!! Sia-sia hidup kau!!"marah Kaizo tanpa memandang Fang manakala Fang pula terus menurut kata-kata Kaizo dengan penuh 'relanya'.

Tetapi setelah call diangkat(?)...

"Baaaabyyyy~~~!!!!"teriak seseorang dari seberang sana dengan suara yang lantang sehingga kawasan dapur bergema dengan suaranya. Tercengang Fang setelah mendengar perkataan 'Baby' itu.

Fang:Nani?!! Baby?!! *tercengang + tahan gelak*

Kaizo: *auto lempar senduk, ambil phone then tutup speaker*

"Fang, kau jagakan lauk ni sekejap, aku nak... 'Cakap' sikit dengan makhluk ni..."pesan Kaizo dan terus berjalan menjauhi tempat memasak.

Fang pula masih lagi dengan krikk krikk dia.

*Di ruang hadapan*

"Helo, kau siapa ha?!! Dengan tak bagi salam tak apa, tiba-tiba cakap baby. Fikir baguslah macam tu?!!"tanya Kaizo dengan tegas ya amat menjadikan orang itu tergelak kecil. Jadi makin bengang Kaizo dibuatnya.

"Amboi, garangnya dia~ Tadi kat sekolah bukan main lagi..."balas orang itu yang langsung tidak menghiraukan soalan Kaizo. Kaizo yang mula mengecam pemilik suara itu automatik blushing setelah mendengar kata-kata orang itu.

"O-ohh... Khai... U-um... Kenapa kau tiba-tiba call aku ni?"tanya Kaizo lagi. Tanpa sedar, Kaizo telah mengubah nada suaranya dari garang seperti seekor singa, kepada lembut seperti seekor anak... Kucing (patutnya itik).

"Erm... Kau free tak malam ni?"tanya orang itu 'Khairul' menjadikan Kaizo hairan.

"Free. Kenapa?"

"Aku sebenarnya... Nak ajak kau 'makan' malam kat rumah aku..."jawab Khairul ringkas membuatkan Kaizo yang mendengarnya berfikir seketika.

"Tapi, aku tak tahu kat mana rumah kau..."balas Kaizo.

"Takpa, nanti aku send location kat Whatsapp..."

"Ohh... Okay. Tapi... Pukul berapa?"tanya Kaizo.

"Pukul 9..."jawab Khairul ringkas.

"Mm..."

"Bye, nanti kita jumpa ya? Sayang kau~"ucap Khairul dengan ayat terakhirnya yang membuatkan pipi Kaizo memerah habis sehingga tangannya menggigil.

Tanpa membuang masa, Kaizo terus menekan button merah iaitu 'End Call' tanpa membalas apa-apa.

"Eish!! Apalah Khai tu!! Nak bersayang-sayang pula. Eihh!!"rungut Kaizo yang mula meremang. Kemudian, Kaizo menoleh ke arah dapur di mana Fang masih setia berdiri seperti patung sambil memandang periuk yang berisi lauk yang sudah mendidih.

"Em... Patut ke aku pergi?"soal Kaizo perlahan.

Tiba-tiba Kaizo teringat sesuatu...

"Eh jap... Dari mana mamat tu dapat number aku?!! Seingat aku, aku takda bagi number baru aku kat dia!!"

Kaizo menggengam penumbuk.

"Ni mesti si minah Diana tu yang bagi!! Tak guna kau!! Tengoklah esok, aku pijak kau!!💢"bebel Kaizo bengang.

---

21:40 p.m.

*Di bilik Kaizo*

"Zzzzzzzzz~~~"

Terlihatlah seekor itik-- Kaizo yang sedang tertidur secara meniarap di atas katilnya sambil memeluk bantal peluknya. Kaizo bergolek sedikit ke arah tepi katilnya dan...

(BUKK!!)

Jatuh ke atas lantai manakala bantal peluknya pula jatuh ke atas kepalanya seperti sebatang sosej gergasi.

"Aduh!! Apa jadi ni?? Aku tertidur ke??"soal Kaizo pada dirinya sendiri lantas merangkak naik ke atas katilnya dan mencapai 'phone'nya yang masih tidak di'off'kan.

"Hmm... Betullah. Aku tertidur..."gumam Kaizo dan membaringkan badannya ke atas katilnya. Kaizo berniat ingin menyambung tidurnya dan perlahan-lahan menutup matanya. Tetapi tiba-tiba dia seperti teringat sesuatu.

"Eh? Rasanya macam ada yang--"

Kaizo terpaksa menghentikan kata-katanya apabila dia melihat waktu yang ditunjukkan jam yang ada di atas meja tidak jauh dari katilnya.

"9:42?!! Biar betik?!! Tadi Khai kata pukul 9 kan?!! Alamaaaak!!"

Kaizo bingkas bangun dari katilnya dan berlari ke arah penyangkut lalu mencapai tualanya.

-10 minit kemudian-

Kaizo mencapai kunci keretanya dan berjalan dengan pantas kearah pintu hadapan. Baru saja Kaizo ingin membuka pintu, seseorang menegurnya.

"Kaizo, kau nak pergi mana malam-malam macam ni?"tanya orang itu tiba-tiba membuatkan Kaizo terkejut sehingga terjatuhkan kunci kereta yang dipegangnya. Kaizo menoleh ke belakang dan mendapati Fang sedang memandangnya dengan pandangan hairan.

"Ohh a-aku... Nak pergi rumah kawan aku kejap..."jawab Kaizo yang tiba-tiba menjadi gugup manakala Fang hanya membalas dengan sebuah senyuman yang bagi Kaizo amatlah annoying.

"Rumah kawan ke... Rumah boyfriend~? Hmm~?"soal Fang yang sengaja ingin mengusik Kaizo menjadikan Kaizo yang mendengarnya blushing, sikit.

"Me-merepek apa kau ni?!! A-aku mana ada boyfriend!! Ingat apa? Aku ni kunyit macam kau ke? Kambing betul..."balas Kaizo tidak puas hati tetapi Fang masih lagi dengan senyuman 'annoying'nya.

"Ele~ Yelah tu~"

"Eish!! Diam kau!!"marah Kaizo lantas membuka pintu rumah dan terus melangkah keluar, tidak lupa untuk mengunci pintu dari luar.

Manakala Fang pula...

"Hmm... Aku tak rasa dia nak pergi rumah kawan dia..."monolog Fang.

---

*Di rumah Khairul*

Kaizo memarkir keretanya di hadapan sebuah rumah berwarna coklat tua dan mematikan enjinnya. Seketika Kaizo terdiam apabila melihat rumah itu. Bukan kerana rumahnya besar seperti banglo, dan bukan juga kerana rumahnya cantik seperti istana. Tetapi...

"I-ini ke rumahnya?"soal Kaizo perlahan. Kemudian dia mengambil 'phone'nya dan memeriksa location yang Khairul berikan.

"Hmm... Kalau ikut location ni, memang nilah rumahnya. Tapi... Kenapa macam seram je? Gelap pula tu... Takda satu pun lampu yang hidup..."gumam Kaizo perlahan. Dia mula berasa takut setelah melihat persekitaran rumah itu yang tidak ubah seperti... Rumah hantu.

Tetapi Kaizo tidak berputus asa dan memberanikan dirinya untuk keluar dari keretanya dan berjalan ke arah pintu rumah itu. Setelah sampai, Kaizo mengangkat tangannya (yang sudah menggigil-gigil) untuk mengetuk pintu.

(TOK TOK TOK!!)

Kaizo mengetuk pintu itu tetapi tidak mendapat sebarang respon dari tuan punya rumah. Kemudian, Kaizo memulas tombol pintu dan berasa agak terkejut apabila mendapati pintu tidak berkunci.

"Eh? Kenapa tak kunci?"

Kaizo membuka pintu itu dan berjalan ke dalam. Dia melihat sekeliling dan dapat lihat keadaan rumah normal saja, cuma gelap sebab lampu tak dihidupkan.

"Mana... Khai??"soal Kaizo yang mula risau.

"J-jangan-jangan, Khai kena culik dengan orang jahat dan di bawa ke hujung dunia!! Lepas tu Khai akan dilempar ke dalam gaung dalam yang takda penghujung!!"

Air mata Kaizo mula bertakung.

"Uhuhu Khai... Ja-janganlah pergi!! Kalau kau takda, nanti aku sedihh!! Uhuhu..."tangis Kaizo seperti seekor anak itik yang kehilangan ibunya.

Tiba-tiba...

(BAMM!! CLACK!!)

Pintu rumah ditutup dengan kuat dan di kunci menjadikan Kaizo terperanjat sehingga hampir-hampir saja jatuh terduduk. Kaizo melihat sekeliling tetapi tidak dapat melihat apa-apa.

"S-siapa tu--"

Kata-kata Kaizo terus terhenti apabila dia merasakan ada sesuatu yang menutup pandangannya kemudian diikat di bahagian belakang kepalanya. Rasanya seperti kain. Kemudian, Kaizo dapat rasakan tangannya digari dari hadapan. Kaizo mula panik.

"H-hoi!! Kau siapa hah?!! Lepaskan ak-- Urh!!"

Kaizo cuba untuk meronta tetapi niatnya terus terbatal apabila badannya seperti sedang diangkat dengan bridal style dan mula melangkah ke suatu tempat yang Kaizo sendiri tidak tahu.

Tetapi sepanjang Kaizo didukung, Kaizo terperasan sesuatu dan menggerak-gerakkan tangannya yang digari.

"Hm? Kenapa gari ni macam ada bulu?"soal Kaizo pada dirinya sendiri.

Ayee... Macam biasalah... Uhh... Y'knowlah
😂💦

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Budak² dilarang sama sekali untuk baca yaa!! 😂🔞
(Tapi kalau nak baca juga, bacalah. Tak marah pun lololol 😂🤛🏻)

*Di bilik*

(BUKK!!)

"Uhh..."

Kaizo dapat rasakan badannya dilemparkan ke atas sesuatu yang empuk, atau lebih tepatnya katil. Kaizo cuba untuk bangun dengan bersusah-payah kerana gari yang menggari tangannya.

"Kaizo~"panggil seseorang dengan nada menggoda menjadikan Kaizo terkejut kerana dia amat mengenali suara itu dan mula memandang sekeliling (walaupun dia tak nampak apa-apa) untuk mencari sumber suara itu.

"Kh-Khai? Kau ke tu?! K-kau kat mana?! Kau okay tak?!"soal Kaizo, risau membuatkan orang tadi tersenyum kecil dan berjalan mendekati Kaizo.

"Aku kat sini..."jawab orang itu perlahan tetapi tidak mendapat sebarang jawapan dari Kaizo. Tak dengar agaknya. Dia menggunakan kesempatan ini untuk merangkak ke atas katil agar Kaizo tidak sedar akan kehadirannya.

Dia mula memegang bahu Kaizo dan menolak Kaizo sehingga Kaizo terbaring semula di atas katil manakala sebelah lagi tangannya membuka kain yang menutupi mata Kaizo.

Sebaik saja kain itu dialihkan, Kaizo membuka matanya dan hampir-hampir saja terjerit apabila melihat seseorang atau lebih tepatnya Khairul berada di atasnya sambil memandangnya tanpa berkelip.

"Kh-Khai?!"soal Kaizo, agak terkejut manakala Khairul hanya mengukir sebuah senyuman menakutkan sebagai balasan. Khairul juga mula mendekatkan wajahnya dengan wajah Kaizo sehingga Kaizo blushing.

"K-kau nak buat apa n--"

(CHUPP~)

Khairul memotong kata-kata Kaizo dengan menempelkan bibirnya pada bibir Kaizo menjadikan Kaizo terkejut dan cuba untuk menolak tetapi Khairul terlebih dahulu telah mengangkat(?) tangan Kaizo dan menguncinya(?) menggunakan sebelah tangannya.

Tiba-tiba Kaizo rasakan seperti ada sesuatu yang menyentuh dan memicit-micit 'n***le'nya menjadikan dia kurang selesa. Tanpa Kaizo sedari, dia membuka sedikit mulutnya dan memberikan peluang untuk Khairul memasukkan lidah ke dalam mulutnya.

SMUCH~

SMUCH~

"Hnh?!! Umph!! Umph!! 💢"

Kaizo mula meronta-ronta agar dilepaskan kerana dia tahu apa yang si galah ni sedang lakukan padanya tetapi usahanya hanya sia-sia kerana Khairul langsung tidak berganjak walaupun sedikit.

Setelah puas menjelajah seluruh ruang(?) mulut Kaizo, Khairul melepaskan kisshuan dan menatap Kaizo yang sedang tercungap-cungap(?) mengambil nafas dengan mukanya yang masih memerah seperti orang yang tiada perasaan.

Tiba-tiba Khairul terpandang sesuatu yang membuatkan dia geram sehingga tanpa sedar menggenggam penumbuk.

"Tch!! Mamat tu!! Berani dia gigit anak itik aku?!! Gigit sampai ada kesan pula tu!! 💢"monolog Khairul bengang tanpa mengalihkan pandangannya dari... Leher Kaizo yang mempunyai kesan gigitan.

"Woi Khai!! Apa yang kau fikir kau tengah buat ni ha?!! Lepaskan akulah--"

Kaizo serta merta menghentikan kata-katanya apabila melihat wajah Khairul yang baginya agak... Menakutkan.

"Kh-Khai, ke-kenapa kau tengok aku macam tu-- Arkh!! Khai?!! Apa kau buat?!!"soal Kaizo yang terkejut apabila Khairul tiba-tiba saja menggigit lehernya. Tidak lama kemudian, barulah Kaizo teringat.

"Eh? I-itukan tempat Zul gigit aku--"

(NGAPP!!)

"Arh Khai!! S-sakitlah!! K-kau nak makan aku ke?!!"soal Kaizo yang kesakitan akibat Khairul menggigitnya seperti seekor haiwan buas tetapi Khairul langsung tidak mengendahkan soalan Kaizo tadi. Makin takut Kaizo dibuatnya sehingga air matanya mula bergenang(?).

"Khai... Nak sakitkan aku ke??"soal Kaizo pada dirinya sendiri sambil cuba menahan dirinya agar tidak menangis.

Tidak lama kemudian, Khairul melepaskan gigitannya dari leher Kaizo dan tersenyum puas apabila melihat kesan gigitan yang ada telah digantikan dengan kesan gigitan yang baru dibuatnya (Macam mana dia buat duh 😂). Ditatapnya wajah Kaizo seketika.

"Kaizo... Janganlah nangis... Aku baru gigit..."pujuk Khairul.

"Belum 'makan' kau betul-betul lagi hmm..."sambung Khairul di dalam hatinya. Tangannya cuba untuk menyentuh wajah Kaizo, tetapi Kaizo terlebih dahulu telah menolehkan kepalanya ke arah lain.

"Mana ada aku nangis!!"balas Kaizo tidak puas hati manakala Khairul hanya tergelak kecil. Kaizo menjeling.

"Apa yang lawak duh?? 💢"soal Kaizo pada dirinya sendiri. Kemudian, Kaizo dapat rasakan tangannya yang digenggam dilepaskan.

"Memandangkan kau tak nangis, aku bolehlah sambung aktiviti aku tadikan?"tanya Khairul dengan penuh bersemangat menjadikan Kaizo yang mendengarnya krikk krikk.

"Eh?? Apa maksud ka-- U-uwaah!! Khai!! Apa kau ni?!! Kenapa tiba-tiba masuk dalam baju aku?!!"soal Kaizo yang terkejut apabila Khairul tiba-tiba saja memasukkan kepala ke dalam bajunya, maklumlah baju yang Kaizo pakai sedikit longgar.

LICK~

Khairul mula menjilat n***le Kaizo dengan sungguh seksual sehingga Kaizo berasa lain macam dan terus menolak-nolak kepala Khairul dengan kedua-dua tangannya. Tidak cukup dengan itu, Khairul juga sengaja menekan-nekankan lututnya pada bahagian meow-meow Kaizo. Kaizo mengetap bibirnya agar tidak mengeluarkan sebarang bunyi yang aneh. Khairul yang melihat Kaizo begitu smirk dan semakin menekan-nekan meow-meow Kaizo dengan lututnya.

"Hmpp!!"

Tiba-tiba Kaizo teringat sesuatu.

"E-eh?!! Ke-kenapa aku b-buat bunyi macam tu?!!"soal Kaizo pada dirinya sendiri. Mukanya mula memerah apabila mengingat bunyi aneh yang baru saja keluar dari mulutnya tadi.

Kaizo memandang Khairul yang masih melakukan hal aneh di dalam bajunya dan...

(DONK!!)

"Adeh!!"

Mengetuk kepala Khairul dengan kuat sehingga Khairul berasa hala pening lantas mengeluarkan kepalanya dari dalam baju Kaizo.

"Kh-Khai!! Dah-dahlah tu!! Apa yang sebenarnya kau nak buat ni?!! Tak malu eh?!! 💢"soal Kaizo yang mula naik angin tetapi Khairul hanya memandang Kaizo dengan muka datar dan langsung tidak menjawab soalan Kaizo tadi.

Tiba-tiba Khairul smirk.

"Ohh~ Degil eh~?"tanya Khairul yang masih smirk.

"??"

Khairul bangun dari katil dan berjalan ke arah almari bajunya kemudian membuka pintu(?) almari itu. Beberapa saat kemudian, Kaizo dapat lihat Khairul memegang sesuatu.

"Itu macam tali leher je. Tapi... Apa dia nak buat??"soal Kaizo perlahan.

Kaizo dapat lihat Khairul menghampirinya dan mula memegang tangannya. Kaizo krikk krikk.

"Khai? Kenapa kau ambil tali le--"

"Siap"potong Khairul sepatah.

"Siap? Apa yang-- Eh?!! Kenapa kau ikat tangan aku?!!"soal Kaizo yang mula panik dan menarik-narik(?) tangannya yang sudah terikat pada kepala katil.

"Kalau tak ikat, nanti kau ketuk kepala aku. Sakit tahu tak?!!"jawab Khairul bengang. Kaizo hanya menjeling.

Tiba-tiba Khairul terpandang satu benjolan yang ada pada seluar Kaizo di bahagian 'meow-meow'nya menjadikan si Khairul tersenyum nakal dan menghampiri Kaizo.

"Eh~ Kaizo, apa ni~?"tanya Khairul dengan nada menggoda sambil menyentuh benjolan itu.

"Hnh~!!"

"Aku baru sentuh kau sikit, tapi kau dah turned on sampai macam ni? Hmm... Nakal juga kau ni eh~"ucap Khairul yang masih tidak berhenti menyentuh meow-meow Kaizo.

"Hmp!! Ja-jangan-- Ah!! Merepeklah-- Ahah~!!"nafi Kaizo yang tanpa sedar telah mendesah akibat perbuatan tidak bermoral Khairul dan merapatkan kedua-dua belah kakinya sehingga tangan Khairul tersepit di antara kaki Kaizo (😅🤛🏻).

Khairul mengeluh dan menarik tangannya kemudian memandang Kaizo yang sedang terengah-engah dengan wajahnya yang sudah memerah habis.

"Kaizo~"panggil Khairul tetapi Kaizo tidak menjawab. Khairul mengangkangkan(?) sedikit kaki Kaizo dan...

(ZUPP!!)

Menarik seluar Kaizo sehingga seluarnya tertanggal dan hanya meninggalkan 'boxer'nya saja. Terlihatlah kaki putih melepak Kaizo yang tidak ubah seperti kaki seorang perempuan. Khairul yang melihatnya sudah tertelan air liur, dia juga dapat rasakan seluar di bahagian 'meow-meow'nya semakin mengetat.

"U-uweh... Aku, nak 'makan' dia..."monolog Khairul kemudian memandang boxer Kaizo yang sedikit basah di bahagian, anda tahulah~

Khairul memegang boxer Kaizo dan menurunkannya lantas melemparkan boxer itu sembarangan.

"Eeyaa!!! Apa tu Khaiiii?!!!"teriak Kaizo dan langsung menutup matanya rapat-rapat, terkejut melihat betapa tegaknya 'meow-meow'nya berdiri (macam batang bendera lololol 😂).

Khairul smirk saja apabila melihat reaksi Kaizo yang malu-malu itu.

"Kaizo, buka mata kau..."arah Khairul lembut manakala Kaizo terus menggeleng-gelengkan kepalanya sebagai balasan.

"Tak nak!!"bantah Kaizo.

"Laa... Kenapa?"

"S-sebab aku t-takut. Kau... Kau mesti nak buat benda tak baik kat aku..."jawab Kaizo dengan suara yang agak perlahan.

"Tapi aku yakin kau akan suka benda tak baik yang aku nak buat ni"balas Khairul dengan penuh yakinnya. Makin takut Kaizo dibuatnya.

"A-apa maksud kau?"tanya Kaizo takut-takut. Khairul smirk dan mengangkat tangannya kemudian memegang meow-meow Kaizo.

"Hnn!!"

Khairul mula menggerakkan tangannya dari atas ke bawah, sesekali Khairul menyentuhkan jarinya pada hujung meow-meow Kaizo sehingga Kaizo tidak dapat menahan rasa aneh yang dirasakannya.

"Ha- Ah!! Kha-- Ah!! J-jangan pegang-- Ahh~!!"desah Kaizo sambil mengalihkan pandangannya ke arah lain, tidak sanggup untuk melihat apa yang terjadi pada dirinya.

Semakin lama, Kaizo dapat rasakan Khairul semakin melajukan naik turun tangannya. Khairul juga mula memasukkan jari hantunya, yang entah bila sudah di basahkan ke dalam a**h*** Kaizo dan menolak tarik jarinya secara perlahan.

"Aa- Ahh!! Hhahh!! Aahh!! Ha- Ahh~!!"desah Kaizo yang semakin menjadi-jadi.

"Uish!! Asal dah lagi ketat dari dulu duh?!! Satu jari je dah susah nak gerak!! Hish, tak boleh jadi ni!! ಥ_ಥ Aku kena buat sesuatu!!"monolog Khairul tidak puas hati.

Tiba-tiba Kaizo merasakan seperti ada sesuatu yang akan keluar dari 'meow-meow'nya sehingga badannya tidak dapat duduk diam.

"Ha!! Kh-Khai!! A-ada sesua-- Ahh!! Tu yang nak-- Ahn!!"ujar Kaizo dengan terputus-putus akibat desahannya.

Khairul serta merta menghentikan aktivitinya dan melepaskan meow-meow serta mengeluarkan jarinya dari a**h*** Kaizo membuatkan Kaizo naik angin tetapi dia cuba untuk tidak menunjukkannya.

"Baru aku teringat sesuatu. Kau tunggu sini sekejap ya? Aku nak ambil sesuatu"ucap Khairul dengan santainya dan mula berjalan ke arah laci tidak jauh dari katil. Khairul mengambil sesuatu yang Kaizo langsung tidak tahu namanya dan berjalan mendekati Kaizo.

"Umm... Khai~”panggil Kaizo dengan manja sambil membuat mimik muka meminta belas kasihan. Khairul yang sudah mengetahui apa yang Kaizo inginkan hanya tersenyum.

"Maaf ya Kaizo, aku tak boleh tunaikan apa yang kau nak selagi aku tak denda kau dengan benda ni..."balas Khairul sambil menunjukkan benda yang dipegangnya pada Kaizo. Terkebil-kebil Kaizo kerana tidak tahu apa benda itu.

"Kau tahu tak apa ni?"tanya Khairul.

"...??"

"Nama benda ni vibrator, mainan--"

"A-aku bukan budak-budak..."potong Kaizo perlahan. Khairul tersenyum dengan senyuman yang mempunyai 1001 makna tersirat.

"Aku tahu. Tapi, mainan ni memang di buat khas untuk budak-budak besar... Macam kau"jelas Khairul.

"???????"

Khairul sweatdrop apabila melihat betapa 'blur'nya itik di hadapannya ini.

"Aduhemakk... Takkan dia tak faham-faham lagi?"soal Khairul pada dirinya sendiri dan menghela nafas panjang kemudian merangkak ke atas katil dan mendekati Kaizo sehingga jarak antara wajah mereka berdua amatlah tipis.

Keadaan sekarang membuatkan Kaizo blushing tetapi dalam masa yang sama dia ingin Khairul segera membantunya
melepaskan benda aneh yang masih ditahan(?).

"Emh... Khaii~ Tolonglahh~"rayu Kaizo dengan manjanya sehingga Khairul yang mendengarnya melting habis.

"Alololo~ 'Kiyut'lah anak itik ni... Tapi sorry ya, aku tak boleh bagi kau squirt dulu sebab aku masih belum puas 'bermain'dengan kau..."balas Khairul sambil smirk dalam diam. Manakala tangan nakalnya yang memegang vibrator tadi mula menghidupkan dan mendekatkan vibrator itu dengan a**h*** Kaizo.

"Kaizo, janji dengan aku, jangan nangis tau..."bisik Khairul.

"Ke-kenapa--"

(ZUPP!! ⊙﹏⊙💦)

"Eek!!"

"Khai!! Sa-sakit!! Hiks... Keluarkan balik!!"pinta Kaizo berserta air matanya yang mula mengalir di pipinya apabila merasakan ada sesuatu memasuki 'a**h***'nya. Khairul yang melihatnya mula panik.

"Shh... Sakit ni tak lamalah. Jadi kau janganlah nangis..."pujuk Khairul yang mula menyusap-usap kepala Kaizo untuk menenangkannya.

Tiba-tiba...

"Enh~!!"

Khairul berasa sedikit terkejut apabila mendengar desahan Kaizo. Wajah Kaizo juga sudah merah padam. Khairul smirk dan mengambil kesempatan ini untuk mendalamkan lagi vibrator itu sehingga ia betul-betul masuk ke dalam h*** Kaizo.

"A-ahh~!! Kh-Khai-- Ah!! J-jangan d-dalam sangat-- Hmpp!!"desah Kaizo yang semakin menjadi tidak keruan kerana getaran dari vibrator itu telah membuatkan rasa aneh tadi kembali.

"Nn-- Ahh!! Kh-Khai!! A-aku nak tu-- Engh~!!"

Desahan Kaizo semakin bergema di seluruh bilik apabila dia rasakan ada sesuatu yang akan keluar dari 'meow-meow'nya. Tetapi apabila rasa itu semakin hampir...

"Hngh!!"

"Nope, aku takkan benarkan"ucap Khairul sambil memegang dan menutup h*** yang ada pada meow-meow Kaizo untuk mengelakkan dia dari squirt. Sambil itu, tangannya mula naik turun pada meow-meow Kaizo membuatkan Kaizo sedikit... Terseksa.

"Hh-- A-ahh!! Kh-Khai, l-lepaskan-- Aah!!"pinta Kaizo yang masih tidak berhenti mendesah. Khairul pula semakin seronok melihat Kaizo terseksa begitu.

"Lepaskan eh~? Hm~ Kau nak yang aku lepaskan yang mana? Tangan kau? H*** kau? Or... Yang ni?"tanya Khairul sambil mengeratkan pegangannya pada meow-meow Kaizo.

"E-en-- Ahh!!"

"Pilih Kaizo~"ucap Khairul, sengaja memberi Kaizo pilihan yang agak... Sukar.

Kaizo langsung tidak dapat memikirkan apa-apa kerana apa yang dia inginkan sekarang ini hanya melepaskan rasa aneh itu.

"Enh-- Le-paskan yang t-tu-- Hnh!!"jawab Kaizo membuatkan Khairul yang mendengarnya tersenyum puas.

"Okaylah, kalau kau dah cakap macam tu..."balas Khairul yang masih tersenyum dan terus melepaskan meow-meow Kaizo menjadikan Kaizo sedikit lega(?) dan...

"Hnn-- A-ahh-- Haa~!!"

(SQUIRT!! ⊙﹏⊙💦)

Satu cecair putih terpancut keluar dari meow-meow Kaizo sehingga ada yang terpercik ke baju Khairul dan bajunya sendiri.

"Hah... Hah... Hahh..."Kaizo tercungap-cungap mengambil nafas sebanyak mungkin seperti orang baru lepas berlari 200 meter. Khairul sudah tidak dapat menahan nafsunya apabila melihat Kaizo dalam keadaan begitu, yang amat cekci baginya.

"Uhh... A-aku dah tak boleh tahan..."gumam Khairul perlahan dan mula membuka ikatan yang mengikat gari tangan Kaizo kemudian mendudukkan Kaizo sehingga vibrator yang sudah sedia ada (Uhuks) semakin masuk ke dalam.

"Ha- Ahh~!!"

Khairul mendekati Kaizo lantas membuka seluarnya serta 'boxer'nya dan terlihatlah 'meow-meow'nya yang sudah tegak seperti sebatang kayu.

"Kaizo..."panggil Khairul sambil memandang Kaizo tepat di matanya.

Kaizo yang seakan-akan memahami apa yang akan berlaku selepas ini cepat-cepat menggeleng-gelengkan kepalanya.

"T-tak nak!!"balas Kaizo dengan pipinya yang sudah memerah habis membuatkan Khairul menghela nafas.

"Kau ni, janganlah nak malu sangat. Kita dah buat kot benda ni dulu..."ucap Khairul tenang. Kaizo krikk krikk mendengarnya sehingga mulutnya terbuka sedikit.

"D-dulu? A-apa maksud dia dengan dulu??"soal Kaizo pada dirinya sendiri.

Tiba-tiba...

(FWUUP!!)

"Hmph?!!"

Khairul memasukkan 'meow-meow'nya ke dalam mulut Kaizo sehingga Kaizo dapat rasakan mulutnya penuh kerana saiz meow-meow Khairul yang agak err... Besar.

"Egh... Aku gerak..."ucap Khairul dan mula menggerakkan pinggulnya ke hadapan dan belakang sehingga 'meow-meow'nya keluar masuk dari mulut Kaizo. Ada kalanya meow-meow Khairul terkena pada tekak Kaizo kerana Khairul menolak(?)nya dengan agak kuat.

"Humff!! Uhmff~!!"desah Kaizo, walaupun meow-meow Khairul masih berada di dalam mulutnya.

"K-Kaizo, aku nak-- Erh!!"

"?!!"

Khairul semakin melajukan gerakannya dan...

(SQUIRT!!)

Khairul menembak cecair berwarna putih itu ke dalam mulut Kaizo dan mengeluarkan 'meow-meow'nya dari mulut Kaizo. Kemudian, dia menembak lagi cecair itu tetapi kali ini mengenai seluruh wajah Kaizo sehingga ada yang terlekat pada rambut Kaizo.

Khairul menatap wajah Kaizo yang sudah comot dengan cecair putih itu. Senyuman nakal diukir.

"Uyyoo~ Cekci yuu--"

"Hnn~!! Aa-- Ahhahh~!!"

Kata-kata Khairul terhenti sebaik saja dia mendengar suara desahan Kaizo, yang bunyinya seperti ingin melepaskan sesuatu.

(SQUIRT!!)

Khairul melihat ke bawah dan mendapati cadarnya sudah basah lencun dengan cecair putih.

"Hmm... Seriously Kaizo? Kau squirt lagi? Aku bahkan belum puas 'kacau' kau..."soal Khairul sambil mengangkat dagu Kaizo tetapi Kaizo langsung tak menjawab apa-apa.

Tiba-tiba Khairul memegang kedua-dua bahu Kaizo dan menolaknya sehingga terbaring di atas katil kemudian...

(CHUPP~)

Meng'kisshu' Kaizo dengan agak ganas sehingga Kaizo tidak dapat melakukan apa-apa. Khairul memasukkan lidahnya ke dalam mulut Kaizo dan mula menjelajah seluruh(?) ruang mulut Kaizo.

Kaizo yang tidak mampu melakukan apa-apa hanya pasrah.

Sambil itu, tangan nakal Khairul mula turun ke bawah sehingga sampai ke a**h*** Kaizo kemudian mengeluarkan vibrator itu perlahan-lahan dari a**h*** Kaizo.

"Umph!!"

Khairul melepaskan kisshuan dan menatap Kaizo, yang mula bersusah-payah menyedut sebanyak mungkin oksigen dengan sebuah senyuman penuh makna. Khairul juga mula memegang kedua-dua kaki Kaizo dan mengangkangkannya(?).

"Kaizo, mungkin benda ni akan sakit sikit tapi aku percaya kau dapat tahan..."ucap Khairul perlahan sambil menggesel-geselkan hujung 'meow-meow'nya pada luar(?) a**h*** Kaizo.

"H-hnn!!"

Khairul senyum saja mendengarnya.

"Aku... Masukkan ya?"tanya Khairul lembut dan...

"?!!"

(ZUPP!! 💦)

"Eeek!!"

Memasukkan 'meow-meow'nya ke dalam a**h*** Kaizo dengan agak... Kasar.

Sementara itu...

*Di rumah*

"Hish... Mana pulalah si itik ni pergi? Kata pergi rumah kawan, tapi asal lama sangat?!! Takkan dia tidur kat sana kot!!"bebel Fang sendiri setelah melihat jam yang sudah menunjukkan pukul 12:56 p.m.

Tiba-tiba Fang terfikirkan sesuatu.

"Jangan-jangan, kawan itik tu dah tangkap itik dan r*pe dia sampai tak boleh jalan!! Huish!!"

"Tapi... Takkanlah kawan itik sejahat tu ekk..."sambung Fang lagi.

"Tapi kalau betul-betul jadi macam tu... Huhuhu... Mesti best. Aku nak buat jugeeek!! Tapi nak buat kat siapa? Aku single. Takkan aku nak buat kat itik? Mana boleh, dia abang aku... Kalau aku yang jadi abang takpa juga. Haish, sedih betullah hidup aku ni... ಥ_ಥ"bebel Fang sendiri dengan bebelan yang super panjang (walaupun takda sesiapa yang dengar).

Cicak: Ish Ish Ish... Taubatlah wahai anak muda... *geleng² kepala*

*Di rumah Khairul*

"Kaizo, kau okay? Sakit tak?"tanya Khairul sambil mendalam(?)kan lagi 'meow-meow'nya.

"Enh-- Aahh~!!"

"Ohh~ Kalau macam tu, aku... Gerak ya?"ucap Khairul dan menggerakkan pinggulnya secara perlahan tetapi ianya cukup untuk membuatkan Kaizo mendesah.

"Hmn!! Ahh!! Khai-- Ahh~!!"desah Kaizo yang sudah tidak dapat duduk diam menjadikan Khairul yang melihatnya tersenyum puas.

"Eh~? Kau memang suka aku buat macam ni kat kau ke~?"tanya Khairul, sengaja mengusik Kaizo.

"Bu-buka-- Ahn!! A-ahh!!"

"Hm~?"

Khairul semakin melajukan gerakannya sehingga dia tersentuh sesuatu yang menjadikan desahan Kaizo lebih kuat(?).

"Aa... Dah jumpa..."bisik Khairul.

"Hngh!! Ahk!! Ha-- Ahha!! Kh-Khai-- Ahh!!"

"Apa? Kau nak aku laju lagi?"tanya Khairul lagi lantas melajukan tolak dan tariknya.

(THRUST THRUST!!)

"A-- Ahh!! Khai-- Ja-jangan-- Aak-- Haa~!!"

(THRUST THRUST THRUST!!)

Khairul menambah kelajuan tolak dan tariknya apabila merasakan yang dia akan squirt.

"K-Kaizo, aku rasa aku nak-- Emh..."

"A-ahk!! Ahha-- Ahh!! N-- Ahh!!"

"Kaizo, aku--"

Khairul membuat gerakan terakhir.

"Hak-- Ahh!! Haa-- Ahhaa~!!"

(SQUIRT!! 🤦🏻‍♀️💦)

Kedua-duanya menembak suatu cecair berwarna putih dalam masa yang sama. Khairul menembak cecair itu ke dalam a**h*** Kaizo manakala Kaizo pula menembak cecair itu sehingga mengenai baju dan mukanya sendiri.

"Hahh... Haahh..."

Khairul melihat Kaizo yang sudah terbaring lemah di hadapannya dengan senyuman puas lantas mengeluarkan 'meow-meow'nya dari a**h*** Kaizo.

"Setelah sekian lama, akhirnya aku dapat makan itik ni--"

(CHUPP~)

Khairul automatik terkaku apabila Kaizo tiba-tiba saja meng'kisshu' bibirnya dengan kisshuan singkat kemudian duduk di atas katil sambil pout.

"Khaii~"panggil Kaizo dengan manja. Khairul hampir-hampir saja nosebleed mendengarnya.

"Nyaa~ nyaa~"

"Waaaargghh!! Kiyut!!!"teriak Khairul di dalam hatinya dan terus melompat ke atas katil, berniat ingin menerkam Kaizo, tetapi Kaizo lebih cepat mengelak.

"Huh??"

Khairul tidak dapat melakukan apa-apa apabila melihat Kaizo duduk di atas badannya dengan pandangan yang tidak lekang darinya.

"A-aku akan makan kau Khai!!"ucap Kaizo dengan penuh yakinnya.

"Nani--"

(CHUPP~)

Kaizo menempelkan bibirnya pada bibir Khairul membuatkan Khairul terkejut. Kaizo cuba untuk memasukkan lidahnya ke dalam mulut Khairul, tetapi Khairul terlebih dahulu telah memasukkannya.

Kaizo melepaskan kisshuan dan memandang Khairul dengan pandangan tidak puas hati.

"T-tak adillah macam tu!! 💢"marah Kaizo yang sudah blushing sambil pout manakala Khairul hanya smirk saja.

"Siapa kata tak adil?"

"Aku"jawab Kaizo selamba membuatkan Khairul tergelak kecil.

Tiba-tiba Khairul mendapat satu idea yang baginya amatlah nakal sehingga dia smirk dalam diam.

"Erm Kaizo"

"??"

"Kau cakap kau nak makan akukan?"tanya Khairul manakala Kaizo hanya mengangguk. Khairul tersenyum puas.

"Kalau macam tu, aku nak kau bangun dan berundur sikit"arah Khairul dengan tenang. Kaizo yang tidak tahu menahu hanya bersangka baik dan mengikut setiap yang dikatakan oleh Khairul.

"Ma-macam ni ke?"tanya Kaizo.

"Betul. Sekarang aku nak kau duduk. Pastikan kau duduk perlahan-lahan, kalau tak--"

"Hngh!!"

Khairul menghentikan kata-katanya apabila melihat Kaizo sudah duduk betul-betul di tempat yang diinginkannya. Iaitu di... Tempat 'meow-meow'nya berada sehingga ia termasuk ke dalam a**h*** Kaizo.

"Hmm... Dah kena rupanya..."monolog Khairul.

"Kh-Khai... Ke-kenapa macam ni?? Kau tipu eh?!"soal Kaizo dengan badannya yang sudah terketar-ketar.

"Err... Sorry, tapi... Ya. Aku tipu kau..."jawab Khairul tanpa rasa bersalah.

"Ke-kenapa--"

"Saja"potong Khairul, selamba kemudian memegang pinggang Kaizo dengan kedua-dua tangannya dan menggerakkan badan Kaizo (ke atas dan ke bawah).

"Hnh!! Emph!! A-Ahh!!"desah Kaizo yang mula turned on lagi.

"Emh... Aku sangka kau seringan ni..."ucap Khairul dengan senyuman nakalnya.

"Hengh!! Kh-Khai... J-jangan-- Ahh!!"

"Hmm~? Jangan berhenti? Okay..."balas Khairul dan melajukan gerakan up and 'down'nya.

"Hhh-- Haa!! Ahh!! J-jangan laju s-sangat-- Hmpp!!"desah Kaizo yang sudah menggenggam kedua-dua tangannya kerana dia mula merasa nikmat (😂🤛🏻) dengan apa yang Khairul lakukan.

"Jadi kau nak aku berhenti?"

Kaizo menggelengkan kepalanya.

"Jadi kau memang suka aku buat macam ni, betul tak?"tanya Khairul sambil smirk membuatkan pipi Kaizo merah padam.

"Me-merepek-- A-ahh!! Ahha-- Hnn!!"

"Tsundere..."gumam Khairul dengan jarinya yang mula mer*b*-r*b* punggung Kaizo.

"Ahh~!! Kh-Khai, aku-- Hmn!! Nak-- A- Ahh!!"

"Aish, kau ni... Tunggulah aku dulu..."balas Khairul.

"T-tapi aku-- E-eeekk!!"

(SQUIRT!!)

Kaizo berasa terkejut apabila merasakan 'a**h***'nya tiba-tiba di penuhi oleh cecair yang dia yakini datang daripada Khairul.

"Aah... Sorry Kaizo, aku lupa--"

"E-enhh!! Ahha-- Haa-- Ahh~!!"

(SQUIRT!! #KILLME)

Kaizo menembak cecair itu sehingga mengenai baju Khairul. Mujur tak terkena pada muka Khairul sekali.

"Aii kau ni... Nasib baik tak kena muka aku--"

(BUKK!!)

Khairul terpaksa menghentikan kata-katanya apabila Kaizo tiba-tiba rebah di atas badannya.

"Haah... Hahh..."tercungap-cungap Kaizo mengambil nafas membuatkan Khairul tersenyum kecil dan menyusap-usap kepala Kaizo.

"Shh... Tidurlah dulu... Kesian dia, penat..."bisik Khairul yang masih menyusap kepala Kaizo sehingga Kaizo akhirnya tertidur.

---

Khairul berjalan memasuki bilik sambil mengelap rambutnya yang basah dan menutup pintu. Apabila Khairul menoleh...

(PUMM!!)

Sebiji bantal tiba-tiba terbang sehingga betul-betul mengenai mukanya.

"Adeh!!"

"Tak guna kau Khai!! Apa kau dah buat pada aku huh?!!"soal seekor itik yang tidak lain tidak bukan ialah Kaizo dengan nada suara yang begitu 'sopan'.

Khairul krikk krikk.

"Erk-- Kenapa kau marah sangat ni??"tanya Khairul balik. Kaizo menggenggam penumbuk.

"Belakang... Aku... Sakit. Aku... Tak boleh... Jalan!! 💢"jawab Kaizo, menahan geram sambil memberikan deathglare pada Khairul.

Khairul: *meremang* Se-seram--

Khairul terus berjalan ke arah Kaizo, dengan kakinya yang sudah terketar-ketar.

"E-eheheh... Janganlah marah-marah. Tadi aku... Cuma ajak kau 'bermain-main' sikit je..."pujuk Khairul yang langsung tidak mempunyai rasa bersalah.

"Main- main apa macam tu?!! Kau dahlah main masukkan je benda-benda kat aku punya... Tu!! Kau ingat aku ni apa huh?!! 💢"marah Kaizo lagi.

"Kau ni girlfrie--"

"Huh?!! 💢"

"M-maksud aku... Boyfriend aku. Suka hati akulah nak buat apa pun kat kau, betul tak?"balas Khairul sambil tersenyum kekok manakala Kaizo hanya menjeling dan menyilangkan kedua-dua tangan di dadanya.

"Aaa... Kaizo!! Jangan merajukkk!!"pujuk Khairul lagi.

Palau~

"Aloo kau ni... Emo betul. Padahal dulu kita buat, kau tak marah pun..."ucap Khairul sedih membuatkan Kaizo yang mendengarnya tersentak dan langsung menoleh ke arah Khairul.

"A-apa maksud kau dengan dulu tu?!!"soal Kaizo, terkejut.

"Kau... Masih tak ingat ke?? Masa aku datang rumah kau dulu kita ada buat tauu!! Aku siap tinggalkan kesan lagi kat leher kauuu!!"jawab Khairul yang separuh sedih(?).

"Huhhhhhhhhhh?!!"

"Khai Khai!! Apa ni? Apa ni? Apa ni? Apa ni??"

"E-ehh??"

"Aip!! Kau jangan pandai-pandai nak buang eh?!! Telan sekarang!!"

"Apakah itu--"

"Ahh~!! Ahh~!! Kh-Kha-- Ahh~ Ak-aku rasa, ada benda yang-- Ahh~ Nak keluar!!"

PUFF!!

Kaizo automatik blushing setelah benda-benda pelik itu muncul dalam fikirannya dan terus menutup mukanya dengan kedua-dua tapak tangannya akibat malu.

"Kh-Khai... Masa kejadian tu, kita... Berapa tahun?"tanya Kaizo takut-takut.

"Hmm... Tak silap aku, 16 tahun..."jawab Khairul ringkas. Kaizo hampir-hampir saja menangis setelah mendengarnya.

"J-jadi maknanya aku..."Kaizo menghentikan kata-katanya dan memandang Khairul. Khairul yang memahaminya hanya mengeluh.

"Ya, kau dah tak suci sejak umur 16 tahun. Sorry..."ucap Khairul.

Kaizo mengangkat tangannya dan mula menumbuk-numbuk bahu Khairul.

"Jahat kau ni Khai!! Sampai hati kau buat aku macam tu!! Patutlah keesokannya mak aku asyik senyum-senyum je kat aku!!"

"Tapi masa tu kau yang--"

"Huaaaa!! Khai jahat!! Dahlah tipu!! Kata nak makan malam, tapi buat benda-benda tak baik pula!!"potong Kaizo yang masih tidak berhenti menumbuk Khairul.

"Mana ada aku tipu!! Kan kita dah 'makan' tadii!!"balas Khairul.

"Bilaaaaaaaaaaa?!!!"

"Tadi tu!! Yang aku pegang, gigit dan buat macam-macam kat kau tu, kira aku makanlah tuu!!"jawab Khairul.

"Eiii!! Itu bukan makan namanya!! Itu benda pelik!! Dahlah sakit!!"balas Kaizo.

"Laa... Sakit ke? Aku tak sakit pun--"

"Nanak kawan!!"potong Kaizo dan terus berselubung di dalam selimut. Khairul mula panik.

"Ehh?? Jangan merajukkk!!"

Silent~

"Kaizoo!!"

Silent~

"Jangan palau aku!!"

Silent~

Setelah beberapa kali diabaikan, Khairul mengambil keputusan untuk menyelak selimut yang menyelubungi Kaizo.

"Kaizo? Kau okay ta-- Eh??"

Terkejut Khairul apabila mendapati Kaizo telah tertidur sambil tangannya menggenggam selimut. Terdengar dengkuran kecil dari Kaizo.

"Alololo~ Dia dah tidurlah~!! 'Kiyut'nya~!!"gumam Khairul yang mula ber'fanboy' di situ kemudian mencapai 'phone'nya yang terletak tidak jauh dari situ dan membuka camera.

(KCAKK!!)

Setelah Khairul mengambil gambar Kaizo, dia menekan button 'Set as...' dan set gambar itu menjadi 'wallpaper'nya. Ditatapnya gambar itu seketika.

"Awww~ Kenapalah anak itik aku ni kiyut sangatt??"soal Khairul pada dirinya sendiri dan terus berbaring di sebelah Kaizo. Kemudian, dipeluknya Kaizo erat-erat seperti sebuah anak patung.

"Uhuhuhu~ Aku takkan lepaskan anak itik ni sampai bila-bila!!"

Manakala Kaizo pula...

"Shi-shitake kau Khai!! A-aku tak boleh bernafas!! 💢"marah Kaizo di dalam hati.

"Kaizo, I love you~"bisik Khairul tiba-tiba membuatkan Kaizo blushing.

"T-tak guna kau ni Khai..."monolog Kaizo.

=THE END=

Duh, setelah sekian lama, habis jugak part extra ni 😂 And sorry sebab buat part last ni agak... Pelangi 😂🤛🏻

Untuk FangBoy, nanti 31 Disember Leeya buat 😂

Leeya nak ucapkan terima kasih pada Dahaniah sebab bagi beberapa idea untuk buat part ( ͡° ͜ʖ ͡°) ni 😂🤛🏻 Hohoho... Tok guru ni 😂💦

And Leeya ada hadiah nak bagi kat korang... Tapi kena scroll.












Sorry kalau buruk 😂













Disebabkan ada beberapa orang yang nak sangat tengok muka si peLahap yang pervert na mati tu, ni Leeya bagi gambarnya 😂💦

(Leeya tak reti lukis anime handsome tho (╥﹏╥))

Okay rasanya tu je kot 😂
Dah bye, nak sambung tengok anime 😂🤛🏻

THANKS FOR 19K READS!! 😭❤️

Continue Reading

You'll Also Like

44K 2.4K 47
Selepas kejadian Galaxy Cosmos, Bbb dan kawan2 nya diberi misi baru. Tetapi, semasa menjalankan misi Bbb tiba2 hilang selepas suatu kejadian tak didu...
136K 13.2K 40
+ Asal Aku mula bercakap dengan dia,mesti je dia akan buat ayat sentap " aku nak cari awek yang lawa macam kau "- Jeon Jungkook " Orang perempuan lek...
2.2K 429 52
"Aku mempunyai seutuh kasih yang tidak pernah terusik hanya untukmu." [Not edited]
5.2K 239 4
Xiao Zhan seorang pemuda yang nakal Dan periang. Di sebabkan kenakalnya Dan mulutnya terlanjur kata. Menyebabkannya menjadi Mrs Wang, isteri kepada W...