ɴᴀᴜɢʜᴛʏ ʙᴏʏ ᴠs ʜᴇᴀᴅ ᴘʀᴇғᴇᴄᴛ (...

By zurichi_

115K 7.8K 5.9K

✦✧✧ 🄲🄾🄼🄿🄻🄴🅃🄴🄳 ✧✧✦ Warning ⚠⚠⚠ Yaoi detected!! 😂💢 Dan mempunyai part 🌈 jadi sila hati² ya 😂🦑 Sin... More

N B H P 1 💢
N B H P 2 💢
N B H P 3 💢
N B H P 4 💢
N B H P 5 💢
N B H P 6 💢
N B H P 7 💢
N B H P 8 💢
N B H P 9 💢
N B H P 10 💢
N B H P 11 💢
N B H P 12 💢
N B H P 13 💢
N B H P 14 💢
N B H P 15 💢
N B H P 16 💢
N B H P 17 💢
N B H P 18 💢
N B H P 19 💢
N B H P 20 💢
N B H P 21 💢
N B H P 22 💢
N B H P 23 💢
N B H P 24 💢
N B H P 25 💢
N B H P 26 💢
N B H P 27 💢
N B H P 28 💢
N B H P 29 💢
N B H P 30 💢
N B H P 31 💢
N B H P 32 💢
N B H P 33 💢
N B H P 34 💢
N B H P 35 💢
N B H P 36 💢 (END)
Extra (KhaIzo) Part 1 🦆
Extra (KhaIzo) Part 3 🦆
Extra (KhaIzo) Part 4 🦆
Extra (KhaIzo) Part 5 🦆
Extra (KhaIzo) Part 6 🦆 (END)
31 Disember 😂 (Ganti tahun lepas punya 💀)

Extra (KhaIzo) Part 2 🦆

1.9K 112 165
By zurichi_

---

10:30 a.m.

(KRIING!!)

Kaizo yang sedang memasukkan buku-bukunya ke dalam beg ternampak Khairul berjalan keluar dari kelas menjadikan Kaizo agak panik tidak tahu kenapa dan terus berlari ke arah Khairul.

Kaizo terus mengekori Khairul tanpa menegur tuan punya badan. Beberapa kali Kaizo cuba untuk menegur Khairul, tetapi setiap kali Kaizo membuka mulut, suaranya seolah-olah tidak mahu keluar. Jadi Kaizo memutuskan untuk menarik sedikit baju Khairul. Khairul yang merasakan seperti bajunya ditarik terus menoleh ke belakang. Pada awalnya, Khairul tidak dapat melihat sesiapa di belakangnya sampailah dia menundukkan sedikit kepalanya dan dapat melihat seekor iti-- Kaizo sedang memandangnya tanpa berkelip mata.

"Uish!! Macam mana aku boleh tak nampak budak ni kat belakang aku?!! Haish... Kenapalah dia ni pendek sangat ekk?? Tinggi pun paras bahu aku je hmm..."monolog Khairul yang berasa sedikit bersalah kerana tidak melihat Kaizo yang serba pendek itu.

"E-erm... Khai..."panggil Kaizo membuatkan Khairul tersedar dari lamunannya.

"Hm?"

Kaizo menundukkan sedikit kepalanya kerana tiba-tiba dia berasa malu untuk memberitahu Khairul apa yang sedang difikirkannya. Jadi Kaizo memutuskan untuk diam saja.

"Kau nak cakap apa?"tanya Khairul tiba-tiba menjadikan Kaizo automatik blushing dan terus menggeleng-gelengkan kepalanya.

"T-takda a-apa-apalah!! Lupakan je!!"jawab Kaizo akhirnya dengan gugup dan terus berlari meninggalkan Khairul yang masih terpinga-pinga di situ.

"Aik? Lari pula? Hmm... Aneh budak ni..."gumam Khairul.

*Di kantin*

Kaizo berlari ke arah Zul yang sedang makan mi goreng dan terus menyondol Zul seperti seekor badak sumbu sehingga garfu yang dipegang Zul terlepas.

"Uhuk uhuks!! Dah kenapa kau ni Kaizo?!! Tak nampak ke aku tengah makan?!!"marah Zul sambil mengalihkan pandangannya pada Kaizo.

"Huhuhu... Zul..."panggil Kaizo dengan mata yang agak berair seperti ingin menangis dan bibirnya yang dimuncungkan seperti seekor itik. Zul terdiam.

"Tolong akuuu..."ucap Kaizo lagi. Zul masih diam, tak tahulah kenapa. Tiba-tiba satu idea muncul dalam fikirannya.

"Kau nak aku kisshu kau ke?"tanya Zul tiba-tiba menjadikan Kaizo terkejut tahap itik dan langsung menjauhkan dirinya dari Zul.

"Ish! Bukanlah!!"jawab Kaizo bengang manakala Zul pula hanya menongkat kepalanya.

"Habis tu?"tanya Zul lagi. Kaizo terdiam selama beberapa saat.

"Tadi aku ikut Khai..."jawab Kaizo ringkas.

"Then?"

"Aku ingat nak ajak dia rehat sama-sama..."jawab Kaizo.

"Then?"

"Tapi... Aku tak cakap dengan dia sebab aku malu..."

"Then?"

Kaizo bengang.

"Aku larilah dan merempuh kau..."jawab Kaizo lagi, tetapi kali ini nada suaranya jelas menunjukkan yang dia tidak puas hati.

"Then?"

"Ish!! Kau ni!! Betul-betullah!! 💢"marah Kaizo sambil pout menjadikan Zul yang melihatnya agak... Melting.

"Tiba-tiba aku rasa kiyut pula itik ni... Urgh..."monolog Zul tanpa mengalihkan pandangannya dari Kaizo menjadikan Kaizo semakin bengang.

"Zul!!"

Zul automatik tersedar dari lamunannya setelah mendengar suara Kaizo.

"Ha..."balas Zul dengan tenang seperti tiada apa-apa yang sedang berlaku. Kaizo hanya poker face melihat Zul.

"Kau ni, aku dari tadi cak--"

"Eh Kaizo? Kenapa duduk sini? Kau tak makan ke?"tanya seseorang sambil memegang bahu Kaizo menjadikan Kaizo terkaku sehingga tidak mampu mengatakan apa-apa kerana... Dia kenal sangat dengan suara yang baru menegurnya tadi.

Zul hanya mampu sweatdrop melihat Kaizo yang tiba-tiba berubah menjadi patung cendana setelah ditegur oleh Khairul a.k.a 'cruch'nyewww.

"Alaa... Kau biar je Kaizo tu. Dia memang macam tu..."ucap Zul tiba-tiba.

"Eih? Ya ke? Hmm... Kaizo, kau diet ke?"tanya Khairul sambil memandang Kaizo, yang masih terkaku.

"Ma-mana ada!"jawab Kaizo akhirnya.

"Habis kenapa tak nak makan?"tanya Khairul lagi.

"M-malaslah..."

Khairul hanya mengeluh setelah mendengar jawapan Kaizo yang pelik itu. Ada ke nak makan pun malas? (Macam Leeya 😂). Khairul menghulurkan seplastik(?) donut pada Kaizo membuatkan Kaizo terkejut.

"Nah, makan"ujar Khairul lembut manakala Kaizo pula hanya terkebil-kebil seolah-olah tidak tahu nak balas apa.

"Ta-tapi... Inikan kau puny--"

"Makan"potong Khairul lantas meletakkan plastik donut itu di atas meja dan terus berjalan pergi dari tempat itu.

"Uyyoo~ Crush caring pasal kaulah~"ucap Zul tiba-tiba menjadikan Kaizo automatik blushing sehingga Zul dapat lihat dengan jelas warna merah pada pipi Kaizo.

"Di-diamlah kau!!"marah Kaizo dengan pipinya yang masih memerah.

---

Sudah hampir sebulan berlalu sejak Kaizo dimasukkan ke kelas 4 SNT. Sejak itu jugalah Kaizo semakin lama semakin rapat dan dapat membiasakan diri dengan Khairul seperti kawan baik, walaupun Kaizo menganggap mereka berdua lebih dari kawan.

*Di kelas*

Khairul berasa sedikit hairan dengan Kaizo yang dari tadi hanya diam dan meletakkan kepalanya di atas meja. Kaizo bahkan tidak menegur Khairul dari waktu mereka berdua memasuki kelas sehingga sekarang.

"Weh Kaizo, kau okay tak?"tanya Khairul risau.

"Hm"balas Kaizo acuh tak acuh menjadikan Khairul semakin risau.

"Kau ada masalah ke? Kalau ada, kau bagitahu jelah kat aku... Mana tahu aku boleh tolong..."tanya Khairul lagi. Perlahan-lahan Kaizo mengangkat kepalanya dan memandang Khairul dengan pandangan sayu.

(TAP!! TAP!!)

Terkejut Khairul apabila melihat beberapa titis air mata mula mengalir di pipi Kaizo. Khairul juga dapat dengan esakan kecil datang dari Kaizo.

"K-Kaizo?!! Kenapa tiba-tiba nangis n--"

Tiba-tiba...

"Woii Khai!! Kaizo nangis!! Kau buat apa dengan dia?!! Kau buli dia ehh?!!"soal seorang pelajar perempuan secara tiba-tiba membuatkan Khairul terperanjat dan terus mengalihkan pandangannya pada pelajar perempuan itu. Tertera nama 'Lina' pada 'nametag'nya.

"Ah sudah, Minah kepoh ni dah buka mulut... Matilah aku... (=_=)"monolog Khairul.

"Mana ada!!"jawab Khairul dengan lantang.

"Habis kenapa dia nangis tu?!!"tanya Lina lagi.

"Mana aku tahu!!'jawab Khairul lantas bangun dari kerusinya dan menarik tangan Kaizo, Kaizo hanya menurut dan mengikuti Khairul.

"Oii!! Korang nak pergi mana?!!"

"Toilet!!"jawab Khairul sepatah.

"Okay!! Tapi jangan buat maksiat tau!!"pesan Lina sambil smirk membuatkan Khairul terhentikan langkahnya.

"Whuttt?!!"

"Takda apa!!"balas Lina dengan santainya.

*Di toilet*

Khairul menutup pintu toilet dan menoleh ke arah Kaizo (yang masih menangis). Khairul semakin lama semakin kesian lihat Kaizo begitu. Jadi Khairul memutuskan untuk berjalan mendekati Kaizo dan memegang kedua-dua bahunya.

"Kaizo... Cuba cakap dengan aku, kenapa nangis ni?"tanya Khairul.

"K-Khai... A-aku ni... Jahat ke?"tanya Kaizo dengan suara yang agak bergetar menjadikan Khairul hairan.

"Jahat? Jahat kenapa? Mana ada kau jahat..."jawab Khairul.

"Ha-habis tu kalau aku tak jahat, kenapa... Zul dah tak nak kawan dengan aku?"tanya Kaizo pula. Khairul terdiam seketika.

"Aik? Sejak bila pula? Aku tengok korang okay je..."balas Khairul akhirnya menjadikan Kaizo semakin sedih.

"Itu yang kau nampak..."ucap Kaizo dengan nada sayu.

Flashback On••

"Weii Zul!! Kau buat apa tu??"tanya Kaizo sambil mendekatkan dirinya dengan Zul tetapi Zul langsung tidak menjawab. Malah Zul semakin menjauhkan dirinya dari Kaizo.

"Emmm Zull!! Kau kenapa??"tanya Kaizo hairan. Zul masih lagi diam.

"Zul! Aku tanya ni!! Kenapa kau tak jawab?? Kaukan kawan ak--"

"Maaf ya, tapi aku takkan berkawan dengan budak jahat..."potong Zul dengan penuh santai tetapi mampu mengguris perasaan Kaizo yang mendengarnya.

"Z-Zul..."

Zul terus berlalu pergi meninggalkan Kaizo di situ tanpa mengatakan apa-apa.

Flashback Off••

Khairul berasa simpati dengan Kaizo setelah mendengar apa yang baru saja diceritakan dan terus menarik Kaizo ke dalam pelukannya membuatkan Kaizo sedikit terkejut tetapi dia hanya membiarkan saja Khairul melakukan sedemikian.

"Dah... Biar jelah dia tu... Kadang-kadang kawan memang macam tu. Jadi kau tak payahlah sedih..."pujuk Khairul sambil menggosok-gosok belakang Kaizo. Entah kenapa, Kaizo berasa agak selesa diperlakukan sebegitu.

"Tapi... Dia kawan aku..."balas Kaizo perlahan.

"Alaa... Tak payah risaulah, akukan ada dengan kau... Kau takkan keseoranganlah..."pujuk Khairul lagi membuatkan Kaizo terdiam dan blushing.

"Jadi, kau tak payahlah nangis ya? Kaukan dah besar, mana boleh nangis-nangis..."

Mendengar kata-kata itu, Kaizo terus menolak badan Khairul sehingga pelukan Khairul terlepas dan langsung menjauhkan jaraknya dari Khairul. Warna merah pada mukanya masih lagi jelas kelihatan.

"Ma-mana ada aku nangis!! Nampak ni?!! Mata aku kering!!"nafi Kaizo sambil menyilangkan kedua-dua tangan di dadanya manakala Khairul pula hanya mampu sweatdrop melihat Kaizo begitu.

"Apa dia ingat aku ni buta ke? Dah sah-sahlah tadi kat kelas dia nangis macam hape, lepas tu dia nak nafikan pula? Aduhh budak ni... Tsundere betul... ("=_=)"monolog Khairul tetapi di luar dia hanya menunjukkan sebuah senyuman kecil dan mula menyusap kepala Kaizo.

"Iyalah budak, apa-apa jelah..."balas Khairul dengan nada seperti sedang mengejek Kaizo dan terus melangkah keluar dari toilet.

Kaizo pula...

"ARRGGHH!! KENAPA?!! KENAPA AKU NANGIS TADI?!! APASAL CENGENG SANGAT AKU NI?!! AAAAARGHH!! MEMALUKAN BETULLAH!!"teriak Kaizo di dalam hatinya sambil menekup mukanya yang sudah merah padam menggunakan tapak tangannya.

---

*Di makmal fizik*

"Jadi, untuk homework kamu semua hari ni, buat latihan dalam buku modul dari muka surat..."ucap cikgu itu dengan ayat tergantung dan memandang satu-persatu pelajar yang berada di hadapannya dengan senyuman menakutkan.

"30 hingga 45!! Yey!! Padan muka korang dapat banyak homework!!"sambung cikgu itu dengan penuh bersemangat dan terus menggelakkan pelajar-pelajar di hadapannya yang mula menggelabah setelah mendengar bilangan muka surat yang perlu di buat.

"Wu-wuish!! Banyaknya!!"gumam Kaizo sambil menyelak satu-persatu muka surat buku modulnya dan menoleh ke arah Khairul yang hanya membuat muka datar seolah-olah tiada apa yang sedang berlaku.

"K-Khai... Kenapa 'homework'nya--"

"Alaa... Cikgu Ain memang macam tu... Suka bagi homework banyak-banyak. Lepas tu, esok dia nak bukunya dah ada atas meja dia..."potong Khairul dengan selamba.

"Biar betul?!! Tapi... Esokkan takda fizik, kenapa kena hantar?"tanya Kaizo manakala Khairul hanya mengangkat bahunya tanda tidak tahu.

"Kalau tak hantar, apa cikgu buat? Cikgu denda ke?"tanya Kaizo lagi.

"Ha ah"

Kaizo dah start takut.

"Ta-tapi... Ada beberapa soalan yang aku tak faham..."ucap Kaizo yang mula menggigil.

"Kau tanyalah kat cikgu..."balas Khairul ringkas manakala Kaizo hanya mengangguk dan menolehkan kepalanya ke hadapan. Kaizo hampir saja terlopong apabila melihat cikgu tadi sudah...

"Eh?!! Mana cikgu pergi?!!"soal Kaizo terkejut yang tanpa sedar telah meninggikan suaranya menjadikan seisi kelas menoleh ke arahnya.

"Cikgu dah balik!"jawab seorang pelajar lelaki.

"Balik? Tapi, sekarang ni belum waktu balik!"balas Kaizo.

"Alaa... Cikgu tu dah tak sabar sangat nak tengok anime dia kat rumah..."

"Haaaah?!! Tengok anime?!!"soal Kaizo tidak percaya dan langsung terduduk pada kerusinya. Pandangannya dialihkan pada Khairul yang ada di sebelahnya.

"Uhuhuhu... Khaiii!! Tolong akuuu!! (╥﹏╥)"rayu Kaizo yang mula menangis lantas meletakkan kepalanya di atas peha Khairul menjadikan Khairul terkejut tahap apetah.

Khairul mula tengok Kaizo dari kepala hingga ke bahagian pinggulnya.

Scanning...

20%...

40%...

60%...

80%...

100%...

Finished scanning...

"Urhhh... Apa aku fikir ni wehh?!!"soal Khairul pada dirinya sendiri sambil menekup mukanya. Kaizo yang melihatnya jadi hairan dan berniat ingin bertanya. Belum sempat Kaizo membuka mulutnya, Khairul telahpun memegang kedua-dua bahu Kaizo dan membangunkan(?) badan Kaizo agar dia duduk di tempat duduknya.

"Khai? Kau... Okay tak?"tanya Kaizo risau.

"Urhh... Takda apa-apa. Aku cuma... Ngantuk je..."jawab Khairul selamba menjadikan Kaizo lega dan mengukir sebuah senyuman manis pada Khairul.

"Baguslah kalau macam tu. Aku ingatkan--"

(BRUKK!!)

Terkejut itik Kaizo apabila melihat Khairul tiba-tiba saja rebah ke atas lantai dengan darah mengalir keluar dari hidungnya. Kaizo bangun dari posisi duduknya dan menghampiri Khairul diikuti pelajar-pelajar lain.

"Weh Khai!! Kau kenapa?!!"soal Kaizo panik sambil menggoncang-goncangkan badan Khairul tetapi Khairul tidak memberikan sebarang reaksi.

"Uwahh Khaii!! Jangan mati!! (ᗒᗩᗕ)"

---

*Di rumah Kaizo*

(BAMM!!)

Kaizo menutup pintu rumah dengan agak kuat sehingga terdapat retakan pada dinding dan mencampakkan kasut sekolahnya di merata tempat. Mak Kaizo yang mendengarnya dari dapur bergegas ke ruang hadapan.

"Kaizo? Dah kenapa tu?!"tanya mak Kaizo tetapi langsung tidak mendapat sebarang jawapan dari Kaizo. Sebaliknya, Kaizo terus memecut ke arah biliknya.

"Dah kenapa dengan budak seorang tu? Kena kejar dengan hantu ke?"soal mak Kaizo perlahan dan mula berjalan ke arah bilik Kaizo.

*Di bilik Kaizo*

Mak Kaizo mengintai dari celah pintu dan mendapati Kaizo sedang bersusah-payah mengemas biliknya yang bersepah seperti sarang biawak. Makin hairan jadinya mak Kaizo melihat Kaizo mengemas.

"Aik? Budak ni kena sampuk hantu pembersih ke? Tiba-tiba je mengemas... Bukan biasanya pemalas ke?"gumam mak Kaizo hairan lantas menutup pintu bilik Kaizo dan membiarkan si itik mengemas sarang-- biliknya (😅).

---

(DING DONG!!)

Mak Kaizo yang terdengar bunyi loceng membuka pintu rumah dan dapat lihat seorang lelaki yang tinggi sedikit darinya. Berkerut-kerut dahi mak Kaizo melihat lelaki itu.

"Umm maaf... Siapa ni?"tanya mak Kaizo hairan.

"Nama saya Khai, saya ni... Kawan Kaizo..."jawab orang itu 'Khairul' dengan ringkas manakala mak Kaizo hanya meng'ohh'kan saja sebagai balasan.

*Di bilik Kaizo*

Kaizo berjalan ke arah pintu dan membukanya untuk pergi ke dapur. Tetapi niatnya automatik terbatal apabila melihat Khairul sedang berdiri di muka pintu sambil berbual dengan maknya.

"Alamak!! Kh-Khai dah sampai!!"gumam Kaizo yang mula panik dan masuk semula ke dal biliknya. Kaizo memusingkan badannya dan melihat keadaan biliknya.

"Okay, semua dah bersih. Katil dah kemas, buku dah susun, baju dah lipat cantik-cantik..."gumam Kaizo sambil tersenyum-senyum sendiri. Kaizo memusingkan badannya menghadap pintu dan memegang tombolnya.

"Sekarang, mari kita tengok Khai dah sampai man--"

Mulut Kaizo automatik tertutup apabila melihat Khairul sudah berdiri di hadapan pintu biliknya sambil tersenyum kecil ke arahnya.

"Kaizo, aku baru je nak ketuk. Tapi kau dah buka dulu pula..."ucap Khairul yang masih lagi tersenyum menjadikan Kaizo blushing.

"Mm"

"Ma-masuklah..."ajak Kaizo dengan suara perlahan manakala Khairul hanya mengangguk dan berjalan mengikuti Kaizo ke dalam bilik. Sebelum itu, sempat lagi Khairul mengunci pintu bilik.

Function? Hmm... Tak tahulah... 😂 Cuba tanya tuan punya badan 😂 Tengok dia jawab apa 😂

To Be Continued

Hmm... Berapa hari dah tak update? Sah penyakit M semakin men/jadi² 😥💢

THANKS FOR 11K READS!! (╥﹏╥)

Continue Reading

You'll Also Like

1.4M 103K 58
Arash Zayden, salah seorang anggota unit pasukan khas Polis Diraja Malaysia. Pulangnya ke tanah air tanpa sebarang niat untuk menaruh rasa pada sesia...
39.1K 2.9K 157
BoBoiBoy dan kawan-kawan menjalani hari yang biasa di stesen TAPOPS. Sehinggalah power sfera perentas dimensi Gigabot tiba. Gigabot: Urgh.... BoBoiBo...
19.3K 1.6K 33
♤♤♠︎ On Going ♠︎♤♤ Warning ⚠⚠⚠ Mengandungi boy x boy ( ͡° ͜ʖ ͡°)⚠ Sinopsis ⤵⤵⤵ Mengisahkan tentang Fang, si landak ungu yang terpaksa tinggal di kamp...
69.1K 346 24
Shownu merupakan Seorang usahawan yg terkenal dan berjaya. Walaupun di usia yg masih muda dia berjaya membangunkan sebuah syarikat yg mempunyai banya...