ɴᴀᴜɢʜᴛʏ ʙᴏʏ ᴠs ʜᴇᴀᴅ ᴘʀᴇғᴇᴄᴛ (...

By zurichi_

116K 7.8K 5.9K

✦✧✧ 🄲🄾🄼🄿🄻🄴🅃🄴🄳 ✧✧✦ Warning ⚠⚠⚠ Yaoi detected!! 😂💢 Dan mempunyai part 🌈 jadi sila hati² ya 😂🦑 Sin... More

N B H P 1 💢
N B H P 2 💢
N B H P 3 💢
N B H P 4 💢
N B H P 5 💢
N B H P 6 💢
N B H P 7 💢
N B H P 8 💢
N B H P 9 💢
N B H P 10 💢
N B H P 11 💢
N B H P 12 💢
N B H P 13 💢
N B H P 14 💢
N B H P 15 💢
N B H P 16 💢
N B H P 17 💢
N B H P 18 💢
N B H P 19 💢
N B H P 20 💢
N B H P 21 💢
N B H P 22 💢
N B H P 23 💢
N B H P 24 💢
N B H P 25 💢
N B H P 26 💢
N B H P 27 💢
N B H P 29 💢
N B H P 30 💢
N B H P 31 💢
N B H P 32 💢
N B H P 33 💢
N B H P 34 💢
N B H P 35 💢
N B H P 36 💢 (END)
Extra (KhaIzo) Part 1 🦆
Extra (KhaIzo) Part 2 🦆
Extra (KhaIzo) Part 3 🦆
Extra (KhaIzo) Part 4 🦆
Extra (KhaIzo) Part 5 🦆
Extra (KhaIzo) Part 6 🦆 (END)
31 Disember 😂 (Ganti tahun lepas punya 💀)

N B H P 28 💢

2K 166 147
By zurichi_

---

"Akak!! Boboiboy nak pergi rumah Fang kejap!!"teriak Boboiboy sambil berjalan ke arah pintu hadapan. Yaya yang mendengarnya terus keluar dari biliknya.

"Nak buat apa?!!"tanya Yaya yang hampir-hampir saja jatuh akibat terpijak seluarnya sendiri.

"Nak buat kerja sains"jawab Boboiboy ringkas lantas memulas tombol pintu.

"Ohh... Ha yelah, tapi jangan balik lambat sangat..."balas Yaya akhirnya manakala Boboiboy hanya mengangguk perlahan. Baru saja Boboiboy ingin melangkah keluar, tangannya tiba-tiba ditarik Yaya. Boboiboy menoleh.

"Nanti kat sana jangan buat benda bukan-bukan tau... Nak belajar, belajar je"pesan Yaya ringkas membuatkan Boboiboy krikk krikk.

"Benda yang macam mana tu?"tanya Boboiboy tidak faham. Yaya sweatdrop mendengarnya.

"Aduu budak ni... Senang cerita macam benda yang kau buat depan rumah hari tulah..."jawab Yaya selamba menjadikan Boboiboy blushing dan terus menolehkan kepalanya ke arah lain.

"Ye-yelah!!"balas Boboiboy yang sudah malu dan terus keluar dari rumah meninggalkan Yaya seorang diri. Yaya memandang Boboiboy yang semakin jauh dari kawasan rumah dengan senyuman sinis terukir di bibirnya.

"Hehehe~ Kalau korang buat bandar pelik-pelik pun aku tak kisah sebenarnya~"gumam Yaya yang start memikirkan benda-benda yang tak patut.

---

Dari jauh, Fang dapat lihat seorang budak lelaki dengan memakai topi berwarna oren sedang berjalan sambil matanya melilau mencari sesuatu. Sesekali dia melihat ke arah sekeping kertas yang dipegangnya. Dari caranya itu, Fang dapat tahu apa yang sedang dicarinya dan terus berlari ke arah budak itu.

"Boboiboy!!"panggil Fang menjadikan budak itu 'Boboiboy' terperanjat dan mengalihkan pandangannya ke arah Fang yang semakin menghampirinya. Senyuman kecil terukir di bibirnya.

"Fang, mana rumah kau? Dari tadi aku cari tak jumpa-jumpa"ucap Boboiboy lantas memuncungkan bibirnya tanda tidak puas hati. Fang tergelak kecil mendengarnya.

"Laa... Rumah aku kat situ je. And, kenapa kau tak call aku? Kalau kau call, mesti kau dah jumpa"balas Fang sambil menunding jari ke arah rumah berwarna hijau tidak jauh dari situ.

Boboiboy poker face.

"Aku baru je nak call, tapi kau dah panggil aku"jelas Boboiboy.

"Ohh... Kalau macam tu, jomlah pergi rumah aku. Kat sini dahlah panas"ajak Fang yang mula memegang tangan Boboiboy dan terus menarik Boboiboy ke arah rumahnya.

*Di rumah Fang*

Fang membuka pintu dan berjalan masuk ke dalam rumahnya diikuti Boboiboy. Boboiboy mula melihat bahagian dalam rumah Fang. Boboiboy sedikit terpegun apabila melihat keadaan rumah Fang. Bersih sangat!!

"Waw Fang, bersihnya rumah kau! Kau kemas ke?"puji Boboiboy sambil tersenyum menjadikan Fang yang mendengarnya tergelak. Boboiboy dah krikk krikk.

"Pfft!! Aku? Kemas rumah? 'Sorry'lah, tapi aku ni tak rajin..."jawab Fang yang masih ketawa menjadikan Boboiboy semakin tidak faham.

"Habis tu? Siapa yang kemas?"tanya Boboiboy lagi.

"Siapa lagi kalau bukan mak 2.0 aku..."jawab Fang ringkas.

"Siapakah?!!"

"Itiklah..."jawab Fang sepatah manakala Boboiboy hanya meng'ohh'kan saja. Tiba-tiba Fang memegang tangan Boboiboy membuatkan Boboiboy terkejut.

"Weh!! Asal kau--"

"Jomlah pergi bilik aku, kita buat tugasan tu kat sana..."ajak Fang yang sengaja memotong kata-kata Boboiboy dan menukar topik.

"Okay..."

*Di bilik Fang*

Fang mengambil sebuah meja kecil dan meletakkannya di tengah-tengah biliknya. Boboiboy pula meletakkan beg yang dibawanya dan terus duduk di situ.

Tiba-tiba...

(BAPP!!)

Segunung buku-buku tebal tiba-tiba saja diletakkan di atas meja itu sehingga Boboiboy rasa ingin bersin akibat ada habuk yang berterbangan.

"Ha, ni semua buku rujukan yang kita akan guna..."ucap Fang lantas melabuhkan punggungnya di sebelah Boboiboy. Membulat mata Boboiboy setelah mendengar apa yang Fang katakan tadi.

"Ni?!! Banyak macam ni?!! Kau biar serius?!!"soal Boboiboy, terkejut manakala Fang hanya mengangkat sebelah keningnya.

"Yelah, kenapa?"tanya Fang balik.

"Banyak sangatlah!!"jawab Boboiboy. Fang sweatdrop.

"Memanglah kena banyak sikit, kalau tak macam mana kita nak dapat markah penuh?"

Boboiboy hanya mampu pasrah dengan nasib yang menimpanya.

"Dah, jom start"ucap Fang lagi sambil mengambil buku latihan yang mempunyai tugasan yang diberikan. Boboiboy menghela nafas dan mengambil bukunya yang ada di dalam beg.

---

Fang memandang Boboiboy yang sedang meningkat kepalanya sambil menyelak-nyelak muka surat salah satu buku rujukan dengan ekor matanya.

"Boboiboy, kau haus tak?"tanya Fang tiba-tiba tetapi tidak mendapat sebarang respon dari Boboiboy.

"Mm... Boleh juga..."jawab Boboiboy akhirnya tanpa memandang Fang. Fang tersenyum dan bangun dari posisi duduknya.

"Aku pergi ambil air tau"ucap Fang sambil berjalan keluar dari biliknya.

-5 minit kemudian-

Boboiboy bangun dari tempat duduknya dan berjalan ke arah pintu untuk mencari bilik air kerana dia tiba-tiba rasa ingin buang air kecil. Boboiboy memulas tombol pintu dan membukanya.

Tiba-tiba...

(BUSH!!)

Boboiboy terlanggar Fang yang sedang membawa dulang yang berisi jug air. Akibatnya air yang dibawa tumpah dan membasahi badan Boboiboy. Habis basah lencun baju Boboiboy.

"Boboiboy!! Kau okay tak?!!"soal Fang sambil meletakkan dulang itu di atas lantai. Fang berniat ingin menyentuh Boboiboy tetapi Boboiboy terus menolak badannya dengan sebelah tangan. Manakala sebelah tangan lagi digunakan untuk mengelap mukanya.

Fang ingin mendekati Boboiboy, tetapi entah kenapa pandangannya tiba-tiba teralih pada suatu tempat, yang sepatutnya orang tak boleh tengok sesuka hati.

"Urghh... Dia tak pakai singlet ke?? Nampaklah dia punya urh... Colour pink..."soal Fang pada dirinya sendiri. Fang mula tertelan air liur apabila melihat bahagian itu lama-lama.

"Urghh kau ni Fang, hati-hatilah sikit..."rungut Boboiboy tetapi tidak mendapat sebarang respon dari Fang. Boboiboy memandang Fang dan mendapati Fang sedang melihatnya dengan mata yang tidak berkelip.

Apabila diteliti, Boboiboy dapat tahu yang Fang sedang memandang erhh... Dadanya yang sedikit kelihatan kerana bajunya yang basah. Boboiboy cepat-cepat menutup dadanya dengan kedua-dua lengannya.

"W-Woi!! Kau tengok apa ha?!!"soal Boboiboy dengan mukanya yang sudah memerah tetapi Fang masih lagi tidak memberikan sebarang reaksi.

"Ish dia ni!! Tak malu ke apa?!! 💢"monolog Boboiboy yang sudah geram dan mula mengangkat tangannya dan...

(SLAP!!)

Menampar pipi Fang dengan kuat membuatkan Fang tersedar dari lamunannya dan terus memegang pipinya yang terasa perit.

"Kau asal?!!"soal Fang bengang. Boboiboy menjeling.

"Kaulah asal?!! Tak malu!!"jawab Boboiboy yang juga tidak berpuas hati dengan Fang membuatkan Fang tersentak.

"Erk-- Err... Kau pergi bilik air dulu, nanti aku bagi baju kering..."balas Fang yang sengaja menukar topik dan terus berjalan masuk ke dal biliknya. Boboiboy rolleyes.

"Bilik air kat mana?"tanya Boboiboy.

"Dapur"jawab Fang sepatah. Boboiboy terus melangkah dan berjalan ke arah dapur.

Sementara itu di suatu tempat...

Kaizo memandang Khairul yang sedang bermain 'phone'nya dengan muka tidak puas hati. Dia terasa diabaikan...

"Ish, dia ajak aku ke sini lepas tu palau!! Tak guna!!"monolog Kaizo dan terus berjalan ke arah Khairul. Dirampasnya phone Khairul menjadikan tuan punya barang terkejut dan segera menoleh ke arah Kaizo.

"Kaizo, kenapa ambil phone aku??"tanya Khairul manakala Kaizo hanya menyilangkan kedua-dua tangan di dadanya dan memusingkan badannya ke arah bertentangan.

"Hmm ni mesti merajuk sebab aku tak layan dia ni..."monolog Khairul yang sudah faham mengapa Kaizo berkelakuan begitu. Khairul bangun dan menarik Kaizo sehingga Kaizo terduduk di atas pehanya. Khairul memeluk Kaizo dari belakang.

"Merajuk eh?"tanya Khairul tetapi Kaizo hanya buat-buat tak dengar. Khairul cuba mengambil 'phone'nya dari tangan Kaizo tetapi tidak membenarkannya.

"Kaizo, bagi balik phone aku..."ucap Khairul lembut.

"Tak nak"balas Kaizo membuatkan Khairul mengeluh. Dia rasa dia dah tahu apa yang Kaizo nak.

"Okay-okay, aku janji aku akan layan kau..."

Kaizo perlahan-lahan menoleh setelah mendengar kata-kata itu keluar dari mulut Khairul.

"Betul ni?"tanya Kaizo ingin kepastian manakala Khairul hanya mengangguk. Kaizo tersenyum kecil dan memusingkan badannya menghadap Khairul lalu memeluk badan Khairul.

"Jangan palau aku, please~"ujar Kaizo sambil membuat puppy eyes dengan mukanya yang err... Agak kiyut sehingga Khairul yang melihatnya hampir-hampir saja nosebleed.

"O-okay..."balas Khairul yang start terketar-ketar. Kaizo yang mendengarnya tersenyum puas. Tiba-tiba Kaizo teringat sesuatu.

"Khai, Khai!! Aku nak tanya something boleh?"tanya Kaizo yang masih tersenyum menjadikan Khairul hairan.

"Tanya apa?"

"Hehehe... Kalau... Aku nak panggil kau Lahap boleh?"tanya Kaizo membuatkan Khairul terdiam seketika. Mulutnya pula hampir-hampir saja terlopong.

"Lahap?? Kenapa pula??"tanya Khairul manakala Kaizo hanya menyandarkan kepalanya pada dada Khairul.

"Sebab kau tu pelahap sangat! Suka 'makan' aku sampai aku sakit... Jadi aku rasa gelaran Lahap tu memang sesuai dengan kau..."jawab Kaizo sambil pout. Khairul hanya mampu menghela nafas, reda dengan Kaizo. Kalau ditolak, nanti tak pasal-pasal merajuk sebulan. Dahlah susah nak pujuk.

"Hmm yelah... Suka hati kaulah"balas Khairul akhirnya.

"Betul ke?!! Wah!! Aku sayang kau--"

"Tapi sebelum tu kena buat ni dulu dengan aku..."potong Khairul menjadikan Kaizo krikk krikk seketika.

"Buat... Apa??"tanya Kaizo manakala Khairul hanya smirk saja dan memegang kedua-dua bahu Kaizo.

"Kita buat... Ni!!"jawab Khairul sambil menolak Kaizo sehingga Kaizo terbaring di atas katil. Kaizo yang melihatnya dah mula panik.

"E-eh?!! Takkanlah?!! T-tak nak!!"bantah Kaizo yang mula meronta agar dilepaskan. Tetapi malang bagi Kaizo kerana Khairul sudah mengunci kedua-dua tangannya di atas katil.

"Ah takda-takda! Semalam aku dah bagi peluang, hari ni kau takkan dapat lepas!!"

"Aaa tak mau!!! Sakit!!!"

"Aku tak kira!!"

Khairul start menyantap 'lauk' di hadapannya dengan ganas sekali huehue~

"K-Khai!! J-jangan!! Nyaa~!!"

Duh, Leeya harap sangat kat rumah tu ada CCTV huhuhu... (╥﹏╥)

To Be Continued

Betapa... Hithamnya Leeya 😂🍄

Continue Reading

You'll Also Like

27.4K 534 15
"Kahwin dengan daddy jom"? -Alex Danial "You dh gila ke ape?"you are my lecturer!"-Raisha Qistina "I tak gila,I gila...
4.4K 235 9
wang yibo ♡ xiao zhan wyibo yg baru putus cinta dengan kekasih terus pergi ke pantai untuk menenangkan diri... namun tidak disangka dia menemukan seb...
136K 13.2K 40
+ Asal Aku mula bercakap dengan dia,mesti je dia akan buat ayat sentap " aku nak cari awek yang lawa macam kau "- Jeon Jungkook " Orang perempuan lek...
7.9K 442 33
Karya pertamaku, maaf jika kurang ekspektasi kalian. Becky seorang gadis introvert yang mula berjumpa dengan Freen yang mulanya bersahabat sehingga m...